818 +959 -141
Kudos
#39349 (Top 12.3126%)
| Kudos/dag | 0.27 |
| Kudos/reaguursel | 12.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 335 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
818 +959 -141
Kudos
#39349 (Top 12.3126%)
| Kudos/dag | 0.27 |
| Kudos/reaguursel | 12.98 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 335 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -36 |
63
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.02 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 8.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 22-01-2018 |
| Eerste reactie op | 23-03-2018 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
37 kudos 2020-11-23 09:47:44 door TantalusZwelling op This is Fliep Flap
@Echtgrappig80 | 23-11-2020 | 09:27: Haha. Een donkere meneer. en Akwasi is dat ook, dus is dit grappig. Sukkeltjes als jij bevestigen gewoon zijn punt. Fijn hé, zo'n kleurenbril.
0 kudos 2020-11-23 08:27:23 door Echtgrappig80 op This is Fliep Flap
-weggejorist-
-31 kudos 2020-11-23 07:33:41 door Bestenaar op This is Fliep Flap
Insert video, insert audio.. klaar
0 kudos 2020-11-23 00:19:42 door Rest in privacy op This is Fliep Flap
-weggejorist-
-2 kudos 2020-01-26 21:39:59 door Dr_rossi op Bierbed
Die staat er
12 kudos 2020-01-26 21:32:47 door bloedlullig op Bierbed
Links achter staat die gewoon
7 kudos 2019-07-11 21:25:28 door FredJ op Smashen 3.0
Het mooie van badminton is toch wel dat je ongenadig hard kunt slaan, en de shuttle dan alsnog binnen de lijntjes blijft.
Bij tafeltennis raak je helemaal gefrustreerd omdat je je zo moet inhouden met dat lichte balletje.
4 kudos 2019-02-06 22:23:08 door Nulleke op Beelden schietpartij DNB
Zeg dat wel ja..........zucht....
-5 kudos 2018-12-24 00:26:37 door -=PyP=- op Supporters bekogelen Onana
Dit is voetbal, al jaren, lul niet zo stom.
7 kudos 2018-12-23 21:01:50 door gFlippie op Supporters bekogelen Onana
Mand!
-18 kudos 2018-12-23 20:01:42 door Orichinals op Supporters bekogelen Onana
Jammer voor jou, als je er tussen staat. Voor dat moment is jouw probleem groter, als de ME het vak in komt, maar voor de toekomst werkt het wel, men denkt twee keer na, voor er weer met vuurwerk en ander rotzooi gegooid wordt. Anders het leegtrekken van zo'n vak iedere keer herhalen, als het misgaat, men leert het vanzelf en tevens torenhoge boetes en straffen voor de werkelijke daders. Als er ook genoeg onschuldige mensen worden verwijderd, dan verzetten zij zich vanzelf wel beter tegen de raddraaiers. Alles bij elkaar helpt het probleem oplossen.
Trouwens ben je dan geen supporter, maar een vandalist die naar het voetbalstadion gaat, als je met zooi gaat gooien.
Maar waarom ga je in zo'n vak staan en niet ergens anders zitten? kOp een andere plaats kun je gewoon echt van de wedstrijd genieten, zonder risico als mededader gezien te worden.
0 kudos 2018-11-21 09:06:16 door GuusFlater op DUMPERT DATEN! Lucy & Danny <3
Nothing like the old school van Sefa vind ik anders wel een lekker stukje. Maar dat is weer meer french dan hard.
-9 kudos 2018-11-20 19:33:22 door Nelusgabbertjuh op DUMPERT DATEN! Lucy & Danny <3
Whahaha echt he ben wel wat beters gewend
-1 kudos 2018-11-17 21:03:48 door Peter_la_Selie op Kick out Zwarte Piet in Eindhoven #3
Faal.
28 kudos 2018-11-17 21:01:13 door Zzzziggy op Kick out Zwarte Piet in Eindhoven #3
Ik denk dat je dat niet zo moet zien. Als die groepen supporters/hooligans hun focus en kracht bundelen om op te komen voor nederland kunnen ze een behoorlijk positieve bijdrage leveren aan onze samenleving. Neemt niet weg dat op n kinderfeest dit niet nodig zou moeten zijn. Maarja actie reactie
16 kudos 2018-08-27 20:26:28 door altijd-guus op Cliootje afpellen
weet ik veel...gaan aan de andere kant van je monitor zitten....
4 kudos 2018-04-19 13:56:22 door JokerPoker op Fuck die wedstrijd
Heeft niet geholpen zo te zien
-1 kudos 2018-04-19 00:58:31 door bamischijfje123 op POV-landing op vliegdekschip
hij heeft gelukkig ook een achteruitkijkspiegeltje