-2,749 +3120 -5869
Kudos
#274593 (Top 99.9414%)
Kudos/dag | -0.94 |
Kudos/reaguursel | -6.51 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 226 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -288 |
-2,749 +3120 -5869
Kudos
#274593 (Top 99.9414%)
Kudos/dag | -0.94 |
Kudos/reaguursel | -6.51 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 226 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -288 |
422
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.14 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 66.4 |
Reacties per reaguursel | 0.82 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 13 |
Aantal x weggejorist | 4 |
Gestart op | 10-11-2016 |
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2022-01-02 19:21:58 door zeebaars88 op Politie opent de aanval
Het zijn nepperts, dump 2000 outfit!
2 kudos 2022-01-02 18:24:28 door Zandstar op Politie opent de aanval
De meningen zijn gelukkig niet zo erg verdeeld hoor :)
1 kudos 2021-12-19 17:01:37 door asar_ op Lachen om Home Video's
@Janeeprecies | 19-12-2021 | 16:03: Goed om te zien aan welke kant jij zou hebben gestaan tijdens de 2e wereld oorlog. Jij wilt dus een Europese superstaat? Koekoek
-4 kudos 2021-12-19 15:03:17 door Janeeprecies op Lachen om Home Video's
@asar_ | 19-12-2021 | 15:06:
Wat is volgens jou dan het grote verschil tussen een eruopese digitale ID en de Nederlandse DigiD die wij hier al jaren gebruiken om makkelijker en digitaal verschillende overheidsdiensten af te nemen?
“Dat hier een virus voor is misbruikt...” jochie toch
5 kudos 2021-12-19 14:06:06 door asar_ op Lachen om Home Video's
@Janeeprecies | 19-12-2021 | 10:17: Als je niet het gevaar ziet van een europese digitale identiteit, ben je echt een wappie. Voor mij zegt het al genoeg dat hier een virus voor misbruikt moet worden. Al zou het op de normale democratische manier gaan dan gaan mensen er nooit mee akkoord.
Hier twee artikelen voor je
https://www.metronieuws.nl/in-... https://www.metronieuws.nl/in-... Verhuis naar China als je denkt dat het een goed idee is, zou ik zeggen
-2 kudos 2021-12-19 09:17:37 door Janeeprecies op Lachen om Home Video's
Ach gut...het nieuwe stokpaardje onder de zogenaamde kritische denkers: het digitale EU paspoort.
Een digitale EU paspoort staat al veel langer op de agenda. In NL maken we al jaren gebruik van een digitaal paspoort, dus het enige verschil voor ons is dat wij het gemak van deze digitale paspoort ook in andere landen kunnen ervaren.
Het zal alleen écht iets nieuws zijn voor de EUlanden waar nu nog geen digitaal paspoort gebruikt kan worden voor online overheidsdienstverlening.
Dus kun je mij ajb uitleggen waarom:
-er hier in NL geen weerstand is geweest bij het uitrollen van een digitaal paspoort oftewel de DigiD
-wat jou tegenstaat aan het gebruik van deze DigiD
-waarom je liever in de rij staat bij de gemeente en vervolgens het hele bureaucratische proces door wil lopen van de meest basale overheidsdiensten af te kunnen nemen
-wat precies het probleem is als zo’n Digitaal Paspoort in alle EU geaccepteerd wordt?
-waarom jij als Nederlander dus nu eigenlijj druk maakt om het feit dat ze in Letland een digitaal paspoort gaan gebruiken aangezien jij hier zelf in NL al jaren gebruik van maakt
4 kudos 2021-12-18 23:52:06 door ario6 op Lachen om Home Video's
@Koning Wijsneus | 18-12-2021 | 23:16: Ik heb de indruk dat je iets dwars zit. Wil je vertellen wat?
13 kudos 2021-12-18 23:02:38 door Vruchtlozezaadlozing op Lachen om Home Video's
Het virus word misbruikt.. wij zijn eindstand de lul de gewone burger met goed vertrouwen.
