-907 +27 -934
Kudos
#274773 (Top 99.7394%)
Kudos/dag | -0.19 |
Kudos/reaguursel | -18.9 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 14 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -197 |
-907 +27 -934
Kudos
#274773 (Top 99.7394%)
Kudos/dag | -0.19 |
Kudos/reaguursel | -18.9 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 14 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -197 |
48
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.01 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 43.5 |
Reacties per reaguursel | 0.81 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 21 |
Aantal x weggejorist | 1 |
Gestart op | 18-08-2011 |
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2021-01-25 13:36:33 door whosnext123456 op Avondklok in Enschede
@CocaCola | 25-01-2021 | 14:15:
Je hebt gelijk, de regering heeft zeker niet altijd gelijk en ze maken ook zeker fouten, het is niet voor niks een demissionair kabinet. Maar ze zijn wel democratisch gekozen omdat de MEERDERHEID van Nederland (waar jij dus niet per se bij hoeft te zitten) voor hen heeft gekozen om het land te besturen. Bovendien zijn de maatregelen die zij hebben ingevoerd op basis van adviesorganen (lees mensen met verstand van zaken), die op basis van de HUIDIGE kennis (zij weten zeker ook niet alles) adviezen geeft. Het OMT heeft dan ook het advies gegeven tot de avondklok en niet de Jonge of Rutte.. Bovendien is ook een meerderheid in de tweede kamer ermee akkoord gegaan. Maar goed, het OMT en de rest van de tweede kamer zullen vast ook wel weer corrupt zijn volgens jou.
Ik werk zelf in het ziekenhuis en zie dagelijks hoe veel ernstiger corona is dan influenza.. Ik zou bijna willen voorstellen dat we mensen zoals jij een rondleiding over de IC zouden mogen geven. Of dat we agressieve demonstranten mogen weigeren van verdere corona-zorg..
0 kudos 2021-01-25 13:15:42 door CocaCola op Avondklok in Enschede
@whosnext, ik draai het eens om. Wat moet er voor jou gebeuren of naar buiten komen, voordat jij blijkbaar ooit je vraagtekens gaat zetten bij het gevoerde beleid en de maatregelen? Want als je alles maar blind geloofd wat de overheid zegt, dan ben je net een soort Noord-Koreaan. Ik geloof niet in de ernst die Gommers predikt, want hij wil zelf de IC capaciteit niet opschalen, want niets zo erg als zorgpersone dat zich verveeld, aldus de IC-Messias. Ik geloof Ab 'Whiskeyfles' Osterhaus niet, omdat hij in de vaccinbussiness zit en een crisis dus als verdienmodel ziet. Ik geloof de overheid niet omdat Rutte al 10 jaar de boel bij elkaar liegt, omdat Grapperhaus gewoon vrolijk bruiloften viert en omdat Halsema liever meedemonstreert dan het goede voorbeeld geeft. Ik geloof de goede intenties van Hugo de Jonge niet, omdat zijn broer zakelijke banden heeft met AstraZenaca, waar wij samen met nog een paar landen 300 miljoen dosis van gekocht hebben. Dus whosnext, jij ziet dat en bij jo ontstaan dan geen vraagtekens? Dat is pas zorgelijk.
1 kudos 2021-01-25 13:07:23 door CocaCola op Avondklok in Enschede
@whosnext, ach man als je eens in zou zien hoeveel gekleurd, foutief en overdreven nieuws over corona naar buiten komt. Je wilt het niet inzien, prima. Maar deze maatregelen waren voor mij pas gerechtvaardigt als het richting Ebola ging. Je vrijheid opgeven voor een virus waar 99% van de mensen niet eens last heeft is gewoon knettergek. En nee, ik geloof de beleidsbepalers niet meer. Follow the money en je zult zien dat ze allemaal hun eigen belangen hebben bij dit gevoerde beleid. Never let a good crisis go to waste!
