538 +554 -16
Kudos
#46527 (Top 14.5587%)
| Kudos/dag | 0.08 |
| Kudos/reaguursel | 4.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 90 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -4 |
538 +554 -16
Kudos
#46527 (Top 14.5587%)
| Kudos/dag | 0.08 |
| Kudos/reaguursel | 4.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 90 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -4 |
117
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.01 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 14-02-2007 |
| Eerste reactie op | 28-02-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
90 kudos 2014-01-14 18:17:05 op GEVONDEN!
http://www.flickr.com/photos/1...
83 kudos 2013-04-17 20:30:30 op Jildou (WNL), wat zeg je nu?
Inderdaad, viel me gelijk op vanochtend....en ik was nog wel net wakker :)
60 kudos 2013-04-28 10:08:39 op Reaguurders stellen zich voor
Toptelevisie is dit!
54 kudos 2013-03-21 07:37:39 op Dit is mijn ijsje
Altijd irritant met die vrouwen. Je vraagt of ze een ijsje/biertje/whatever wil. Ze zegt nee en je bestelt gewoon voor jezelf en je vrienden. Vervolgens wil mevrouw een hapje/slokje/whatever....ik begrijp hoe deze ijscoman zich voelt...
52 kudos 2021-03-03 16:12:54 op Goeie film dit
Ik vond het boek beter...
52 kudos 2013-03-13 18:07:19 op Vaticaanmeeuw
Witte schijt, dat heeft die meeuw!
33 kudos 2025-07-22 19:23:52 op Harrie had een wesp in z'n bier
Wat een triest tafereel. Al dat beton, netten over het eten. Misschien dat je met wat groen in de tuin ook wat meer insecten op de juiste plekken krijgt.
23 kudos 2013-03-24 10:06:57 op Leuk meisje in de sportschool
hahahahahaha!!!!!
17 kudos 2011-11-15 12:35:58 op Ridder Graus doet boehoe over Bassiehof
"Hij kent mij niet, dus hij kan niet over mij oordelen." Zegt meneer Graus die bij een politieke partij zit die complete bevolkingsgroepen veroordeelt.... Huilebalk is hij. Of nee, met alle respect hoor, maar hij is een jankende lamlul. Net als zijn baas.
13 kudos 2014-01-03 10:13:32 op Unox meisje 2014
Roel Ubels fotografeert graag sportende meisjes
http://www.flickr.com/photos/2...
10 kudos 2021-02-17 21:42:55 op Thee is erg actueel
Pikdikthee
10 kudos 2015-02-03 10:35:28 op De oplossing van de NS!
https://pbs.twimg.com/media/B8...
9 kudos 2013-04-18 21:45:33 op ♫ LALALA. BEA BEDANKT ♫
*Snel weer JS Bach luisteren gaat, al huilend in een hoekje*
8 kudos 2012-12-18 07:23:30 op Voetballers zijn GEEN aanstellers
Inderdaad, gewoon wedstrijd stilleggen als die voetballers zich aanstellen als een stel kleine kinderen. En dan verder gaan als ze zich normaal willen gedragen. Maar ja, of dat zal lukken met die domme gasten...
6 kudos 2013-05-16 18:05:51 op Holland. The original cool.
Dingen die mooier en ouder zijn dan Amsterdam:
- De Veluwe
- Hunebedden
- Coulissenlandschap in de Achterhoek en Twente
- Nijmegen
- Utrecht
- en nog veul meer!!!
6 kudos 2013-04-03 17:56:47 op Meubel ontwerpen 3.2
Leuke muziek van Mike Oldfield, the Millennium Bell :-)
6 kudos 2012-02-04 10:36:52 op NS mevrouw legt het allemaal uit
hmm, die rtl-muts weet niet het verschil tussen een treindienst en een treinstel!
4 kudos 2012-07-20 15:52:59 op Kunst mag niet te koop zijn
Als we kijken naar het verleden, welke kunstenaars zijn dan overgebleven en hangen in het Rijksmuseum? De broodschilders die allemaal in opdracht van mensen werken maakten.
4 kudos 2019-07-27 19:31:31 op In een te klein gaatje
Dacht al dat het om het beruchte tunneltje bij de Klomp zou gaan...
4 kudos 2013-07-18 15:11:29 op Dumpert Scheikundeles
ammoniumdichromaat, zwaar carcinogeen.
3 kudos 2011-11-20 20:55:04 op Protesterende studenten willen niet weg
Die actie van de politie is natuurlijk een enorm teken van zwakte! Van de politie.
