-129 +42 -171
Kudos
#288140 (Top 90.1615%)
| Kudos/dag | -0.09 |
| Kudos/reaguursel | -21.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 28 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -155 |
-129 +42 -171
Kudos
#288140 (Top 90.1615%)
| Kudos/dag | -0.09 |
| Kudos/reaguursel | -21.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 28 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -155 |
6
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 53.3 |
| Reacties per reaguursel | 2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 11-07-2022 |
| Eerste reactie op | 11-07-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
1 kudos 2026-06-20 07:50:12 door jebuurindefrituur op Aso van de dag
Hij haalt gewoon in hoor. En kan bovendien niet harder want voor m rijdt ook iemand. Golf is een kneus.
4 kudos 2025-04-02 21:14:25 door Shudik op Rob Jetten loopt leeg op Faber en lintjesgate
Eens. 100%
-13 kudos 2022-07-11 22:30:04 door Neronick2 op Vrouw is het niet eens met de boeren
@Zakderin | 11-07-2022 | 23:17: Een geselecteerd aantal wetenschappers. Net als met de "97% van de wetenschappers is het er over eens dat" Maar dat waren 97% van een geselecteerd groepje. Maar op papier ziet het er goed uit dus dat is nieuws. En nu kan jij van het gas af waar ze over de grens subsidie voor krijgen om het aan te leggen. Echt bizar hoe dit soort lui denk kennis te hebben terwijl logisch nadenken al te lastig is. Maar mooi wat wijs laten maken met elkaar.
23 kudos 2022-07-11 21:17:40 door Zakderin op Vrouw is het niet eens met de boeren
Wanneer lui zonder argumenten ergens het niet mee eens zijn, trekken ze de wetenschap in twijfel. jij praat alleen na wat jijzelf zou willen, als een hond die zijn eigen aars ruikt. Ik denk dat jij naar natte hond ruikt.
-15 kudos 2022-07-11 21:16:06 door Neronick2 op Vrouw is het niet eens met de boeren
Bij westerlingen gaat niet helaas niet verder dan wat de baas en de NOS te vertellen hebben, en daar zijn er veel van. Maar je hebt gewoon gelijk. Moet op papier kloppen en ze puzzelen net zo lang tot dat lukt. En de meesten zijn te idioot om het in te zien. Maar toe maar. Democratie of zo.
8 kudos 2022-07-11 21:15:01 door Coldplay op Vrouw is het niet eens met de boeren
Lees je eens in in de materie voordat je deze onzin uitkraamt.
7 kudos 2022-07-11 20:53:17 door koekiebakker op Vrouw is het niet eens met de boeren
Zijn jouw ouders broer en zus? Moet toch bijna wel.
-20 kudos 2022-07-11 20:46:29 door EnricoS op Vrouw is het niet eens met de boeren
Dumpert wordt geterroriseerd door linkse trollen bij alle filmpjes wat over boeren gaat.
10 kudos 2022-07-11 20:45:54 door ob1182 op Vrouw is het niet eens met de boeren
@Dubbelbockje | 11-07-2022 | 22:42: Een corona fan heeft graag corona?
-8 kudos 2022-07-11 20:42:48 door TheShape op Vrouw is het niet eens met de boeren
Misschien lag het ook wel aan het onderwijs toen jij nog naar school ging met je gelul.
-28 kudos 2022-07-11 20:42:01 door Dubbelbockje op Vrouw is het niet eens met de boeren
Precies dat. Net als toen met Corona, hier ook alleen maar Corona fans. Valt mij zwaar tegen!
49 kudos 2022-07-11 20:08:15 door vrolijkenoot op Vrouw is het niet eens met de boeren
Ik zou de staatjes er nog maar eens op naslaan kerel!