28 +163 -135
Kudos
#114118 (Top 35.7085%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 0.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 32 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
28 +163 -135
Kudos
#114118 (Top 35.7085%)
| Kudos/dag | 0.01 |
| Kudos/reaguursel | 0.53 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 32 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -47 |
53
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.01 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 22.7 |
| Reacties per reaguursel | 0.49 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 18-04-2016 |
| Eerste reactie op | 18-04-2016 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
32 kudos 2026-02-21 12:17:17 op Commentaar op bezorger
Wie ben jij dat je ongeïnteresseerd om gaat met andermans spullen, de eigenaar van de auto is er zuinig op. Maar zoals altijd roept de helft hier weer dat je vooral andermans spullen kan gebruiken als tafel, en dat de eigenaar niet moet zeiken. En net zovaak wordt hier geroepen blijf met je pisvingers van een ander zijn spullen af. Laat die klapmongool lekker zijn spullen op zijn eigen afgeragde witte trekmobiel pleuren en van andermans spullen afblijven.
22 kudos 2026-05-03 10:05:47 op Troepgooiers willen aandacht
Ik woon aan een invalsweg van een dorp, en elk weekend moet ik de rotzooi van de Mac en De Beren opruimen. Omdat de zielige weekend stappers hun maag hebben volgepropt met fastfood en dan bijna thuis zijn en bang zijn dat mamma er iets van gaat vinden. Daarom eerst nog even de auto leegmaken voor de eindstreep (huis van pappa en mamma)
20 kudos 2026-06-12 19:09:44 op Geslaagd voor school, vlaggenmast gezakt
Haal dan ook eerst die drie kilo boeken uit de tas.
12 kudos 2026-06-07 11:33:22 op Brad Pitt's eerste Isle of Man TT
Als jij belooft nooit te gaan kijken ter plaatse.
Dan wil ik wel begrijpen dat jij het niet snapt. Zijn we daar alleen met mensen die er wel de lol van inzien.
10 kudos 2026-03-19 12:16:06 op Grootste LNG-raffinaderij van Qatar in de fik
En wij maar betalen voor het terugleveren van de zonnepanelen. Morgen de benzine naar 5 euro en de met gas opgewekte stroom naar 2 euro per kilowatt
7 kudos 2026-05-03 10:43:39 op Gekke waggies
Muttley zit op de derde creatie
7 kudos 2026-04-19 12:20:51 op Fatbike tuig knikkert fietser omver
Ik nodig jullie uit om dit bij mij te komen doen. Kijk zelf maar welke dag en tijd.
5 kudos 2026-06-03 14:52:16 op Schootvis heeft honger
Aan de waterkant
5 kudos 2026-06-07 11:41:31 op Het is toch wel een spannende periode...
Geen rondje rijden, naar de Aldi voor de wekelijkse boodschappen. Bij gebrek aan papier heeft hij alle benodigdheden op zijn armen geschreven, deze week was er meer nodig en heeft ook zijn benen volgeklad . Vandaar de korte broek.
4 kudos 2026-06-23 20:04:24 op Vis achtbaan
Waar moet dat beest onderweg ademhalen?
4 kudos 2026-05-03 09:55:02 op Liv heeft buiten de deur geneuqd
Nederlands kenteken en Engels geschreven. Dit is goed als het viraal gaat over de hele wereld heen. Slim bedacht van deze meid.
4 kudos 2026-04-21 12:32:43 op De vluchtstrook is van mij
Simpel, omdat de jou achteropkomende auto dan naast jou komt rijden met een snelheidsverschil van 2 kilometer. En jij dus moet afremmen bij de volgende inhaalactie. En als je dat zo ongeveer 100 keer gedaan heb. Dan denk je krijg de pleuris ik blijf links rijden.
3 kudos 2026-06-06 08:32:54 op Knikkende knieën
Span die bink hij schoept een telefoon.
3 kudos 2026-06-19 12:50:09 op Zingende zaag
Op die kleefpasta kan je zelfs een auto op laten vliegen
3 kudos 2026-05-31 08:30:49 op Eerste rellen van de avond in Parijs
@verdwaaldehippie | 30-05-26 | 23:14: Och heet jij toevallig achmed.