2 kudos 2012-07-20 15:52:01 op Kunst mag niet te koop zijn
Mensen die creatief zijn moeten toch ook zo creatief kunnen zijn om een bron van inkomsten te genereren? En dat zou volgens sommige "kunstenaars" hun ontwikkeling tegengaan? Ik denk juist niet! Een goed kunstenaar kan met zijn of haar creatieve vermogen mogelijkheden scheppen...Van Gogh was in zijn tijd ook niet supersuccesvol, hoewel hij wel zijn leven zoveel mogelijk bekostigde met het maken van kunst. Schulden bij iemand? Ze wilden dan wel een schilderijtje van hem...
2 kudos 2013-05-16 18:04:35 op Holland. The original cool.
Amsterdam is geen Holland en Holland is geen Nederland. Stukje plank misslaan naar de mensen toe met dit promootje....
1 kudos 2007-06-17 13:23:29 op Aaaaaahhhhhhh sielug...
Wat een lelijk kindje zeg...
1 kudos 2026-06-09 17:30:21 op De rijdende rukker
Een rukpukkel
1 kudos 2013-03-19 07:41:22 op Gefrustreerde korpsbal vs. Marktkoopman
Corpsballen? Gewoon twee ordinaire tokkies, wannabecorpsballen....
0 kudos 2007-05-22 09:00:06 op It was very gezellig samen
Meauie C&A jas heeft Jeep aan....
0 kudos 2008-02-05 15:48:11 op Ook op hyves vind men mij een coño
mathieu heeft ook niet veel vrienden...
0 kudos 2007-06-20 09:02:25 op Zorg dat je erbij komt (2)
Is weer wat anders dan die dikke wijven die bonnetjes uitdelen...
0 kudos 2007-02-28 16:07:02 op On ongemakkelijke waarheid
Wat een hoackx-kaart. Ik kan in het ondergelopen gebied wel plekken aanwijzen waar het zeewater niet komt, zoals de oostelijke provincies, de hondsrug en de sallandse heuvelrug in het bijzonder.....
0 kudos 2008-02-13 18:30:52 op Kamervragen - Lange Frans & Baas B
De nieuwe Peter R. de Vrieszen?
0 kudos 2008-07-04 13:40:57 op Tour de France Finish Tune
Is geen muziek van James Last, maar van Rein van den Broek...
RIP Jacques!
0 kudos 2007-06-28 15:19:25 op Reaguurders stellen zich voor
huh? en nu? volgende foto?
0 kudos 2007-07-24 19:10:59 op Live in NOS DOOD
Ouwehoeren over sport is zowieso verspilling van geld. Gewoon wedstrijd laten zien en klaar. En uit piëteit met de doodgaande of reeds doodzijnde de uitzending afsluiten of in elk geval op een andere lokatie voortzetten...
0 kudos 2008-02-21 16:26:20 op Raad de Reedt
Blond, dikke reet, kleine tieten, makkie, het is Mariët Hessels
0 kudos 2007-09-19 10:01:25 op Chersonissos 2007
en ze is ook nog eens aan de rooie klads?
0 kudos 2007-10-23 11:43:59 op Sophie Monk voor PETA
Dergelijke campagnes houden de vleesindustrie alleen maar in stand..... +1 !
0 kudos 2008-04-04 15:55:40 op Anti-islam demo op Malieveld
Wel erg in de GroenLinks-kleuren....
0 kudos 2008-07-20 19:02:44 op River surfing
Yep! Hartje München wat ik du Bromm
0 kudos 2012-02-12 09:55:32 op BESTE Adele Cover evarrr
Ze articuleert wel goed!
0 kudos 2007-11-30 12:33:20 op Onbekende acrobaat niet blij met studentenprotest
Is bij iedereen alleen maar een -kudo knop te vinden?
0 kudos 2010-09-01 07:30:35 op BITCH THROWS PUPPIES IN THE RIVER
beetje hypocriet, als het ratten waren geweest, had je niemand gehoord.
0 kudos 2010-06-28 22:38:17 op Juichen voor Brazilie
Toch liever het strandmeisje :-)
0 kudos 2007-12-03 23:25:26 op Echte Schoonheid
Far out!
0 kudos 2008-05-13 14:02:42 op Brand faculteit bouwkunde TU Delft
Lensflare is mooi Stijlloos Roze....
0 kudos 2011-08-07 18:49:14 op Johan Derksen sloopt HP/deTijd
Journalisten die over de vloer komen bij mensen over wie ze schrijven zijn in mijn optiek ook niet betrouwbaar. Ze hebben in elk geval de schijn tegen dat ze niet objectief zijn.
0 kudos 2011-10-28 14:29:10 op Lijntje?
Green Wing altijd +veel
0 kudos 2010-06-17 07:12:31 op Hup Spanje Hup
Kooptieten -1
0 kudos 2010-04-14 18:07:10 op Sex in een Renault 5
Halina!
0 kudos 2007-12-03 23:34:08 op Echte Schoonheid
Ach, een keertje eroverheen met het licht uit...