3 kudos 2021-01-25 12:59:56 door whosnext123456 op Avondklok in Enschede
@CocaCola | 25-01-2021 | 13:07:
Anti-vrijheidsstrijder.. Jongen, we zitten niet in de oorlog. Wie in godsnaam denk je dat je bent? 2,5 week lang moet je na 21u thuis zijn, en je doet alsof je vastgeketend ergens in een donkere grot zit vastgeketend terwijl de overheid er op uit is jou kapot te maken. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er niet blij mee bent, want dat is niemand, maar hoe slim denk jij wel niet dat je bent dat je het beter weet dan de top van de wetenschap van Nederland? Praten over corona alsof het influenza is, dat is het enige wat je waarschijnlijk gelezen hebt op facebook. En dit terwijl je andere mensen er van verwijdt dat ze alles klakkeloos aannemen.
-1 kudos 2021-01-25 12:45:07 door CocaCola op Avondklok in Enschede
@Frozen, de suggestie dat ik niks van hygiene zou snappen, omdat ik het niet eens ben met een lockdown en een avondklok, is tenenkrommend. Daarnaast, aangezien jij precies weet wat een virus doet, dan zul je vast ook inzien dat Covid niet veel meer is dan een iets zwaarder en iets besmettelijker virus, dan de influenza.
0 kudos 2021-01-25 12:41:22 door Frozen0102 op Avondklok in Enschede
@CocaCola Nee lul, dat heet nadenken, maar als je iets niet kan eten bestaat het zeker ook niet, neem handen wassen, dit is ook onzin zeker, want als je naar je handen kijkt zijn ze al schoon als je geen vuil ziet zitten? Als je dat stukje snapt en erover nadenkt hoe iets zich verspreidt dan zijn we weer een stuk verder, het merendeel wat tegen de maatregelen is snapt niets van hygiëne en is niet bereid hier naar te kijken en zijn allemaal (onbedoeld) viezerikken en hebben geen zin om kennis te vergaren omdat ze toch al gelijk pretenderen te hebben, waarom dan op onderzoek uitgaan. Dat je het niet eens bent met de maatregelen of dat het niet lekker uit komt dat kan prima, maar waarom zo stronteigenwijs zijn en niet naar de experts luisteren? Jij gaat de piloot zeker ook uitleggen hoe die moet vliegen omdat je dat eens in een film hebt gezien en het beter weet. Door dit soort geroep zitten we in de problemen, want mensen hechten hier waarde aan en geloven liever wat de minderheid denkt, nl. dat het een groot complot is met de vrijheid als inzet, het is kut als je bedrijf naar de klote gaat en je vrijheid tijdelijk weg is, de enige manier om dit sneller op de rit te krijgen is door naar experts te luisteren, rellend/tegengas gevend gaat ook wel, maar dan is het wachten tot de groep die het meest kwetsbaar is en de meeste kans heeft op de IC te komen is gevaccineerd. Mutaties zijn niet te voorspellen. Als er een nieuwe komt waar het vaccin niet op werkt, hebben we een probleem.
-2 kudos 2021-01-25 12:07:02 door CocaCola op Avondklok in Enschede
@whosnext, Chapeau, je bent de eerste op wie ik geen zin had om meer inhoudelijk te reageren na de gebruikelijk wappie-aantijgingen van jullie anti-vrijheidsstrijders. Mensen met wie je het niet eens bent gelijk wegzetten als wappie, getuigt ook van een hoog niveau. Dus ik denk, ik verplaats me een keer naar jullie niveau.
-4 kudos 2021-01-25 11:50:41 door CocaCola op Avondklok in Enschede
@seb, je zegt nu dus zelf dat je alles maar klakkeloos aanneemt wat tegen je gezegd wordt, tenzij iemand je het tegenbeeld bewijst. Zegt weer genoeg. En modder smijten? Weet je wie met modder smijten? De mensen die iedereen met een kritische noot jegens dit coronabeleid een wappie noemen en je zo in een framinghoek duwen. Oftwel de mond snoeren. Enge niet zelfstandigdenkende mensen zijn jullie. Anders hadden jullie net als ik, na maanden lang braaf alles slikken als zoete koek, wel onderhand doorgehad dat we een beleid naleven dat zich alleen maar vormt naar paniekbeslissingen en wat-als-doemscenarios.
