538 +554 -16
Kudos
#46527 (Top 14.5587%)
| Kudos/dag | 0.08 |
| Kudos/reaguursel | 4.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 90 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -4 |
538 +554 -16
Kudos
#46527 (Top 14.5587%)
| Kudos/dag | 0.08 |
| Kudos/reaguursel | 4.6 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 90 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -4 |
117
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 11.8 |
| Reacties per reaguursel | 0.01 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 14-02-2007 |
| Eerste reactie op | 28-02-2007 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-09 17:30:21 op De rijdende rukker
Een rukpukkel
33 kudos 2025-07-22 19:23:52 op Harrie had een wesp in z'n bier
Wat een triest tafereel. Al dat beton, netten over het eten. Misschien dat je met wat groen in de tuin ook wat meer insecten op de juiste plekken krijgt.
52 kudos 2021-03-03 16:12:54 op Goeie film dit
Ik vond het boek beter...
10 kudos 2021-02-17 21:42:55 op Thee is erg actueel
Pikdikthee
0 kudos 2020-08-23 16:02:08 op Coronafestival op het Malieveld
Er zijn meer camera- dan andere mensen...
4 kudos 2019-07-27 19:31:31 op In een te klein gaatje
Dacht al dat het om het beruchte tunneltje bij de Klomp zou gaan...
10 kudos 2015-02-03 10:35:28 op De oplossing van de NS!
https://pbs.twimg.com/media/B8...
90 kudos 2014-01-14 18:17:05 op GEVONDEN!
http://www.flickr.com/photos/1...
13 kudos 2014-01-03 10:13:32 op Unox meisje 2014
Roel Ubels fotografeert graag sportende meisjes
http://www.flickr.com/photos/2...
0 kudos 2013-09-16 20:25:42 op Hoi voetbalmeisje
koopjopen -veel
0 kudos 2013-09-03 21:06:59 op Bikinimeisjes lezen tijdschrift op strand
De fokking zomer is bijna voorbij!!!
4 kudos 2013-07-18 15:11:29 op Dumpert Scheikundeles
ammoniumdichromaat, zwaar carcinogeen.
0 kudos 2013-05-17 00:13:20 op Holland. The original cool.
mokummer | 16-05-13 @ 18:38 : De meeste toeristen hebben in hun eigen land ook meer stedelijk gebied dan wij in NL hebben.....
6 kudos 2013-05-16 18:05:51 op Holland. The original cool.
Dingen die mooier en ouder zijn dan Amsterdam:
- De Veluwe
- Hunebedden
- Coulissenlandschap in de Achterhoek en Twente
- Nijmegen
- Utrecht
- en nog veul meer!!!
2 kudos 2013-05-16 18:04:35 op Holland. The original cool.
Amsterdam is geen Holland en Holland is geen Nederland. Stukje plank misslaan naar de mensen toe met dit promootje....
60 kudos 2013-04-28 10:08:39 op Reaguurders stellen zich voor
Toptelevisie is dit!
9 kudos 2013-04-18 21:45:33 op ♫ LALALA. BEA BEDANKT ♫
*Snel weer JS Bach luisteren gaat, al huilend in een hoekje*
83 kudos 2013-04-17 20:30:30 op Jildou (WNL), wat zeg je nu?
Inderdaad, viel me gelijk op vanochtend....en ik was nog wel net wakker :)
6 kudos 2013-04-03 17:56:47 op Meubel ontwerpen 3.2
Leuke muziek van Mike Oldfield, the Millennium Bell :-)
23 kudos 2013-03-24 10:06:57 op Leuk meisje in de sportschool
hahahahahaha!!!!!
54 kudos 2013-03-21 07:37:39 op Dit is mijn ijsje
Altijd irritant met die vrouwen. Je vraagt of ze een ijsje/biertje/whatever wil. Ze zegt nee en je bestelt gewoon voor jezelf en je vrienden. Vervolgens wil mevrouw een hapje/slokje/whatever....ik begrijp hoe deze ijscoman zich voelt...
1 kudos 2013-03-19 07:41:22 op Gefrustreerde korpsbal vs. Marktkoopman
Corpsballen? Gewoon twee ordinaire tokkies, wannabecorpsballen....
52 kudos 2013-03-13 18:07:19 op Vaticaanmeeuw
Witte schijt, dat heeft die meeuw!
-4 kudos 2013-02-24 23:03:55 op Lens versus Mathijsen
Voetbal, sport voor en vooral door Tokkies....
-2 kudos 2013-01-15 07:53:25 op Meisjes uit Mali
Nou heb ik 'm ingevuld en opgestuurd, echter ik zie hem niet op de Dumperts....
8 kudos 2012-12-18 07:23:30 op Voetballers zijn GEEN aanstellers
Inderdaad, gewoon wedstrijd stilleggen als die voetballers zich aanstellen als een stel kleine kinderen. En dan verder gaan als ze zich normaal willen gedragen. Maar ja, of dat zal lukken met die domme gasten...