-13 kudos 2021-12-18 22:16:26 door Koning Wijsneus op Lachen om Home Video's
Gelukkig ben jij een brilliant genie en lid van de 1% die wel weet hoe de wereld in elkaar zit. Het maakt ook verder niet uit dat je niemand overtuigd, want je post dit natuurlijk vooral om jezelf te feliciteren. En terecht!!! Chapeau kerel!
31 kudos 2021-12-18 22:13:43 door Bezemsteeldief op Lachen om Home Video's
Het doet me deugd om te zien dat zelfs hier velen het grote plaatje zijn gaan zien. Natuurlijk blijven er altijd wel wat koppige diehard overheidsvolgers (wappies, zou je bijna zeggen) tussen zitten, die om wat voor reden dan ook zelfs nu nog niet verder komen dan dat dit allemaal gewoon om een virus zou gaan, maar ach, zij zullen er ook wel niets aan kunnen doen. Niet iedereen is even bij de tijd.
30 kudos 2021-12-18 22:11:27 door SluttyPirate op Lachen om Home Video's
@patty p | 18-12-2021 | 23:03: https://www.youtube.com/watch?... Hier iemand die het uitlegt en ook met bronnen komt.
6 kudos 2021-12-18 22:03:29 door patty p op Lachen om Home Video's
Doe even linkjes plaatsen dan, blijkbaar zoek ik niet goed genoeg buiten mijn bubbel
0 kudos 2021-12-13 12:24:04 door SluttyPirate op AIVD-Informant Wimpie Engel vindt er ook wat van
Oh god. Snel minnen hoor. Hoe kun je nou kritiek hebben op het prikken van kinderen. Onmogelijk.
0 kudos 2021-12-11 23:45:51 door DrMV op Engel financiert indirect vaccins
@SluttyPirate | 12-12-2021 | 00:15: Haha! Ivermectine is een makkelijk te verkrijgen middel. Denk je nu echt dat als het zou werken tegen COVID dat wetenschappers dat geheim zouden houden? Als je als wetenschapper er goed bewijs voor zou hebben dan is dat fantastisch voor je carriere en er is geen farmaceut die je tegen kan houden.
-2 kudos 2021-12-11 23:15:02 door SluttyPirate op Engel financiert indirect vaccins
DrMV.. what the fuck.. wetenschapper? En dan trap je in die demonisatie campagne tegen ivermectine. Terwijl daar gewoon een nobel prijs voor gewonnen is. Pharmaceuten hebben hun best gedaan om ivermectine te boycotten. Zijn al meerdere topics over geweest. En jij geloofd dat blind? En dan mensen die je blind plussen.
9 kudos 2021-12-11 18:56:26 door DrMV op Engel financiert indirect vaccins
Medisch wetenschapper hier! Er zijn inderdaad veel wetenschappers die het vaak oneens zijn met het beleid (ik ook soms). Maar dat betekent natuurlijk niet dat Willem gelijk heeft met z'n praatjes over gentherapie, vaccindoden, en z'n favoriete ontwormingsmiddel voor paarden. Ik ken geen serieuze wetenschapper die gesjeesde promovendus Willem serieus neemt
12 kudos 2021-12-11 16:44:58 door Almasri op Engel financiert indirect vaccins
Denk je soms dat Willem Engerd ook duizendmaal meer verstand van virussen heeft dan van Ranst? Dat suggereer je namelijk
-12 kudos 2021-12-11 16:04:13 door SluttyPirate op Engel financiert indirect vaccins
@quercus1959 | 11-12-2021 | 15:19: Ja hoor wat een onzin. Dat heb je nooit serieus naar een video van hem gekeken. Je kunt hem alleen volgen als je een studie hebt gedaan in die richting. Ik onderschat zgn heel het dumpert publiek. Man man.