1 kudos 2021-01-25 11:45:55 door whosnext123456 op Avondklok in Enschede
@CocaCola | 25-01-2021 | 12:29:
Mijn moeder beledigen.. Precies het niveau dat ik verwacht had.
3 kudos 2021-01-25 11:37:20 door seb_ op Avondklok in Enschede
@CocaCola | 25-01-2021 | 12:29: Kom je nog met een voorbeeld of blijf je ongefundeerd met dit soort loze uitspraken komen?
Jullie zijn allemaal hetzelfde, altijd met modder smijten maar nooit met iets concreets komen. Tot op het moment dat jij kan aantonen dat wat jij denkt de waarheid is zal je voor altijd en eeuwig de wappie in ons middel blijven.
-3 kudos 2021-01-25 11:29:39 door CocaCola op Avondklok in Enschede
@whonext. Je moeder is een wappie dat ze zo'n goedgelovig wappieroepend stom kind uitgepoept heeft. Iedereen die vrijwillig zou zijn rechten weggeeft moet lekker naar China verhuizen. Lekker veilig geleefd worden zolang je je bek maar houd. De natte droom van de tegenwoordige Dumpert-reaguurder.
17 kudos 2021-01-25 11:19:03 door whosnext123456 op Avondklok in Enschede
Jij bent zelf de wappie.. Hier in Nederland hebben we het fantastisch voor elkaar met zijn allen, ga alsjeblieft eens in het buitenland kijken. Geef anders nog een voorbeeld van Nederland die eerder jouw grondrechten heeft "ingetrokken" naast deze maatregelen om een levensbedreigend virus tegen te gaan.. Ik ben er echt van geschrokken de laatste tijd hoeveel van dit soort debielen als jou er in Nederland rondlopen. Ga lekker weg als het je niet bevalt.
3 kudos 2021-01-25 06:21:39 door 3643 op ‘Wappies’ bekogelen ME bus
Je bedoelt die "vrijheidsstrijders" die zich niet aan onze gezamelijke regels houden waardoor we met z'n allen nog langer binnen moeten zitten om jou oma een plekje op de IC te kunnen voorzien?
11 kudos 2021-01-24 23:26:37 door Kakstraal op ‘Wappies’ bekogelen ME bus
Tief op lul
1 kudos 2021-01-22 16:55:39 door CocaCola op Puber wappie weigert mondkapje
@Mr. Reance, het is een mooi antwoord wat je geeft. Ben er niet compleet mee eens. Er zijn genoeg toevaligheden en feitelijkheden die mij enorm aan het twijfelen heeft gezet aan in hoeverre de maatregelen niet enrom buiten proportioneel zijn. Een pandemie is kut, maar je moet wel eem evemwicht vinden in je aandacht voor de mogelijke slachtoffers van de ziekte en de rest van je samenleving. Het is onderussen allang duidelijk dat corona niet zo gevaarlijk is als we dachten en toch zijn we nog verder van huis. Dit terwijl noodziekenhuizen niet gebruikt worden en Gommers het niet nodig vindt om de IC capaciteit op te hogen. Ook dit zijn feiten, ik kan nu wel weer bronnen er bij gaan zoeken voor je, maar het zegt al genoeg dat men dat dus niet weet of echt interesseert. Gooi open je samenleving. Mensen hebben genoeg solidair geleden. Ook al zouden de besmettingen toe nemen, we zitten lang niet op de capaciteitsgrens, dus er is ruimte. Over die Great Reset, dat is een concept wat in de jaren 70 geschreven is door Klaus Schwab. Wie heeft ons gevraagd of wij het wel eens zijn met de redenen voor een 'Reset'. Daaraan willen toegeven is je vrijheid weggeven.
1 kudos 2021-01-22 16:52:39 door mr.Rout op Puber wappie weigert mondkapje
@VoiceControl, ik hoop dat ze jou als eerste een grote dildo in je holletje gaan stoppen wanneer bekend word dat je daardoor geen Corona meer kunt doorgeven, want ja het grote goed is belangrijker dus de overheid verplicht het gewoon. Niets geen grondrecht meer hoppa droog erin!