2 kudos 2026-02-25 09:18:28 op Zoek zoek!!! De Friese kattenhater
@Nahe | 25-02-26 | 05:59: Hier reageer geen eigenaar van een tuinschijter op. Is namelijk de meest simpele oplossing. Maar ja dan word mijn pluisje in zijn leven beperkt en dat is onmogelijk. Toch.
2 kudos 2026-05-16 11:33:53 op Ik ben slechthorend
Bedoel je dit ook letterlijk?
2 kudos 2026-06-24 21:45:20 op Waterprobleem in Afrika opgelost
Dit doe ik ook, na een krat bier kantelen.
2 kudos 2026-06-23 20:46:06 op Koken daar! Koken daar!
Als je een kat koopt, koop je er een totale verstandsverbijstering bij. Alleen de kattenliefhebbers zullen mij nu gaan minnen bevestigd alleen maar dat ik gelijk heb.
Dus twee katten bediende recht tegenoverelkaar staan komt het nooit goed, al haal je de ME erbij.
Kattenmand
2 kudos 2026-04-05 14:52:58 op Aftrap IJsselderby uitgesteld om supporters met gezichtsbedekking
Deze doeken steken ze thuis in hun arie. En in het stadion halen ze deze weer tevoorschijn en gebruiken zij het als gezichtsbedekking. Daarmee is ook gelijk het vreemde gedrag verklaart.
2 kudos 2026-06-07 11:18:27 op Je koppie erbij houden
Filmert heeft ook twee gezichten. Jammer dat tweede gezicht niet aanstaat. Dan hadden we het andere gedeelte ok gezien.
1 kudos 2026-04-29 17:03:42 op If it fits...
@Uncle Paulie | 29-04-26 | 14:38: Het normaal vinden is ook een ding . Viespeuken
1 kudos 2026-05-31 08:22:38 op PSG wint de Champions League
@Abrhz | 31-05-26 | 03:04: Marrokko
1 kudos 2026-05-06 12:53:11 op Vogel vs Tesla
Maar eerst goed kauwe.
1 kudos 2026-05-22 09:20:59 op Volvo is graag haantje de voorste
Ik ben toevallig er 1 die rechts rijd als rechts rijden mogelijk is. Met een snelheid van 104 km/ uur. Kom je al snel een of meerdere vrachtwagens tegen waar je links aan voorbij wil. Jammer genoeg rijden veel linksplakkers dusdanig dicht op elkaar dat van invoegen niets komt. En ik dus moet afzakken naar de snelheid van de vrachtwagen , komt er dan een gaatje moet ik weer optrekken om mijn snelheid weer naar de 104 te krijgen.. en dat bij zowat elke vrachtwagen die ik tegenkomt. Dus wat doe je dan na verloop van tijd. Krijg allemaal de krampen want ik blijf ook op de middelste baan rijden met 104 km/uur. En als iemand dat te langzaam vindt rijdt deze maar de vluchtstrook uit.
1 kudos 2026-06-02 09:08:01 op Bijna frontaal ingereden op een vrachtauto
@Goddelozesingel | 01-06-26 | 22:30: Singel meneer . De enige homo in het dorp?
1 kudos 2026-06-19 13:02:46 op Oprotten met die camera!!!1!
@ShakespeareanTragedy | 19-06-26 | 11:48: Dan heb jij een goed leven, als je een reden zoekt om 10 minuten te kunnen lachen.
1 kudos 2026-05-23 14:23:44 op Is er dan geen classic gentleman meer?
Wandelende foute reclamezuil
1 kudos 2026-04-21 12:11:38 op Parachutist vindt mooie plek om te landen
Vorige keer zat ik nog in de pijplijn, Schrijf ik nu alvast ook iets op voor de volgende keer: iets.
1 kudos 2026-04-21 12:37:02 op Hond en kat jagen op duif
@klokjerond | 21-04-26 | 01:59: Je vergeet duif pakt worm
1 kudos 2026-05-03 18:40:02 op Troepgooiers willen aandacht
@G.Kalf | 03-05-26 | 14:43: De uitstapper in dit filmpje en zijn broeders hebben het altijd heel snel over 'je moeder' vandaar deze bijvoeging.
