DumpStats voor HetGrijzeGebied

497 +621 -124

Kudos

#47970 (Top 15.0102%)

Kudos/dag 0.95
Kudos/reaguursel 10.14
Meeste kudos op 1 reaguursel 83
Minste kudos op 1 reaguursel -54

49

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.09
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 23.4
Reacties per reaguursel 0.14
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 26-02-2019
Eerste reactie op 17-01-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-05 07:04:40 door Zaagvaak op Zomerhit 2026
Exact dit, scooters met van die race-uitlaatjes, waren de fatbikes van de 16-jarigen 20 jaar geleden. En geloof me, dat zorgde echt voor veel meer overlast.
Dus wees blij dat er nu een elektrische, dus stille, variant bestaat van de scooter met Leovinci-uitlaat.
Enige grote verschil is dat de leeftijd inderdaad opgetrokken zou mogen worden naar bijv. 15 jr. Waarom 15 en geen 16? Misschien net om te voorkomen dat de aankoop van een luidruchtige scooter op dat moment een gelijktijdige optie is, en misschien aantrekkelijker is dan die elektrische fiets met dikke banden. Dat wil je ook voorkomen. Dus best 1 jaartje investeren om tot nu 20ste op een stoere, maar stille, fiets te zitten. Toch?

0 kudos 2026-01-25 18:15:32 door HetGrijzeGebied op President Canada speech in Davos
@ruubin, door die oranje compleetidioot zijn we nu wel hard aan het investeren in onze EU defensie. Kunnen onze manschappen weer fatsoenlijk trainen in plaats van PANG naar elkander roepen.

6 kudos 2026-01-25 12:57:14 door ruubin op President Canada speech in Davos
Je hebt een probleem met Carney en een ongesubstantieerde claim. Maar laat me raden, de seksuele handelingen van de persoon die het ongesproken onderwerp is van deze speech maakt je niks uit?

4 kudos 2026-01-25 12:56:01 door ruubin op President Canada speech in Davos
Davos en de NOS zijn fake news zeker. Maar vervolgens zonder enig gevoel voor ironie lekker alles inhaleren wat op twitter gezegd gaat worden?