DumpStats voor Illuminati1989

3,029 +3101 -72

Kudos

#19795 (Top 6.1940%)

Kudos/dag 0.5
Kudos/reaguursel 19.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 442
Minste kudos op 1 reaguursel -19

158

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 14.5
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 30-12-2009
Eerste reactie op 30-12-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

406 kudos 2015-04-01 08:56:35 op Stromae zeikt social media af
Stromae, eindbaas. Heerlijke albums (Cheese en Racine Cárree) die ik met veel plezier altijd aan zet met volume op standje maximaal

242 kudos 2021-08-31 21:49:52 op Dagje in Kyzyl
Bald and Bankrupt, geweldig kanaal! Geen fancy edits, geen flashy graphics, gewoon een man en zijn camera op avontuur in voormalige Soviet staten

210 kudos 2022-02-04 22:54:25 op Leuk en aardig zo'n nazorg
Het blijft toch wel het achtste wereldwonder dat die rooie Biemke aan de haak heeft geslagen

140 kudos 2022-02-18 22:00:22 op 2 Scheepjes weg in 10 min
Een hipster met een knotje die een beetje tof staat te doen op de boeg and that's it?

89 kudos 2014-09-05 14:49:41 op Queen. Live. Don't Stop Me Now
Ondanks dat ik uit 1989 ben veruit mijn favoriete band en voorman. Helaas veel te vroeg heen gegaan. Freddie & Queen +oneindig

65 kudos 2022-02-18 20:52:53 op ONZE IEP!!!!!
Met je telefoon in je klauwen je wijf commanderen te bellen, manmanman, niveautje hoor

49 kudos 2014-11-13 20:49:29 op Wat een gekke Pietjes
Quinsy Gaario. Balkje heeft hij al voor de ogen, nou nog opsluiten die engnek

47 kudos 2015-10-23 01:24:02 op Nachtkanonnen
Deze chick heeft wel meerdere filmpjes die circuleren op het internet. Desondanks +1

38 kudos 2016-09-13 00:39:18 op Best of Dutch Dashcam #7
Nou nou nou, wat een spanning en sensatie allemaal zeg. Die lamlul van een filmert op 4.30 let ook lekker op zeg

35 kudos 2014-10-24 01:24:41 op ISIS-strijders op een heuvel
Mooi hoe er eerst nog eentje probeert weg te rennen en vervolgens alsnog een bom vol op zijn knar krijgt ghehehe

31 kudos 2014-11-27 23:52:55 op Sven Kockelmann versus Quinsy Gario. FIGHT!
Wat een vies, smerig lachje heeft die Quinsy toch elke keer op zijn smoelwerk staan. Denkt volgens mij ook dat hij alle wijsheid in pacht heeft, bah. Nekschot voor die lulhannes

31 kudos 2019-06-01 19:26:23 op Andy kan het nog steeds
@RenHoek | 01-06-19 | 19:15:
Als je een heel reaguursel rechtstreeks uit het boek neer gooit doe het dan wel goed. Was geen receptioniste maar een stewardess. En je bedoelt Joey Didulica, Culina was een aanvallende middenvelder

26 kudos 2015-11-22 21:06:21 op Taiwan nummer een!
Die Chinees is ook een streamer en zit vaak met 20-30 man in zo'n Battle Royale. Staan ook bekend als het 'Red Shirt Army'. Angrypug wil nog wel eens infiltreren bij ze en heeft er min of meer zijn handelsmerk van gemaakt ghehe

24 kudos 2012-10-14 22:16:19 op Felix Springt
Onze ouders vertelden ons over Armstrong en Pele, wij vertellen onze kinderen straks over Baumgartner en Messi.