-21 kudos 2021-12-11 14:20:26 door SluttyPirate op Engel financiert indirect vaccins
@FonzyBreda | 11-12-2021 | 14:28: Het grootste deel vindt dat we de maatregelen te mild zijn? Waar haal je In godsnaam die info vandaan? Er zijn er zoveel die zeggen dat de zorg moet worden opgeschaald en dat we ermee moeten leren leven omdat Corona niet meer weggaat. Welke groep wetenschappers gaat nou weer pleiten voor nog strengere maatregelen. Haal je al je informatie van NU.nl ?
19 kudos 2021-12-11 14:19:58 door quercus1959 op Engel financiert indirect vaccins
Met de opmerking dat die Willem duizend maal meer over virologie weet dan iedereen hier op Dumpert diskwalificeer jij jezelf, je heb je te hoge verwachtingen van Willem en onderschat ons met die opmerking.
-24 kudos 2021-12-11 13:52:27 door SluttyPirate op Engel financiert indirect vaccins
@Badd Pritt | 11-12-2021 | 14:09: Oja want stel ik had die woorden niet gebruik dan had je ineens wel inhoudelijk gereageerd. Altijd die taal kritische reaguursels. Boeie.
26 kudos 2021-12-11 13:28:45 door FonzyBreda op Engel financiert indirect vaccins
Hey sukkel, denk je niet dat Marc van Ranst 1000x meer weet over virologie dan Wappie Engel. En het klopt dat er behoorlijk wat wetenschappers het niet met het kabinet eens zijn, maar het grootste deel daarvan vind dat de maatregelen niet ver genoeg gaan, of omdat we te snel versoepelen. Alles uit die Engel z'n bek is gif, en moet als zodanig behandeld worden
33 kudos 2021-12-11 13:28:05 door Aluminimum op Engel financiert indirect vaccins
Ja waarom ze kinderen vaccineren... Het is natuurlijk niet zo dat kinderen anderen kunnen besmetten, zoals bijvoorbeeld opa en oma. En natuurlijk weet de dansleraar met een beetje opleiding veel meer van virologie dan de virologen die daadwerkelijk in het vak zitten. Wappie.
41 kudos 2021-12-11 13:09:42 door Badd Pritt op Engel financiert indirect vaccins
Met termen als kapot veel en duizend maal meer diskwalificeert je jezelf.
41 kudos 2021-12-11 13:09:23 door jortieboy op Engel financiert indirect vaccins
Je weet dat dit een comment sectie is en geen drop-je-epistel hoek?
89 kudos 2021-12-11 13:08:13 door een of andere hassan op Engel financiert indirect vaccins
Ach, de één heeft een afwijkende opvatting over virologie, de ander heeft weer wat moeite met taal. Zo hebben we allemaal wel wat.
5 kudos 2021-12-09 18:31:10 door heddegijdagedoan op Figuurlijke bal kaatst terug in zijn gezicht
Ik kijk te weinig Op1 om Marc van Ranst te kennen, heel het Coronanieuws boeit me inmiddels niet meer. Ik weet wel wie Willem Engel is en iedereen die hem gaat verdedigden is een onwijze pannenkoek. Hetzelfde heb ik overigens met de diegene die de Kardashians te gek vinden om maar een vergelijking te maken.
2 kudos 2021-12-09 17:43:15 door Edwin1988 op Figuurlijke bal kaatst terug in zijn gezicht
Wel TIEN zwangere vrouwen is best veel op een totaal van 500. Dat is 2% van het totaal en dus 4% van het totaal aantal vrouwen waarvan het overgrote deel 65+is. Dus ja, het is veel.
1 kudos 2021-12-09 17:23:05 door MaarIkBemoeiNiet op Figuurlijke bal kaatst terug in zijn gezicht
Hey @sluttypirate ... terwijl je toch zo op onderzoek uit bent. Doe direct even wat "onderzoek" naar de familie Engel. Ben benieuwd of je dan weer zo een lang kontverhaal schrijft over een iets wat Willem Engel aangaat. Succes daarmee!