2 kudos 2021-01-22 13:54:18 door Mr.Reance op Puber wappie weigert mondkapje
@CocaCola | 22-01-2021 | 11:40: Tevens fijn dat jij zo min mogelijk overheidsbemoeienis in je leven wilt, ik ook, net als miljoenen anderen Nederlanders. Weet je wat we ook allemaal willen, ons eigen leven kunnen leiden zonder last van elkaar te hebben of van consequenties die op korte of lange termijn door andermans gedrag veroorzaakt worden. Hoe kunnen we dat toch aanpakken als samenleving zijnde? Misschien een overkoepelend orgaan dat input krijgt van ons als burgers en ingrijpt op zaken waarbij regulatie nodig is omdat we als burgers elkaar anders het leven kapot maken.
"Jij vind zoiets als een globaal gepropagandeerde Great Reset niet iets engs?" Jup is ook eng, grotendeels omdat het onbekend is. Weet je wat ook eng is, de redenen waarom zoiets überhaupt overwogen moet worden, maar nee daar kijk je maar niet naar. Het is veel makkelijker om gewoon bang te zijn en jezelf tot een zekere hoogte te informeren en vooral niet te kijken naar zaken die aan zoiets ten grondslag liggen.
Je bent bang om geleefd te worden, dat is niet nodig, je wordt al geleefd door je achterdocht en angst.
1 kudos 2021-01-22 13:48:14 door Mr.Reance op Puber wappie weigert mondkapje
@CocaCola | 22-01-2021 | 11:40: Haha heerlijk, ja wat een feiten die je presenteert. Het is niks anders dan je eigen mening spuwen als feit en anderen napraten.
"als ik nu moet gaan uitleggen waarom ik dit vind er waarop ik dit basseer ben ik morgen nog niet klaar." Klopt komt doordat je dan eerst al die kronkels uit je verhaal moet strijken om het ook maar enigzins geloofwaardig en realistisch te laten klinken.
"Denk je echt dat Grapperhaus een bruiloft zou geven als Corona echt zo levensgevaarlijk is zoals ie zelf beweert?" Dus omdat hij een domme beslissing heeft gemaakt liegt de gehele wetenschap die zich bezighoudt met dit complexe probleem en die waarschuwen voor het potentiële gevaar dat een virus kan vormen wanneer het ongestoord zijn gang kan gaan. Niet alleen het gevaar van het virus zoals het nu is, maar ook waarnaar het kan muteren wanneer steeds dodelijkere versies zich kunnen onbelemmerd kunnen blijven propageren?
"als je lockdowns en mondkapjesplichten uit paniek invoert, terwijl de statistieken en dus feten bewijzen dat die meer nadelen hebben dan voordelen?" Ten eerste ga je er nu vanuit dat de statistieken en de feiten die we verzamelen tijdens deze maatregelen een reflectie zijn dat ze niet werken terwijl je er niet eens bij stil staat in welke situatie we zouden verkeren zonder. Ja economisch zouden een aantal ondernemingen en branches het wellicht minder zwaar hebben, misschien ook wel een heel stuk zwaarder.
-1 kudos 2021-01-22 11:36:21 door CocaCola op Puber wappie weigert mondkapje
@wiehaddatgedacht Het helpt iig niet mee om deze "pandemie" serieus te nemen. Sowieso is je land dicht gooien om een virus dat geschreven kaders nodig heb om het niet te verwarren met de griep en verkoudheid, lijkt mij per definitie buiten proportioneel.
0 kudos 2021-01-22 11:33:25 door CocaCola op Puber wappie weigert mondkapje
@altijd-guus. Gelukkig ben je lekker geinformeerd en weet je alles beter, pipo. Ik heb iig na 9 maanden nog geen logisch stukje beleid gezien. Een beleid wat zich basseerd op onbetrouwbare testen, en wat-als-doemscenarios, is per definitie niet serieus te nemen. Dat je op basis daarvan en daarbij de onzekerheid over de effectiviteit, zo je gewillig de overheid je vrijheid laat afpakken, zegt meer over het gebrek aan ruggengraat en goedgelovigheid van de Nederlandse burger.