Dit was echt episch om mee te maken

19 kudos 2014-12-31 14:48:42 op Ronaldinho pwnde iedereen
Qua techniek misschien wel de beste ooit, wat een tovenaar, altijd de bal aan een touwtje

19 kudos 2021-09-28 10:57:19 op UFO gespot boven Nederland!
Deorbit burn van de Centaur upper stage van de gister gelanceerde Landsat9. Was in Nederland en omringende landen te zien rond 23.00 uur dacht ik

19 kudos 2016-12-20 17:57:50 op Zo fix je lag
/r/globaloffensive wil hun filmpje terug

19 kudos 2013-02-27 18:20:22 op Israelisch leger
Een keer een verkeerd woord of een tikje op de billen en je krijgt een portie Krav Maga op je sodemieter. Nee, ik pas

18 kudos 2014-10-12 22:08:04 op Dit is voetbal
Ronaldinho, ongeëvenaard qua techniek. Als je alleen naar techniek kijkt de allerbeste ooit op dat vlak, niet normaal

18 kudos 2013-05-07 23:55:24 op Stukje Reno 911!
Reno 911, geniale tijden waren dat. Net zoals Trailer Park Boys

18 kudos 2022-05-31 15:11:40 op Stormtroopers maar dan nauwkeurig
Corridor Crew, die gasten hebben een leuke serie van '... artists react to ...'. Leuke gasten met een flinke reputatie en leuke inkijkjes in de technieken achter dingen

12 kudos 2022-08-27 14:55:26 op Leuke schoolreunie
0.18 Nesty en Amirah Adara, rest van de namen en rugnummers moet ik jullie schuldig blijven

11 kudos 2014-01-31 16:25:01 op Iedereen met een snor
Ik zie dat Rijschool 69 een nieuwe instructeur heeft ?

10 kudos 2022-05-05 15:31:36 op Oorlogsgebied op Leidse
Monkey Temple zoals het Nepalese Street Food restaurant al aan geeft

9 kudos 2023-11-02 11:54:17 op Jodenkoekspuger heeft hulp nodig
Bij de voedselbank lopen maar wel op vakantie kunnen naar Iran een paar maandjes terug... Zal wel met haar loverboy geweest zijn

9 kudos 2014-08-18 18:41:03 op Pokerspeler wint 15 miljoen dollar
Colman had 95% van zijn actie verkocht. Dus ja, dan kun je wel 15 miljoen dollar winnen maar blijft er "maar" 750.000 dollar voor hem over ghehe. Dan zou ik ook wel zuur kijken

8 kudos 2013-11-22 18:57:33 op Tornado eet huis in een oogwenk
De houten huizen in de VS komt ook door de verzekeringen. Die zijn minder snel geneigd uit te keren bij een stenen woning dan een houten woning in gebieden waar veel tornado's voor komen. Beetje een 'eigen schuld dat je een duur stenen huis in een risico gebied gaat bouwen terwijl je ook een goedkope houten had kunnen nemen' mentaliteit van die verzekeringen

8 kudos 2026-06-07 00:30:56 op Plofkraker aangehouden direct na plof
@IsmaelitischZandboer | 06-06-26 | 23:46: Je weet dat VVD alleen super mega rechts is tijdens de campagne he? Daarna hebben ze er geen actieve herinnering aan

7 kudos 2021-08-31 21:59:21 op Dagje in Kyzyl
@histor | 31-08-2021 | 21:56: Heeft voor hij met YT begon ook een boek geschreven de naam Arthur Chichester (The Burning Edge: Travels Through Irradiated Belarus), ook een aanrader als het kanaal je bevalt

7 kudos 2014-06-15 22:40:48 op De Wraak van Oranje
Ben ongelooflijk gelukkig met deze wedstrijd maar het weegt nog steeds niet op tegen de pijn van 2010

6 kudos 2013-11-21 19:05:02 op Alleen in Rusland
Wat moet het toch heerlijk zijn om in Rusland te wonen, nooit meer chagrijnig zijn door al het maffe gedoe op straat

6 kudos 2013-07-22 01:11:06 op Orca wil spelen
Na al die jaren vergis ik mij er nog elke keer in dat die witte vlek geen oog is...