DumpStats voor Harde_Tarzan

1,364 +1587 -223

Kudos

#30589 (Top 11.1323%)

Kudos/dag 0.52
Kudos/reaguursel 13.92
Meeste kudos op 1 reaguursel 321
Minste kudos op 1 reaguursel -75

98

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.5
Reacties per reaguursel 0.34
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 07-09-2017

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2018-05-31 03:41:23 door Geordex op Eerste 'belevingsvlucht' boven Wezep
Vroeger als je wat te zeiken had moest je moeite doen om jou gezeik tot horens te brengen. Tegenwoordig is het taboe om ook maar 1 gekrenkte haar op je hoofd te hebben en zijn er 1000 platformen waar je je ellende kwijt kan. En waar je gelijkgestemden kan vinden.

2 kudos 2018-05-28 09:50:18 door Apu op Piloot vermijdt enorme crash
Inderdaad, als je het verschil niet ziet tussen de kerstboom van een PAPI en een paar bouwlampjes kun je inderdaad beter stoppen. Daarenboven: maak anders gebruik van je auto approach technologie; ik mag aannemen dat die de weg wél weet naar 28R..

0 kudos 2018-05-27 22:49:17 door JeZus1115 op Piloot vermijdt enorme crash
@williewartaal, ik weet niet wat en waar jij vliegt maar het verschil tussen een taxi en een landingsbaan is juist in het donker goed te zien!

19 kudos 2018-05-27 20:12:39 door Blubberbazooka op Piloot vermijdt enorme crash
De linker baan lag eruit voor onderhoud. Daar waren de lampen ook van uit. De pilot kreeg een klaring om te landen op 28R. ( de rechter baan) Hij vloog visual op de rechterbaan. En zag twee verlichte banen. Simpele denkfout om dan aan te nemen dat de rechter verlichte baan die de crew zag de 28R was. Terwijl dat in feite dus de taxibaan was. Als de piloot op instrumenten had gevlogen had hij toch vrij snel gemerkt dat hij niet recht voor de baan zat. Tijdens de nadering heeft de piloot zelfs nog bevestiging gevraagd dat hij de baan voor zich alleen had. Hij meende vliegtuigen (lampjes) te zien op de baan. De toren stelde hem gerust dat hij de baan helemaal voor zichzelf had. Dit was spraak verwarring. De toren had nog niet door wat er aan de hand was. Pas toen de kisten op de taxibaan begonnen te roepen dat hij op de taxi baan aanvloog ( "he's on the taxi way") werd de toren wakker en riep voor de go around. Tijdens dit hele verhaal is de kist lager bij de baan geweest dan de staart van de triple seven die een paar honder meter verder naar achter stond in de rij. Dit had in potentie de grootste vliegramp in de geschiedenis kunnen zijn. Dat is het gelukkig niet geworden. To close for comfort.

-1 kudos 2018-05-27 19:12:01 door Harde_Tarzan op Piloot vermijdt enorme crash
Dikkedump, heb je ooit gezien naar wat voor kerstverlichting je toe vliegt? (Die het op dat moment nog gewoon deed) donker afrika begrijpbaar, SFO nope.

5 kudos 2018-05-27 17:02:45 door DikkeDump op Piloot vermijdt enorme crash
Harde_Tarzan Zeg je dit nou als piloot of gewoon iemand die denkt dat die het beter weet?\r
Aangezien er meerdere piloten het met hem eens waren snap ik niet waarom je dit zou zeggen..

6 kudos 2018-05-27 16:04:14 door Harde_Tarzan op Piloot vermijdt enorme crash
@willywartaal wie heb je omgekocht bij de medische keuring? Cavok weer en zelfs met alleen edgelights zie je het verschil.

-3 kudos 2018-05-27 15:47:36 door antoondagugewoon op Piloot vermijdt enorme crash
niet dat ik er verstand van heb maar is het niet zo dat de verkeerstoren je de juiste coördinaten ect geven om te landen en van welke kant ect ect?

76 kudos 2018-05-27 15:40:34 door WillyWartaal op Piloot vermijdt enorme crash
Als piloot kan ik het vertellen dat je je dat verschil s'nachts soms moeilijk kan zien. Vooral als er iets is met de runway lighting.