2 kudos 2021-01-22 10:59:39 door Wiehaddatgedacht op Puber wappie weigert mondkapje
Dit zijn loze kreten geen feiten. Wat heeft het idiote gedrag van Ab te maken met een mondkapje dragen, deze kan adviseert de overheid niet eens. Een crisis wordt al eeuwen gebruikt om een reset er doorheen te krijgen. Heeft allemaal geen reet met de lockdown te maken.
1 kudos 2021-01-22 10:51:35 door Tostiii op Puber wappie weigert mondkapje
@Kaasbak | 22-01-2021 | 10:47: dat is onzin dat maken ze je wijs
2 kudos 2021-01-22 10:41:36 door altijd-guus op Puber wappie weigert mondkapje
@CocaCola | 22-01-2021 | 11:12: geen complottheorie, het is feitelijk zo
Zoek anders eens op wat "complot" betekend.
En waarom geloven idioten als jullie wel het geneuzel dat jullie ergens in de krochten van het internet vinden, met de meest waanzinnige onzin en is alles wat gewoon helder en duidelijk is, zijn in ene voorgekauwde leugens.
dan zeg je nog:"Maar de enige reden waarom wij hier nog inzitten, is omdat men alles maar slikt als zoete koek."
Dus doordat we allerlei maatregelen hebben getroffen blijven de we in een pandemie zitten?
dan je geneuzel over globalistische en overheidsdoelen. Als we iets zien uit deze crisis is dat globalisering juist er voor heeft gezorgd dat het virus zo snel om zich heen heeft kunnen slaan.
En welk hoger overheidsdoel?
0 kudos 2021-01-22 10:40:58 door CocaCola op Puber wappie weigert mondkapje
@ Mr. Reance, als ik nu moet gaan uitleggen waarom ik dit vind er waarop ik dit basseer ben ik morgen nog niet klaar. Kijk zelf wat bv de SDG's van de VN van 2030 zijn en hoe ze dat willen bereiken en hoe deze crisis deuren opent, om die onrealistische doelen toch te halen. Wist je bv dat Appie Osterhaus staat te juichen bij een pandemie? En die moet je dan maar op zijn woord geloven? Denk je echt dat Grapperhaus een bruiloft zou geven als Corona echt zo levensgevaarlijk is zoals ie zelf beweert? Jij vind het een blijk van goed en eerlijk beleid, als je lockdowns en mondkapjesplichten uit paniek invoert, terwijl de statistieken en dus feten bewijzen dat die meer nadelen hebben dan voordelen? Jij vind zoiets als een globaal gepropagandeerde Great Reset niet iets engs? Ik wil zo mim mogelijk overheidsbemoeienis in mijn leven. Anders wordt je geleefd.
1 kudos 2021-01-22 10:40:02 door Wiehaddatgedacht op Puber wappie weigert mondkapje
Kom dan eens op met je feiten. Valt me wel op dat het gemiddelde iq van mensen die dat vinden laag is. Ze schreeuwen, rellen met ME, en inhoudelijk niks te melden. Tuurlijk valt er iets aan te merken op het beleid. Wanneer gaan jullie nou eens beseffen dat het door jullie al een jaar langer duurt.
0 kudos 2021-01-22 10:21:54 door Mr.Reance op Puber wappie weigert mondkapje
@CocaCola | 22-01-2021 | 11:12: Haha "feiten". Welke? Oh wacht jouw mening is natuurlijk een feit, daarom heb je ook geen onderbouwing nodig voor alle "conclusies" die je spuwt, want het is nou eenmaal "gewoon feitelijk zo".
