135 +375 -240
Kudos
#75120 (Top 23.5057%)
| Kudos/dag | 0.15 |
| Kudos/reaguursel | 2.11 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 73 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -63 |
135 +375 -240
Kudos
#75120 (Top 23.5057%)
| Kudos/dag | 0.15 |
| Kudos/reaguursel | 2.11 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 73 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -63 |
64
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.07 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.25 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 03-02-2024 |
| Eerste reactie op | 03-02-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-25 09:50:03 door ShakespeareanTragedy op Limburger heeft 't heet
Met jouw superieure IQ had je jezelf toch wel eigen kunnen maken om geen spaties voor komma's en punten te zetten. Zo lijkt het net alsof je helemaal niet zo slim bent.
3 kudos 2025-06-28 08:37:47 door BasIsGek op Wat een romantisch dinert
Je vergeet er een: Wappie
0 kudos 2024-12-25 13:05:10 door abul klapstoel op Videovrijdagaudiofuck
@Lucio_Fulci | 25-12-24 | 13:38: Prima dat u niet geloofd, niet geloven is ook een geloof. Respect daarvoor. Zelf geloof ik ook niet. Laten we respect centraal stellen, vandaar het volgende.
Geloof hoort bij de mensheid. U gaat nooit iemand overtuigen niet te geloven, net als dat visa versa het geval is. Religie zal er dus altijd zijn, ook in Nederland. Prima dat u kritiek heeft of fanatici, maar scheer niet iedereen over een kam. Want het enigste dat u dan berijkt is dat groepen tegenover elkaar komen te staan, en er meer haat is. Daar wordt de samenleving zwakker van.
U geloofd niet. Toch wens ik u een fijne kerst en vrede op aarde!
5 kudos 2024-12-25 12:38:02 door Lucio_Fulci op Videovrijdagaudiofuck
@abul klapstoel | 25-12-24 | 11:49: Welke goede daden heeft God , Allah , Jahweh gedaan als ik de wereld zo zie , juist nul . ja maar .....neen niets omdat hij niet bestaat. En als hij toch mocht bestaan is het een grote lul .
19 kudos 2024-12-25 11:43:14 door Robert_Dn_Hero op Videovrijdagaudiofuck
@abul klapstoel | 25-12-24 | 11:49: @abul klapstoel | 25-12-24 | 11:49: de religieuze gekkies, zonder twijfel.... wanneer is het voor het laatst dat een atheïst/agnost zich zelf heeft op geblazen ofzo?
-28 kudos 2024-12-25 10:49:37 door abul klapstoel op Videovrijdagaudiofuck
Zelf vraag ik me af wie nou de grootste mafklappers zijn. Fanatieke religieuze mensen of de mensen die fanatiek anti-religie zijn.
0 kudos 2024-12-01 21:07:18 door Adje_Online op Hij gaat gewoon niet kapot
Dat was die andere dan Q&Q toch?
2 kudos 2024-11-16 11:06:00 door Freeteterteret op Motor met 4 cilinders
Kauwezakkie 4DD
-2 kudos 2024-11-16 09:36:20 door PaprikaChipz op Motor met 4 cilinders
*Kwarktassi Scissor
-4 kudos 2024-04-14 13:55:44 door Lucio_Fulci op HIj is blij met z'n meisje
@redthehaghue | 14-04-24 | 10:58: Achter een . eindigt de zin en meerdere .. heeft geen zin.
Spelling stond aan en heeft editten verandert naar editen .
10 kudos 2024-04-14 08:58:29 door redthehaghue op HIj is blij met z'n meisje
@Lucio_Fulci | 14-04-24 | 09:26:
Je kunt niet editten, gewoon eerst je reaguursel nalezen voordat je op 'reageer' ramt. Er zitten nogal wat onnodige spaties in ook, zet anders een spellingscontrole aan...
-36 kudos 2024-04-14 07:26:22 door Lucio_Fulci op HIj is blij met z'n meisje
Dat zal wel een prostituee ZIJN , want haar vagina is al flink uitgelubberd . ( Ik weet niet hoe je moet editen ).
8 kudos 2024-02-03 11:56:10 door Dubieuze Dubbie op Jij bent mijn vriend nu
Jij bent diegene die überhaupt verwijst naar de meervoudige betekenis van 'poes', droeftoeter.
-7 kudos 2024-02-03 10:25:11 door Lucio_Fulci op Jij bent mijn vriend nu
@IJsboerke | 03-02-24 | 11:13: Neen , Dumpert.
5 kudos 2024-02-03 10:13:41 door IJsboerke op Jij bent mijn vriend nu
@Lucio_Fulci | 03-02-2024 | 10:51: Op azijn?
-23 kudos 2024-02-03 09:51:25 door Lucio_Fulci op Jij bent mijn vriend nu
Bij diegene die me een minnetje geven kunnen ze beter thuis de pc gaan controleren.