DumpStats voor Quichegerechtigde

538 +554 -16

Kudos

#46527 (Top 14.5587%)

Kudos/dag 0.08
Kudos/reaguursel 4.6
Meeste kudos op 1 reaguursel 90
Minste kudos op 1 reaguursel -4

117

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.02
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 11.8
Reacties per reaguursel 0.01
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 14-02-2007
Eerste reactie op 28-02-2007

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

54 kudos 2013-03-21 07:37:39 op Dit is mijn ijsje
Altijd irritant met die vrouwen. Je vraagt of ze een ijsje/biertje/whatever wil. Ze zegt nee en je bestelt gewoon voor jezelf en je vrienden. Vervolgens wil mevrouw een hapje/slokje/whatever....ik begrijp hoe deze ijscoman zich voelt...

52 kudos 2021-03-03 16:12:54 op Goeie film dit
Ik vond het boek beter...

52 kudos 2013-03-13 18:07:19 op Vaticaanmeeuw
Witte schijt, dat heeft die meeuw!

33 kudos 2025-07-22 19:23:52 op Harrie had een wesp in z'n bier
Wat een triest tafereel. Al dat beton, netten over het eten. Misschien dat je met wat groen in de tuin ook wat meer insecten op de juiste plekken krijgt.

17 kudos 2011-11-15 12:35:58 op Ridder Graus doet boehoe over Bassiehof
"Hij kent mij niet, dus hij kan niet over mij oordelen." Zegt meneer Graus die bij een politieke partij zit die complete bevolkingsgroepen veroordeelt.... Huilebalk is hij. Of nee, met alle respect hoor, maar hij is een jankende lamlul. Net als zijn baas.

8 kudos 2012-12-18 07:23:30 op Voetballers zijn GEEN aanstellers
Inderdaad, gewoon wedstrijd stilleggen als die voetballers zich aanstellen als een stel kleine kinderen. En dan verder gaan als ze zich normaal willen gedragen. Maar ja, of dat zal lukken met die domme gasten...

6 kudos 2013-05-16 18:05:51 op Holland. The original cool.
Dingen die mooier en ouder zijn dan Amsterdam:

- De Veluwe
- Hunebedden
- Coulissenlandschap in de Achterhoek en Twente
- Nijmegen
- Utrecht
- en nog veul meer!!!

6 kudos 2013-04-03 17:56:47 op Meubel ontwerpen 3.2
Leuke muziek van Mike Oldfield, the Millennium Bell :-)

4 kudos 2012-07-20 15:52:59 op Kunst mag niet te koop zijn
Als we kijken naar het verleden, welke kunstenaars zijn dan overgebleven en hangen in het Rijksmuseum? De broodschilders die allemaal in opdracht van mensen werken maakten.

4 kudos 2019-07-27 19:31:31 op In een te klein gaatje
Dacht al dat het om het beruchte tunneltje bij de Klomp zou gaan...

2 kudos 2012-07-20 15:52:01 op Kunst mag niet te koop zijn
Mensen die creatief zijn moeten toch ook zo creatief kunnen zijn om een bron van inkomsten te genereren? En dat zou volgens sommige "kunstenaars" hun ontwikkeling tegengaan? Ik denk juist niet! Een goed kunstenaar kan met zijn of haar creatieve vermogen mogelijkheden scheppen...Van Gogh was in zijn tijd ook niet supersuccesvol, hoewel hij wel zijn leven zoveel mogelijk bekostigde met het maken van kunst. Schulden bij iemand? Ze wilden dan wel een schilderijtje van hem...

2 kudos 2013-05-16 18:04:35 op Holland. The original cool.
Amsterdam is geen Holland en Holland is geen Nederland. Stukje plank misslaan naar de mensen toe met dit promootje....

0 kudos 2007-02-28 16:07:02 op On ongemakkelijke waarheid
Wat een hoackx-kaart. Ik kan in het ondergelopen gebied wel plekken aanwijzen waar het zeewater niet komt, zoals de oostelijke provincies, de hondsrug en de sallandse heuvelrug in het bijzonder.....

0 kudos 2008-07-04 13:40:57 op Tour de France Finish Tune
Is geen muziek van James Last, maar van Rein van den Broek...

RIP Jacques!

0 kudos 2007-07-24 19:10:59 op Live in NOS DOOD
Ouwehoeren over sport is zowieso verspilling van geld. Gewoon wedstrijd laten zien en klaar. En uit piëteit met de doodgaande of reeds doodzijnde de uitzending afsluiten of in elk geval op een andere lokatie voortzetten...

0 kudos 2008-02-21 16:26:20 op Raad de Reedt
Blond, dikke reet, kleine tieten, makkie, het is Mariët Hessels

0 kudos 2007-09-19 10:01:25 op Chersonissos 2007
en ze is ook nog eens aan de rooie klads?

0 kudos 2007-10-23 11:43:59 op Sophie Monk voor PETA
Dergelijke campagnes houden de vleesindustrie alleen maar in stand..... +1 !

0 kudos 2008-07-20 19:02:44 op River surfing
Yep! Hartje München wat ik du Bromm

0 kudos 2011-08-07 18:49:14 op Johan Derksen sloopt HP/deTijd
Journalisten die over de vloer komen bij mensen over wie ze schrijven zijn in mijn optiek ook niet betrouwbaar. Ze hebben in elk geval de schijn tegen dat ze niet objectief zijn.

0 kudos 2011-10-28 14:29:10 op Lijntje?
Green Wing altijd +veel

0 kudos 2007-12-03 23:34:08 op Echte Schoonheid
Ach, een keertje eroverheen met het licht uit...