DumpStats voor Goddelozesingel 👶

637 +794 -157

Kudos

#43568 (Top 13.6328%)

Kudos/dag 12.25
Kudos/reaguursel 8.61
Meeste kudos op 1 reaguursel 209
Minste kudos op 1 reaguursel -68

74

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.42
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.49
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 03-05-2026
Eerste reactie op 03-05-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

6 kudos 2026-06-21 11:14:19 op Vleesetende egel
Een egel is een omnivoor. Na een winterslaap kun je een (verzwakte) egel bijvoeren met kattenvoer.

13 kudos 2026-06-21 10:49:29 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
@MiesNootAap; jij begrijpt er werkelijk ook helemaal niks van! Vrijheid van meningsuiting zou verboden moeten worden voor mensen die te dom zijn om te poepen.

1 kudos 2026-06-21 10:38:15 op WK kijken zonder de vrouwen
En nummer 5 is uit bad geklommen om de foto te maken of zouden ze moeder gevraagd hebben?

-5 kudos 2026-06-20 21:26:03 op Altijd leuk in Ter Apel
Geef die man eens ongelijk. Ik zou het liefst ook een masker opzetten als iemand met een spraakgebrek mij ging filmen.

5 kudos 2026-06-20 19:20:01 op Goedemorgen Nederland kijken
Dat is één van de functie-eisen als je bij SPIE in dienst gaat: je moet je als eersteklas idioot in het verkeer gedragen.

Geintje natuurlijk; SPIE doet er van alles aan om het asociale weggedrag van haar werknemers aan te pakken. Helaas slagen ze er vooralsnog niet in.

0 kudos 2026-06-20 18:50:10 op Onweer des dood
Gaat Gen Z nu heel Dumpert volstouwen met onweer-filmpjes?

4 kudos 2026-06-18 17:55:37 op Meneer op kantoor
Nee hoor, HR zegt dat je niet stiekem mag filmen op het werk en dat je de opname moet wissen. HR heeft geen zin in gedoe.

3 kudos 2026-06-18 17:47:50 op Zo, eindelijk vakantie..
Zo'n rijstijl is vragen om een noodgeval met waarschijnlijk onschuldige slachtoffers.

-26 kudos 2026-06-16 11:58:28 op Lief meisje deelt koekjes uit op straat..
Er mist een essentieel stukje in deze video. Het meisje loopt ergens naartoe, er volgt een harde knip, en ineens zie je volwassenen die die schaal leegroven. Zonder de volledige context is het onmogelijk om hierover te oordelen; dit ruikt heel erg naar framing.

3 kudos 2026-06-09 11:45:44 op Brandje in de trailer
Bij de gemiddelede bhv-training leer je ook hoe een deur te openen.

17 kudos 2026-06-09 11:38:35 op Spelen met VR bril
Wat heeft dit met karma te maken? Dit is gewoon een spelletje natuurlijke selectie.

-1 kudos 2026-06-08 17:30:11 op Paardelul heeft geen geduld
@MVahl | 08-06-26 | 16:48: Het zijn wel vaak Opel rijders die dit lompe gedrag vertonen.

6 kudos 2026-06-05 20:42:48 op Bejaarde snijdt met grote grijns af.
Precies! Even het gas los en zo'n voertuig kan mooi blijven rollen. Juist het stoppen en dan weer in beweging komen kost heel veel energie.

De dashcammert rijdt op 2 wielen over de rotonde en daar kan geen enkel mens op anticiperen.

10 kudos 2026-06-05 20:34:57 op Inhalen voor gevorderen
Dashcammert wilde rechts inhalen,. Vervelend mannetje ben je.

0 kudos 2026-05-31 20:47:46 op Hoofdpijn
Ouderwetse dikke kater.

-2 kudos 2026-05-31 20:42:33 op Doe maar een bochtje
Weer zo'n platkop met 0,5 promille bloed in z'n alcohol.

3 kudos 2026-05-29 17:11:10 op Bijna onder de vrachtwagen
@Murphys_Law | 29-05-26 | 17:06: Dat gaat over rijden tussen de file door. Hier gebruikte de motorrijder de gehele rijstrook.

51 kudos 2026-05-23 17:37:57 op Tour de tokkie
RVV 1990 artikel 11; Fietsers dienen elkaar links in te halen; zij mogen andere bestuurders rechts inhalen.

Dashcammert op brommer is achterlijke mongool met zijn agressie.

10 kudos 2026-05-15 16:08:09 op Rondje Zandvoort gaat mis
Als je zo de bochten neemt dan is het niet gek dat de auto alvast 112 belt.

-4 kudos 2026-05-15 16:04:35 op Redding van de dag
Waarom ze dat gebied ooit hebben ingepolderd is een raadsel voor mij. Man, je wilt er dood nog niet eens liggen. En dan die A6 bij Lelystad; de gemiddelde N-route in Zuid-Afrika is er minder slecht aan toe.

27 kudos 2026-05-14 12:34:20 op Starter op de huizenmarkt
Het is goed om je te beseffen dat er binnen jouw eigen kring enige weerstand kan zijn tegen je aanwezigheid.

26 kudos 2026-05-14 12:31:15 op Starter op de huizenmarkt
Het is fijn om te lezen dat mensen met dyslexie een levendige fantasie kunnen hebben.

3 kudos 2026-05-12 16:50:41 op You can’t park there mate
Aan de uitspraken en muziekkeuze te horen is dit een barre gaander die voor het minimumloon aan het stampen is.

15 kudos 2026-05-12 10:32:11 op Je maatje mee in de Audi
Iemand met een beperking vind het grappig om iemand met een beperking te treiteren.