-6 kudos 2021-12-09 15:23:13 door SluttyPirate op Figuurlijke bal kaatst terug in zijn gezicht
@heerlijk_eerlijk | 09-12-2021 | 15:44: Feitelijke cijfers zijn toch gelogen als iemand het aandikt? Als iemand aan je vraagt. 'Mag ik weten hoe oud je bent.' En jij zegt 30 terwijl je 28 bent. Iemand spreekt je later eropaan dat je feitelijk gelogen hebt. Zeg je dan 'Nee ik heb aangedikt is wat anders'. Ik tol helemaal van jouw logica haha.
4 kudos 2021-12-09 15:02:25 door permabanwhut op Figuurlijke bal kaatst terug in zijn gezicht
@heerlijk_eerlijk | 09-12-2021 | 15:44: Aandikken van cijfers is toch exact hetzelfde als feiten uit je duim zuigen?
26 kudos 2021-12-09 14:44:18 door heerlijk_eerlijk op Figuurlijke bal kaatst terug in zijn gezicht
Aandikken van cijfers is wat anders dan feiten uit je duim zuigen of glashard zeggen dat feitelijke cijfers gelogen zijn. Maar goed, je zal mij dan wel weer een Marc van Ranst aanbidder vinden.
19 kudos 2021-12-09 14:43:57 door Anaalklieren op Figuurlijke bal kaatst terug in zijn gezicht
Mand!
-1 kudos 2021-12-03 21:15:09 door Hijisgek op Re: Melden bij de winkelmanager
Goed verhaal. Lekker kort ook.
16 kudos 2021-12-03 15:50:35 door PatrickHatrick op Re: Melden bij de winkelmanager
@Blowfly | 03-12-2021 | 13:54: Lang verhaal over onzin, drogredenen en privegezeik = Karen.
Lang verhaal met een uitstekend punt dat logisch van toepassing is ongeacht politieke voorkeur = goed reaguursel. Doe even je best man.
-46 kudos 2021-12-03 12:54:27 door Blowfly op Re: Melden bij de winkelmanager
Je klinkt als Karen.
0 kudos 2021-11-26 20:20:57 door Janeeprecies op Corona-moe
@sluttypirate
Dit is dus precies waar het misgaat met complotten. Je benoemt losstaande feiten (de QR code is er + er staat een EU uitrol gepland van Een digitaal paspoort).
Dat klopt allebei.
Vervolgens leg je hier zelf een verbinding tussen die helemaal niet bestaat. Met een beetje pech ga je ook nog bevestigend googlen waarmee je onbewust je eigen hersenspinsel zal versterken.
De waarheid:De uitrol van een EU digitale paspoort staat al lang gepland. Ver voor Corona. Een digitaal paspoort is geen verplichting, maar zorgt er gewooN voor dat het voor de burgers makkelijker is om digitale diensten af te nemen waarvoor o.a. een identificatie is vereist.
Sommige EU lidstaten doen dit al jaren met succes, sommige lidstaten lopen hier nog ver achter en dit wekt alles behalve efficient voor o.a. reizigers en internationale handel/arbeiders etc.
Nederland is zo’n lidstaat dat al heel lang met een digitaal paspoort werkt om het voor de burgers makkelijker te maken om diensten af te nemen. Dit heet DigiD. Wellicht heb je er wel eens van gehoord.
Het is een superenge, privacyontnemende, door de elite bedacht en voor het volk verplicht paspoort, die al sinds de invoering hevig wordt bestreden met felle demonstraties en rellen...oh nee...toch niet.
Ga jij lekker verder wappen met je onzinconplotjes die kant nog wal raken en vooral denken dat je op youtube het mysterie ontrafeld hebt. Oliedomme kneus
2 kudos 2021-11-26 17:50:13 door IkBenBoer op Corona-moe
Voor de gek gehouden? Je blijft doen alsof er een satanisch plan is. Dat is er niet. Er heerst een kutvirus dat sneller muteert dan nu helaas met vaccinaties wordt tegengegaan. Vaccinaties blijven wel helpen. Als je dat ontkent ben jij degene met poep in je ogen. Ik werk in de zorg en kan dinsdag mijn booster halen. Ga ik zeker doen. Niet omdat ik blind ben, maar omdat ik wel nog graag meewerk aan elke mogelijke oplossing. Beter dan alleen maar zeiken.