Never let a moment go to wast to show your incapability to deal with reality
-5 kudos 2021-01-22 10:12:57 door CocaCola op Puber wappie weigert mondkapje
@Kaasbak............ Weet je wat pas dom is? Alles geloven wat je voorgekauwd krijgt. Ik zal ook geen vergelijking met de joden maken, want die gaat mij te ver. Maar de enige reden waarom wij hier nog inzitten, is omdat men alles maar slikt als zoete koek. De feiten spreken het beleid al 9 maanden tegen. Dat veel mensen liever op veilig op hun hoge wolk blijven zitten, dan willen inzien dat deze crisis misbruikt en misbruikt wordt voor globalistische en overheidsdoelen. Dat is geen complottheorie, dat is gewoon feitelijk zo. Never let a good crisis go to waste.
0 kudos 2021-01-22 09:48:33 door Dozzle op Puber wappie weigert mondkapje
Gaat jouw uitkering daarvan omhoog dan?
9 kudos 2021-01-22 09:47:04 door Kaasbak op Puber wappie weigert mondkapje
Door mensen zoals jullie duurt het juist langer maar het is zo jammer dat jullie dommeriken dat niet inzien. Er is geen discussie met jullie mogelijk omdat alle argumenten afgedaan worden als onjuist, vergelijkingen gemaakt worden met de 2e wereldoorlog en het proberen monddood te maken van de 'waarheid'. Ik schaam me enorm als ik de beelden zie van de demonstraties. Zo veel domme mensen. Dan is er een arts op de demonstratie en die zegt dat de IC's leeg zijn en iets over 20000 euro. Dus zelfs de artsen die in jullie onzin geloven, die zijn ook niet bijster intelligent.
17 kudos 2021-01-22 09:44:12 door VoiceControl op Puber wappie weigert mondkapje
Als we jou halverwege in de Noordzee gooien, dan zijn we van jou af. Kunnen wij ook weer door.
0 kudos 2021-01-05 10:37:56 door Goozertje op Mark Rutte doet ff interviewtje bij het stoplicht
@Der Lehrer | 04-01-2021 | 20:58: check de website van de VVD. Ze noemen zichzelf rechts.
1 kudos 2021-01-04 21:39:10 door Radium op Mark Rutte doet ff interviewtje bij het stoplicht
Anders gooi je nog een comment onder dit topic. Als je maar hard genoeg blijft schreeuwen krijg je misschien wel iemand mee en kan je dit kabinet afzetten met een coup.
-2 kudos 2021-01-04 21:15:40 door Eichenlaubtrager op Mark Rutte doet ff interviewtje bij het stoplicht
en dan nog maar niet spreken over engnek Sigrid el Caq, hopelijk zijn de ogen geopend van alle plo66 stemmers
-1 kudos 2021-01-04 19:58:19 door Der Lehrer op Mark Rutte doet ff interviewtje bij het stoplicht
De VVD is dan ook een linkse partij. Niet gaan schreeuwen aub, verdiep je erin en zie! Ookal is de partij rechtser dan GL, dat maakt het nog geen rechtse partijö wel een partij die zich voordoet als een rechtse partij.
1 kudos 2021-01-04 19:23:35 door Stoere op Mark Rutte doet ff interviewtje bij het stoplicht
Je kan ook niet voor de partij zijn en het toch een sympathieke vent vinden.
8 kudos 2020-08-21 10:51:02 door Silverhaze op ME'ers versus demonstranten
Op dumpert zit grotendeels jeugdig publiek dat weinig sociale contacten onderhoudt, leven achter het beeldscherm en raken al een tikkeltje verbitterd. Ik zou me niet te druk maken om de meningen hier, deze mensen maken het verscil niet in het dagelijks leven.
-6 kudos 2020-08-21 10:36:57 door Smeqma op ME'ers versus demonstranten
Kansloos inderdaad, over een jaartje of 2 piepen ze wel anders.. Ze weten het zogenaamd allemaal beter
12 kudos 2020-08-21 10:32:40 door MaarIkBemoeiNiet op ME'ers versus demonstranten
Inderdaad! Hoe kun je dat tuig dat loopt te rellen en alles te molesteren toejuichen?! Schandalig!!
34 kudos 2020-08-21 10:31:21 door raretrekvogel op ME'ers versus demonstranten
Omdat die klaplopers de orde verstoren en niet luisteren, dus moeten ze het maar voelen.