0 kudos 2026-06-09 17:04:28 op Sjiezes!
Je heb je mes nodig om hem er tussen te prakken
0 kudos 2026-04-27 08:32:51 op Even bier tappen, lul!
Paard en pis
0 kudos 2026-06-03 14:50:32 op Even kijken hoe het in Koeweit gaat
Kiele kiele Hopsasa
0 kudos 2026-06-09 17:19:58 op Ornamentje in je voortuin
Toen deze woningen gebouwd werden volstond het om twee verdiepingen te hebben. Je weet wel voor de woningnood. Het dak is schuin voor de dakpannen. En ooit werd de zolder bestempeld als onbenoemde ruimte
0 kudos 2026-02-28 08:30:31 op Dat nummertje van de Lion King
Als je alles vertaalt naar een andere taal slaat het vaak nergens op. Neem maar het mooie
' als ik kon terugzetten de tijd' als Cher het zingt klopt het toch beter.
0 kudos 2026-02-28 08:34:52 op Dakdekkers met goede communicatie
Dat beton
0 kudos 2026-04-19 12:26:01 op Hagelbuitje op je ruitje
Carglass brengen. Ventiel aanbrengen. Alles afkitten 8 bar druk op zetten en alle deuken schieten eruit.
0 kudos 2026-03-07 09:21:44 op Ik sta joesoe op Dumpert
Pisvlek, niet meer of minder
-1 kudos 2026-04-18 07:25:14 op Extra vonkjes in de bougies gedaan
@GraafSteno | 17-04-26 | 22:05: Principieel gezien, heb je in principe gelijk.
-1 kudos 2026-02-28 09:28:02 op Dat nummertje van de Lion King
@FuhrerUnlimited | 28-02-26 | 08:37:l Dan moet het nog steeds letterlijk zijn: als ik kon terugdraaien de tijd..
Wat dus ook niet een lekker lopende zin is in het Nederlands.
-1 kudos 2026-05-16 11:56:24 op Stukje Michael live
Ik had er graag bij willen zijn in '88. Maar was helaas uitverkocht.
-2 kudos 2026-06-23 20:02:08 op Politie achtervolgt gestolen voertuig door Rotterdam
24-11-2025 staat de datum verkeert of is de dief en alle agenten al met pensioen.
-2 kudos 2026-04-21 12:28:33 op De vluchtstrook is van mij
Als van de derde rijbaan afkom, en je slaat af naar de vluchtstrook dan mag je vluchten naar de volgende mogelijkheid om op de derde baan hard te gaan rijden. Denk ik, ik weet anders ook niet hoe ik dit gedrag moet uitleggen.
-3 kudos 2026-06-23 20:10:41 op Met de camper naar Blues festival in Grolloo
Grolloo, is toch de plaats waar de enige echte muziekkenner van Nederland woont. Ene Johan
-3 kudos 2026-06-09 22:54:36 op Ornamentje in je voortuin
@ShakespeareanTragedy | 09-06-26 | 20:54: Welstandscommissie gaat over gebouwen niet over objecten.
-5 kudos 2026-06-09 17:16:56 op Ornamentje in je voortuin
@SpaceVogel | 09-06-26 | 15:45: ha, de verjaardagskenniskringdeler. Zeg dan iets als, is dit goedgekeurd door de vereniging van huisvrouwen. Is zelfde onzin.
-11 kudos 2016-04-18 19:24:38 op Met je Tomos door de school
Had de grote vuurwerkbom van vanmiddag op dit schoolplein maar gefilmd dat was waarschijnlijk leuker geweest.
-12 kudos 2026-06-08 14:14:17 op Nieuwe bijbaan bij de liedel
Kijk, hier kom ik voor naar dumpert
-13 kudos 2026-04-25 08:23:54 op Na Loosdrecht is nu IJsselstein aan de beurt
Iedereen zijn mening over het delen van je mening. Maar deze laaggeletterde heeft de problematiek van Nederland beter op het netvlies staan dan deze spreek dame.