-2 kudos 2021-11-26 16:39:57 door SluttyPirate op Corona-moe
@wappiemepper | 26-11-2021 | 16:25: Het verschil is wel is dat ik erg hoop ongelijk te hebben omdat ik me oprecht zorgen maak over de toekomst. Ik wil niets liever dan dat we terug naar normaal gaan. Maar je ziet toch hoe we voor de gek worden gehouden. En het enige wat ik waarneem is mensen die helemaal anti wappie zijn die gewoon nergens een grens hebben gesteld. Ik dacht dat die booster shots voor maatschappij deelname wel mensen hun ogen zouden openen. En gelukkig heeft dat het bij veel mensen gedaan. Maar de meeste mensen hebben gewoon geen grens en blijven overheidsbeleid kosten van kost verdedigen.
5 kudos 2021-11-26 15:25:30 door wappiemepper op Corona-moe
@SluttyPirate | 26-11-2021 | 14:18: Je bent echt triest he? Ik bekijk je top-flop comments even met al je domme woordjes die je steeds herhaalt zoals 'cognitieve luiheid' en 'bias'. Ondertussen laat je zien dat je al een jaar geleden vrolijk rond liep met de hand van Willem Engel diep in je kont als een domme praatpop. Al je zielige reaguursels gaan over dat jij het allemaal door hebt, de dominante media, 'het narratief'. Heb je uberhaupt weleens een boek van Foucault opengeslagen? Of vind je die woorden gewoon interessant klinken. Het lijkt mij sterk, want je komt zo niet kritisch over terwijl je, net als alle wappies, denkt dat wel te zijn. Goed onderbouwde studies die kritisch zijn op de media (lees eens over CHomsky en propaganda) worden juist door types als jij bevlekt met het wappievirus. Omdat jij met je domme hoofd van alles roept en overal een complot achter ziet en 'snode plannen', telkens vreemde correlaties naarvoren halen als zijnde causale verbanden, krijgt de MSM alleen maar meer geloofwaardigheid. Het wordt lastig om kritisch te zijn, zonder meteen als een wappie te worden weggezet, en dat komt door jou. Het grote complot is wellicht dat de fakenews revolutie, aangevoerd door FB etc, bewust een wappie leger in stand houden als een soort buffer nu dat de middenklasse weg is. Dat zou betekenen dat jullie 'werken' voor het 'systeem' waartegen je denkt te strijden. Ga er even rustig voor zitten. Ik snap dat je misschien duizelig wordt.
2 kudos 2021-11-26 15:11:53 door Pissingcontest op Corona-moe
@SluttyPirate | 26-11-2021 | 16:00: echt je betoog zegt ons genoeg. Ga terug in de wachtrij van een ggz instelling.
-1 kudos 2021-11-26 15:00:25 door SluttyPirate op Corona-moe
@kapentar | 26-11-2021 | 15:12: Ten eerste het zijn niet 2 domme vloggers. Het tweede ontken ik het feit niet dat er bibliotheken volstaan met boeken, maar blijkbaar is het voor jou wel een OF OF scenario. En dat ik me alleen aan deze persoon vast klamp is natuurlijk onzin alleen omdat hij het heel toegankelijk uitlegt en met bronnen komt zette ik het in mijn post. Als je je bias aan de kant kan leggen en ga gewoon eens kijken voor dat je begint te roepen. En een YouTube filmpje zegt opzichzelf natuurlijk niet veel he het is gewoon een medium waar informatie op komt. Niet elk filmpje is slecht en niet elk filmpje is goed. En dat jij net doet alsof deze gasten mensen voor de gek willen houden voor volgers zegt hoe erg je in je bias zit, want dit had je niet gezegd als je gewoon had geluisterd. Maar omdat het geen academisch boek is zet je het weg. Ik kan een academisch boek schrijven over hoe jouw reactie getuigt van totale cognitieve luiheid. Echt weerzinwekkend. Je kunt toch gewoon op de inhoud ingaan mafkees.
