DumpStats voor Illuminati1989

3,029 +3101 -72

Kudos

#19795 (Top 6.1940%)

Kudos/dag 0.5
Kudos/reaguursel 19.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 442
Minste kudos op 1 reaguursel -19

158

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 14.5
Reacties per reaguursel 0.19
Meeste reaguursels op 1 dag 4
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 30-12-2009
Eerste reactie op 30-12-2009

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-19 kudos 2015-04-26 21:41:58 op Rellen na afloop van Fc Twente tegen AZ
Ondanks het primitieve gedrag kan ik het mij wel voorstellen dat je er schijtziek van wordt. De hele club wordt naar de verdoemenis geholpen van hoger hand en elk jaar maar weer een berg geld neertellen voor een seizoenskaart etc.

-15 kudos 2016-07-01 09:31:53 op Viktor Troicki flipt op Wimbledon
Als hij aan beide kanten fouten heeft gemaakt heft elkaar dat weer mooi op en moet je niet zo janken droeftoeter

-7 kudos 2014-08-29 03:35:45 op Waar honkbal om draait
Ben benieuwd of de A's dit seizoen de world series pakken. Wat een ploeg!
vliegmeneer | 28-08-14 @ 23:46 | + -1 -
Na de trade van Cespedes is het erg wisselvallig geworden. Beane heeft risico's genomen met het oog op de mogelijke postseason game tegen de Detroit Tigers. Offense is zoals gezegd er niet beter door gaan spelen

-4 kudos 2014-01-16 16:00:58 op Clarence Seedorf's visie als 16-jarige
Voor Clarence als voetballer en persoon absoluut niets dan lof. Enige waar ik mij wel aan begin te ergeren is het feit dat hij maar al te goed weet dat hij voor een voetballer abnormaal slim is. En zo profileert hij zich tegenwoordig iets teveel. Zoals gezegd, verder niets dan lof

-3 kudos 2010-01-05 16:45:50 op Ranking the Bitches
Kim altijd -1, dove kuthoer...

Desondanks +1 dankzij Tijl

-3 kudos 2015-10-23 01:41:10 op Nachtkanonnen
@kopkaasknabbelaar

Filmpjes staan jammer genoeg op mijn phone ;-)

-1 kudos 2011-01-22 13:41:43 op Lachadvocaat
Lachvocatenkantoor van Leeuwen

-1 kudos 2013-04-04 01:20:25 op Opvoeden...
Vooral knap van die kleine baas dat hij überhaupt op die leeftijd al om kan gaan met een camera. Ik zeg de nieuwe Steven Spielberg is geboren

-1 kudos 2012-11-18 21:16:32 op Neymar faalt
Gelukkig heeft Neymar nog maar 17 keer gescoord in 26 wedstrijden voor de Seleçao. En dat op je 20e...

-1 kudos 2011-05-01 14:39:54 op Transformers 3
Je kan zeggen wat je wil, die special effects zijn wel weer zwaar bruut

0 kudos 2013-03-01 01:30:11 op De ruzie tussen Lens en Mathijsen
Whehe, die kop van Johan. Duurde trouwens wel lang voordat hij op Dumpert kwam, voor de verandering

0 kudos 2011-04-21 15:11:07 op Voetbal Veldslag
Fluminense - Argentinos Juniors ?

0 kudos 2011-04-02 18:31:35 op Basketbalfans
Horto Magiko vanaf 1.10 +1

0 kudos 2013-07-30 22:49:21 op Terrornado sloopt Milan
En gewoon lekker blijven staan en filmen terwijl een EF3 tornado over je heen raast :'-)

0 kudos 2013-08-01 14:30:07 op Liev kinderpakje
Ik zie dat ik het verjaardagskado voor Dreigmeteogekkie Ryan J ook gevonden heb

0 kudos 2011-05-27 18:10:14 op Joplin, Missouri
Is een EF5 tornado geweest. Echt verschrikkelijk als je dit dan weer ziet, zie dan liever tornado's op de Plains waar ze geen schade aanrichten...

0 kudos 2011-02-02 19:01:21 op MEGA Piranha
River Monsters met Jeremy Wade, aanrader op Discovery :-)

0 kudos 2014-05-04 02:26:25 op Magistraal dubbelspel
Filmpje is al minimaal 3 jaar oud want Prince Fielder speelt sinds 2011 al niet meer voor de Brewers

0 kudos 2013-03-13 01:24:06 op Jongen beleeft dag van zijn leven
Onbegrijpelijk dat de topcomments bij zo'n filmpje over het fucking geluid van een Facebook berichtje gaan... Zelfs bij zo'n hartverscheurend filmpje overwint de humor klaarblijkelijk

0 kudos 2013-06-05 23:07:23 op Bijna dood ervaringen
In Mother Russia cars drive you. Euh, nope, wodka drives you. Damn, laat die Svetlana die ik op zou halen met de auto maar zitten nu ik dit zie

0 kudos 2015-04-02 01:57:23 op DUMPERTREETEN (14)
Hey Rene, nooit geweten dat je een homeboy van Gino was man. Kek camo jasje en tasje heb je trouwens

0 kudos 2013-12-26 03:05:50 op Autojat prank
Callux normaal gesproken wel +1 maar deze, meh, -veel

0 kudos 2014-01-05 06:51:18 op Weekend Twerktijd
Danskoreaantjes van Waveya altijd +1

0 kudos 2013-06-24 23:12:24 op Perfecte balcontrole
Royston Drenthe staat tegenwoordig op de markt met een jurk aan ?

0 kudos 2010-02-10 20:11:04 op Press Button
Bacon is good for me !!!

0 kudos 2014-10-13 12:48:48 op Firstlook?
Herman Berkien is wel het beste aan het filmpje