-129 +42 -171
Kudos
#288140 (Top 90.1615%)
| Kudos/dag | -0.09 |
| Kudos/reaguursel | -21.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 28 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -155 |
-129 +42 -171
Kudos
#288140 (Top 90.1615%)
| Kudos/dag | -0.09 |
| Kudos/reaguursel | -21.5 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 28 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -155 |
6
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 53.3 |
| Reacties per reaguursel | 2 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 11-07-2022 |
| Eerste reactie op | 11-07-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 23:52:01 op Aso van de dag
Rechts passeren is een gevolg van links en middenbaan plakkers. Als je namelijk rechts houd (zoals in de eerste rijles geleerd) dan kan er niet rechts gepasseerd worden.
Dus oorzaak en gevolg niet omdraaien!!
14 kudos 2026-06-19 23:49:01 op Aso van de dag
Tja, als je netjes RECHTS houd (zoals geleerd al ruim voor je eerste rijles) dan kan er niet links ingehaald worden..
Dus ik zie hier 3 kneuzen en een aso. Maar echt tegenwoordig rijd iedereen maar ergens.. en zeker als dat kneuzen zijn.. dan wil ik ook nog wel eens rechts passeren. Scheelt enorme ergernis .
Rechts inhalen is een gevolg van een overtreding nl links rijden!!
-2 kudos 2026-02-20 21:08:01 op Bumperklever fukken
Waarom blijft bumperklever zo hangen, ik was allang rechts gaan rijdrn en er langzaam voorbij.
28 kudos 2025-04-02 21:52:35 op Rob Jetten loopt leeg op Faber en lintjesgate
Jetten is een van de meest slechte voorbeelden, die heeft in zijn eentje de vorige regeerperiode de gehele energiesector gesloopt en daarmee het gehele ondernemers klimaat onder druk gezet. En nog erger de industrie (=netto welvaart brenger) op zodanige afstand van de buurlanden gezet dat er niets meer geïnvesteerd wordt in NL en een flink deel van de industrie op omvallen staat (= 100% verarmen van geheel NL). Dus de heer Flop Jetten is bij mij per definitie af, zo'n "man" neem ik nooit meer serieus. Kan überhaupt niet begrijpen hoe mensen nog het idee in hun hoofd halen om deze man te steunen..
-14 kudos 2023-04-16 11:34:30 op Trekkertrek CO2 pulling
Een mooie D66 frame tekst onder het item..
-155 kudos 2022-07-11 22:06:42 op Vrouw is het niet eens met de boeren
Ik snap echt de super commentaren niet die de boeren zat zijn. Überhaupt zie ik heel veel, brave rutte en kaag knuffelaars hier. Die niet verder lezen dan het door juf “van der wal” zelf gekeurde kaartje.. voorzien van de door de D66 opgelegde kleuren. Waar is de tijd van onafhankelijke rapporten en naturel eerlijke berekeningen en grafieken. Maar goed de rutte en kaag knuffelaars hebben niks geleerd van het covid circus waarin ook de getallen en grafieken naar gelieve door de Jong werden aangepast. Zal wel aan het hedendaagse onderwijs liggen.