4 kudos 2021-11-26 14:12:31 door kapentar op Corona-moe
@SluttyPirate | 26-11-2021 | 14:18: Je linkt serieus een youutbwe kanaal met twee domme vloggers? Er zijn bibliothekene vol academische boeken, en jij klampt je vast aan twee sukkels met een paar volgers op youtube die doelbewust domme mensen proberen te strikken voor een kanaal. Het zegt wel wat dat je youtube filmpjes zoals dit kijkt voor je informatie. Welke academische boek heb je laatst gelezen en welke studie heb je afgerond? Dan praten we wel verder. Intens domme faalkonijn dat je bent.
-2 kudos 2021-11-26 13:18:00 door SluttyPirate op Corona-moe
@IkBenBoer | 26-11-2021 | 13:34: Je begrijpt er gewoon vrij weinig en zet het dan weg als een psychose. Is prima. Kijk anders deze video als je de tijd hebt om je bias om te gooien. Hier word alles uitgelegd met bronnen. https://www.youtube.com/watch?...
3 kudos 2021-11-26 12:36:30 door Marga Rine op Corona-moe
Staat het nu wel of niet in de Europese unie documenten? Anders deel ze even. Kunnen wij het zelf lezen en een mening vormen. Met dit tegendraads betoog kan ik gewoon helemaal niets.
1 kudos 2021-11-26 12:36:17 door ikdenkwat op Corona-moe
Overal waar je pint wordt je gevolgd ze weten precies wat je koopt. Via je telefoon weten ze ook waar je bent. Waarom al die moeite. Een pandemie verzinnen? Iedereen een spuitje? Hadden ze het beter stiekem in een paracetamolletje kunnen stoppen. Waarom geen digitaal paspoort? Alles is digitaal. Is dat ineens gevaarlijker dan een papieren? Wat een feit is dat de ziekenhuizen in heel de EU vol liggen. Dat is niet wenselijk en gevaarlijk. Wrijf jij je poep eens uit je ogen.
1 kudos 2021-11-26 12:35:22 door ja maar, en dus? op Corona-moe
Als die QR code er alleen maar is, om te zorgen dat ik niet dezelfde lucht hoef in te ademen als dat van jouw in het café, ben ik al helemaal voor.
4 kudos 2021-11-26 12:34:59 door IkBenBoer op Corona-moe
Ik word moe van mensen als jij. Maar aan jouw geestelijke gezondheid is vast nog wel wat te doen. Praat nog eens met je psychiater. Misschien is een kleine aanpassing van je dosis antipsychotica voldoende.
0 kudos 2021-11-25 01:03:14 door stoeptroubadour op QR maatschappij.
@klingma het helpt om je uit te blijven spreken. Met name tegen de mensen die alles maar voor zoete koek slikken en volledig meegaan in het narratief dat de regering ze voor houdt. Laat ze op een fatsoenlijk onderbouwde manier weten dat er serieus gevaar op de loer ligt en dat er ook nog een grijs gebied is tussen mensen die anderen uitsluiten die geen qr hebben en de staatsmongolen die met jodensterren lopen. Ga een dialoog aan en geen discussie!
2 kudos 2021-11-24 22:52:17 door Kingma op QR maatschappij.
Wat kan ik als mede semi-wappie dan doen? Ik ga niet tussen die groepen lopen doe het steeds verpesten. Me laten horen op sociale media heeft ook geen zin. Ik zie het liever ook niet gebeuren allemaal, maar vertel me wat ik kan doen. Mijn ogen staan open.