-1 kudos 2012-09-26 15:46:21 op 10000 Japanners zingen Bach
Ja, wat minik zegt...
4 kudos 2012-07-20 15:52:59 op Kunst mag niet te koop zijn
Als we kijken naar het verleden, welke kunstenaars zijn dan overgebleven en hangen in het Rijksmuseum? De broodschilders die allemaal in opdracht van mensen werken maakten.
2 kudos 2012-07-20 15:52:01 op Kunst mag niet te koop zijn
Mensen die creatief zijn moeten toch ook zo creatief kunnen zijn om een bron van inkomsten te genereren? En dat zou volgens sommige "kunstenaars" hun ontwikkeling tegengaan? Ik denk juist niet! Een goed kunstenaar kan met zijn of haar creatieve vermogen mogelijkheden scheppen...Van Gogh was in zijn tijd ook niet supersuccesvol, hoewel hij wel zijn leven zoveel mogelijk bekostigde met het maken van kunst. Schulden bij iemand? Ze wilden dan wel een schilderijtje van hem...
0 kudos 2012-06-23 11:29:17 op Geert heeft schgeidt
Ja, het is altijd moeilijk voor PVV-adepten dat hun godheid te kakken wordt gezet. Zijn net moslims met korte lontjes, die PVV-ers...
0 kudos 2012-05-29 07:16:30 op "Ik voel me een beetje duizelig"
Dizneeeeey!
0 kudos 2012-02-12 09:55:32 op BESTE Adele Cover evarrr
Ze articuleert wel goed!
6 kudos 2012-02-04 10:36:52 op NS mevrouw legt het allemaal uit
hmm, die rtl-muts weet niet het verschil tussen een treindienst en een treinstel!
0 kudos 2011-12-20 07:32:57 op Hee daar is ze weer!
Heerlijke kerstballen!
3 kudos 2011-11-20 20:55:04 op Protesterende studenten willen niet weg
Die actie van de politie is natuurlijk een enorm teken van zwakte! Van de politie.
17 kudos 2011-11-15 12:35:58 op Ridder Graus doet boehoe over Bassiehof
"Hij kent mij niet, dus hij kan niet over mij oordelen." Zegt meneer Graus die bij een politieke partij zit die complete bevolkingsgroepen veroordeelt.... Huilebalk is hij. Of nee, met alle respect hoor, maar hij is een jankende lamlul. Net als zijn baas.
0 kudos 2011-10-28 14:29:10 op Lijntje?
Green Wing altijd +veel
0 kudos 2011-09-21 22:41:41 op #APB Greet Spreekt
Wilders wil niet terugkijken naar het verleden? Waarom doet hij dat dan steeds om de "Linkse Kerk" ergens van te verwijten?
0 kudos 2011-09-06 21:55:52 op Ben Cramer aan de drugs
Babyboomer, altijd -1 !
0 kudos 2011-08-07 18:49:14 op Johan Derksen sloopt HP/deTijd
Journalisten die over de vloer komen bij mensen over wie ze schrijven zijn in mijn optiek ook niet betrouwbaar. Ze hebben in elk geval de schijn tegen dat ze niet objectief zijn.
0 kudos 2011-08-07 12:59:51 op Oplichter in de trein
Volgens mij stond die vent laatst ook "straatkranten" te verkopen. Toen ik goed keek wat hij in de hand had, zag ik dat het makelaarskrantjes waren...
0 kudos 2011-08-06 10:35:09 op Hee meisje, laat je tieten eens zien
Kopjopen, altijd -1
0 kudos 2011-08-05 16:55:52 op Gaypride
kun je uitleggen waarom het een slechte soep is, hetejonge15?
-2 kudos 2011-05-10 16:20:55 op Holocaust herdenken in Israel
Even paar minuten stil en dan weer fijn verder met het onderdrukken van de Palestijnen.
0 kudos 2011-04-17 11:46:09 op Legoland is hier niks bij
Dit is echt te gaaf!
0 kudos 2011-03-17 17:22:38 op T-Rex uit ToyStory is eng
Masochistje....
0 kudos 2011-02-26 10:01:20 op KOTS TV. Van Jole bij Paul de Leeuw.
De blinde haat van Van Jole jegens andersdenkenden is ook hoog...
0 kudos 2011-02-26 09:57:40 op KOTS TV. Van Jole bij Paul de Leeuw.
Aan het begin die steek onder water van Jolo: "Dat collega's zodanig bedreigd waren dat ze niet konden functioneren en daar was jij het toonbeeld van."
0 kudos 2010-11-21 10:01:09 op Frits Bolkestein is TEGEN bezuinigingen op kunst en cultuur
Bolkestein toont even aan dat wanneer er ergens geld bij moet, er ergens anders iets af moet. Kudo's!
0 kudos 2010-10-16 14:18:17 op Flauwe humor om te lachen
er komen leuke bikinidames voorbij...