DumpStats voor Goddelozesingel 👶

637 +794 -157

Kudos

#43568 (Top 13.6328%)

Kudos/dag 12.25
Kudos/reaguursel 8.61
Meeste kudos op 1 reaguursel 209
Minste kudos op 1 reaguursel -68

74

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.42
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 03-05-2026
Eerste reactie op 03-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-26 kudos 2026-06-16 11:58:28 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Er mist een essentieel stukje in deze video. Het meisje loopt ergens naartoe, er volgt een harde knip, en ineens zie je volwassenen die die schaal leegroven. Zonder de volledige context is het onmogelijk om hierover te oordelen; dit ruikt heel erg naar framing.

-5 kudos 2026-06-20 21:26:03 op Altijd leuk in Ter Apel
Geef die man eens ongelijk. Ik zou het liefst ook een masker opzetten als iemand met een spraakgebrek mij ging filmen.

-4 kudos 2026-05-15 16:04:35 op Redding van de dag
Waarom ze dat gebied ooit hebben ingepolderd is een raadsel voor mij. Man, je wilt er dood nog niet eens liggen. En dan die A6 bij Lelystad; de gemiddelde N-route in Zuid-Afrika is er minder slecht aan toe.

-2 kudos 2026-05-10 16:48:48 op Sjonnie en Jimmy hebben haast...
Het zijn Sjors en Sjimmie!

Je bent trouwens wel een irritante zak als je bij dit verkeerslicht op de Herningweg vooraan gaat staan met een uitgeschakelde motor; dit verkeerslichts staat zo kort op groen.. Wacht, je bent een boomer!

-2 kudos 2026-05-31 20:42:33 op Doe maar een bochtje
Weer zo'n platkop met 0,5 promille bloed in z'n alcohol.

-1 kudos 2026-06-08 17:30:11 op Paardelul heeft geen geduld
@MVahl | 08-06-26 | 16:48: Het zijn wel vaak Opel rijders die dit lompe gedrag vertonen.

0 kudos 2026-05-09 15:17:37 op Hoe je niet vuur moet blussen
@Santtulainen | 09-05-26 | 14:41: Wat doe jij met een open vat olie in je slaapkamer?

0 kudos 2026-05-31 20:47:46 op Hoofdpijn
Ouderwetse dikke kater.

0 kudos 2026-06-20 18:50:10 op Onweer des dood
Gaat Gen Z nu heel Dumpert volstouwen met onweer-filmpjes?

1 kudos 2026-05-05 12:54:09 op Lekkere maaltijd in India
Nederlanders gaan gestrekt door dat hantavirus, maar die Indiërs vreten alles en lijken wel onverwoestbaar.

1 kudos 2026-06-21 10:38:15 op WK kijken zonder de vrouwen
En nummer 5 is uit bad geklommen om de foto te maken of zouden ze moeder gevraagd hebben?

3 kudos 2026-06-18 17:47:50 op Zo, eindelijk vakantie..
Zo'n rijstijl is vragen om een noodgeval met waarschijnlijk onschuldige slachtoffers.

3 kudos 2026-05-12 16:50:41 op You can’t park there mate
Aan de uitspraken en muziekkeuze te horen is dit een barre gaander die voor het minimumloon aan het stampen is.

3 kudos 2026-05-29 17:11:10 op Bijna onder de vrachtwagen
@Murphys_Law | 29-05-26 | 17:06: Dat gaat over rijden tussen de file door. Hier gebruikte de motorrijder de gehele rijstrook.

3 kudos 2026-06-09 11:45:44 op Brandje in de trailer
Bij de gemiddelede bhv-training leer je ook hoe een deur te openen.

4 kudos 2026-06-18 17:55:37 op Meneer op kantoor
Nee hoor, HR zegt dat je niet stiekem mag filmen op het werk en dat je de opname moet wissen. HR heeft geen zin in gedoe.

5 kudos 2026-05-09 22:32:30 op Gaat net niet
Hij blijft zitten tot ze op plaats van bestemming zijn. Of door het open dak.

5 kudos 2026-06-20 19:20:01 op Goedemorgen Nederland kijken
Dat is één van de functie-eisen als je bij SPIE in dienst gaat: je moet je als eersteklas idioot in het verkeer gedragen.

Geintje natuurlijk; SPIE doet er van alles aan om het asociale weggedrag van haar werknemers aan te pakken. Helaas slagen ze er vooralsnog niet in.