DumpStats voor Lucio_Fulci

129 +374 -245

Kudos

#74626 (Top 23.3511%)

Kudos/dag 0.15
Kudos/reaguursel 1.95
Meeste kudos op 1 reaguursel 73
Minste kudos op 1 reaguursel -63

66

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.2
Reacties per reaguursel 0.26
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 03-02-2024
Eerste reactie op 03-02-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-63 kudos 2024-02-03 10:18:19 op Jij bent mijn vriend nu
Dit soort poezen doet me helemaal niets , alle drie trouwens.

-51 kudos 2024-04-14 09:23:20 op HIj is blij met z'n meisje
Dat zal wel een prostituee want haar vagina is al flink uitgelubberd.

-36 kudos 2024-04-14 09:26:22 op HIj is blij met z'n meisje
Dat zal wel een prostituee ZIJN , want haar vagina is al flink uitgelubberd . ( Ik weet niet hoe je moet editen ).

-23 kudos 2024-02-03 10:51:25 op Jij bent mijn vriend nu
Bij diegene die me een minnetje geven kunnen ze beter thuis de pc gaan controleren.

-17 kudos 2024-02-18 12:06:44 op Bevestigd!
In het poesje maak je het vloeibaar zodat je makkelijker door het kleine gaatje komt.

-4 kudos 2024-04-14 15:55:44 op HIj is blij met z'n meisje
@redthehaghue | 14-04-24 | 10:58: Achter een . eindigt de zin en meerdere .. heeft geen zin.
Spelling stond aan en heeft editten verandert naar editen .

-2 kudos 2024-04-06 11:27:30 op Het spookt in de straat
Fake , die auto is al zwart aangebrand voordat er vlammen ontstaan.

-1 kudos 2026-05-03 09:30:12 op Atje kratje
Ze zaten te früh aan de Kölsch.

-1 kudos 2026-06-21 10:48:29 op Nog 1x alle goals..
Daarom is Duitsland zeker ook vier x wereldkampioen geworden vanwege die blacka goons.

-1 kudos 2024-03-30 11:06:36 op Tanker ontploft in Dubai
Beginnen ze nu ook al met verticale chemtrails , wappies kom er maar in en verklaar ons dit.

0 kudos 2026-06-26 08:53:20 op Limburger heeft 't heet
@ShakespeareanTragedy | 25-06-26 | 11:50: Met jouw middelmatig inzicht kan ik het bericht niet serieus nemen , nergens staat dat ik mezelf een superieure IQ of slimheid aanmeet en als je al een IQ van boven de 70 hebt zou je kunnen weten dat men een spatie niet altijd ziet als men iets typt ( telefoon bv ). Maar gelukkig heb jezelf het woord Tragedy in je nicknaam ( geen idee trouwens waarom dat woord met een hoofdletter geschreven is ) .

0 kudos 2024-03-10 11:45:50 op Limburgs drinkwater?
Dat is de Patricia waterval die naar de Paay baai stroomt , echt mooi daar.

0 kudos 2024-03-30 11:10:59 op Vluchtelingen slapen op de pier
Nu begrijp ik waarom ze die kleine witte pas geboren zeehondjes doodknuppelen , wat een aso's als ze volwassen zijn .

0 kudos 2025-02-28 09:41:12 op Tetten +1
"Baby got back" lijkt me anders toch perfect passen in deze.

1 kudos 2025-09-06 09:36:29 op Worstelen nep?
De volgende tegenstander is Raja Jackson.

1 kudos 2024-11-16 10:12:24 op Audiofuck Vrijdag #8
Van links tutututututu naar rechts tutututututu.

2 kudos 2024-03-03 10:37:08 op Dosis feelgood
Ze hebben de papieren binnen gekregen voor gezinshereniging .

3 kudos 2024-06-29 10:00:58 op Kabelmanagement bij Rammstein
@Rocket science | 29-06-24 | 09:46:

UND :Einigkeit und Recht und Freiheit
für das deutsche Vaterland!

Danach laßt uns alle streben
brüderlich mit Herz und Hand!

Einigkeit und Recht und Freiheit
sind des Glückes Unterpfand;

I: blüh´ im Glanze dieses Glückes,
blühe, deutsches Vaterland. :I

3 kudos 2026-06-25 10:55:23 op Limburger heeft 't heet
Salam , er zit al veel agressief volk in Frankrijk met een gemiddeld IQ van rond de 70 , dus deze zit daar goed en hij mag van mij daar blijven . Beslama.

3 kudos 2024-09-28 09:32:09 op Hiot en fly
But a bitch ain't one.

4 kudos 2024-02-10 10:47:11 op Stam in de water
@1234566 | 10-02-24 | 09:16: Je zult er maar net fietsen met je waterfiets ?

5 kudos 2024-12-25 13:38:02 op Videovrijdagaudiofuck
@abul klapstoel | 25-12-24 | 11:49: Welke goede daden heeft God , Allah , Jahweh gedaan als ik de wereld zo zie , juist nul . ja maar .....neen niets omdat hij niet bestaat. En als hij toch mocht bestaan is het een grote lul .

5 kudos 2026-05-30 09:38:47 op Humor van vroeger
@Wateenaccountnaamzeg | 30-05-26 | 09:34: Key & Peel.