DumpStats voor Broodje.egel

1,919 +2281 -362

Kudos

#25567 (Top 9.3183%)

Kudos/dag 0.68
Kudos/reaguursel 21.09
Meeste kudos op 1 reaguursel 602
Minste kudos op 1 reaguursel -98

91

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 8.3
Reacties per reaguursel 0.58
Meeste reaguursels op 1 dag 9
Aantal x weggejorist 1
Gestart op 18-02-2017

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2017-04-28 19:59:42 door Perineumlikker op Honkbalfans zijn kinderhatende eikels
Ach, na het upload-debacle van nummertje 100 heb ik mijn verwachtingen bijgesteld.\r
Probeer het zelf ook maar eens, voelt een stuk makkelijker.\r
Ik heb zelfs het gevoel dat ik afgelopen woensdag niets heb gemist.

1 kudos 2017-04-17 19:25:36 door hotrod op Bodycheck du jour
Tilburg Trappers nu in de finale van de oberliga. 100% zeker mooi play-off ijshockey in NL. Tsjeeez

5 kudos 2017-04-17 18:18:07 door Skyline op Bodycheck du jour
Dat hebben we ook, alleen vind niemand er een kut aan dus kijken we voetbal.

-1 kudos 2017-04-15 19:47:25 door laatmaargaan op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
dan levert dat een veel werkbaardere situatie op.\r
@rew | 15-04-17 | 19:24 | + 1 -\r
\r
Maar dan gaat het weer mis als je denkt dat je kunt gaan, maar het verkeerd gezien hebt.\r
Dus beide regels zijn niet zaligmakend.

3 kudos 2017-04-15 19:18:46 door c4seum op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
@2little2late ik ben het helemaal met je eens, maar ik moet met de staart tussen de benen bekennen dat ik af en toe zo'n links plakkert ben. Niet omdat ik mij asociaal wens te gedragen, maar mezelf verweren tegen de imbicielen die de rechtsrijders geen stukje linkerbaan gunnen. Daarnaast hou ik niet zo van knipperlicht relaties maar ik pas mijn linksrijdstijl wel aan de omstandigheden aan. Als ik zie dat er mensen achter me rijden die harder dan mij gaan dan ga ik graag aan de kant om ons beiden zo snel en veilig mogelijk zonder hinder naar onze bestemmingen te krijgen. Als het druk is echter ben ik eerder geneigd om op de linkerbaan te blijven omdat werkelijk iedereen meteen aansluit, waarna je er niet meer tussen komt. Zelf sluit ik nooit aan als de drukte in de linkerbaan iemand voor mij teveel wordt. Ik hou dezelfde snelheid aan en als we de volgende vrachtwagen naderen heeft die persoon genoeg ruimte om weer in te voegen. Duits rijden noemen ze dat ook wel. Het verspreid de drukte over meerdere rijstroken waarmee je gevaarlijke en onverwachte situaties veel makkelijker kan opvangen.

8 kudos 2017-04-15 17:57:31 door 2Little2Late op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
@JackHair: het gaat niet om de snelheid, het gaat om de auto's die op de linkerrijstrook rijden met nog geen 9 meter tussenafstand. Dan kan je ook met snelheid er gewoon niet tussen. En dan voeg ik dus (met een zeer gering snelheidsverschil) in, maar het zal lang niet altijd even netjes gaan. In een omgekeerde situatie hou ik er altijd rekening mee dat een auto die achter een vrachtwagen zit als ik op de linkerbaan rij, graag zal willen inhalen. Ik hou dan netjes een beetje afstand zodat deze automobilist kan inhalen als hij dat zou willen.

3 kudos 2017-04-15 17:49:35 door JackHair op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
@2Little2Late als je nu eens vooruit zou kijken kon je gewoon genoeg afstand nemen op die vrachtwagen zodat je genoeg snelheid - ACHTER DIE VRACHTWAGEN - kunt maken om er totaal moeiteloos langs te gaan. Is net zoiets als met 60 gaan invoegen op de autoweg. Gewoon mongolen acties. Je hebt blijkbaar totaal geen benul van het gevaar dat je veroorzaakt.

9 kudos 2017-04-15 17:24:27 door rew op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
Nou, zoals het in NL met de richtingaanwijzer is, is dus niet handig. \r
\r
Als richtingaanwijzer betekent "er is ruimte ik kan gewoon, hier kom ik", betekent dus dat als je daar dan rijdt, dat je een noodstop moet maken om een aanrijding te voorkomen. Als je er van maakt: "Ik wil binnenkort van baan verwisselen, als je plek voor me kunt maken, dan graag", dan levert dat een veel werkbaardere situatie op.

-7 kudos 2017-04-15 17:21:46 door 2Little2Late op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
^Hmm nou ja, ik ben zelf nogal van het rechts rijden (waar je dus eigenlijk zoveel mogelijk hoort te rijden). Als ik dan uiteindelijk achter een vrachtwagen beland en ik wil die inhalen, kom ik niet meer op de linkerrijstrook omdat daar al een kilometer achter mij auto's naar de linkerbaan gaan want "daar in de verte rijdt een vrachtwagen". Dan gooi ik hem er toch echt tussen hoor. MET knipperlicht, dat dan wel.

16 kudos 2017-04-15 17:06:50 door LeFox op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
Mensen denken gewoon dat de richtingaanwijzer een magische hendel is waarbij mensen meteen ruimte voor je maken zodra je het gebruikt.

8 kudos 2017-04-15 16:57:00 door Skysjees op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
Nicey, wat je bedoelt te zeggen is dat het gebruiken van de richtingaanwijzer betekent 'let op, ik heb de situatie overzien en er is ruimte voor mij om zonder anderen te hinderen van rijstrook te veranderen' in plaats van 'ik wil er tussen, nu nu nu! Ik ga hoor! Echt!'.

25 kudos 2017-04-15 16:48:35 door NiCeY op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
had toch knipperlicht aan\r
BobAnton | 15-04-17 | 18:46 | \r
Jammer dat veel kutlui hun knipperlicht als breekijzer gebruiken om ergens tussen te komen waar je al lang ervoor had kunnen voorsorteren.

1 kudos 2017-03-12 12:32:36 door diepzeekoraal op Laadklep is moe
je ziet toch dat da ding niet zo hoog kan komen anders hadden ze dat echt wel gedaan

-7 kudos 2017-03-12 12:30:40 door 1+ op Laadklep is moe
de heftruck heeft aan de achter kan niet genoeg gewicht om hem van die hoogte af te pakken

5 kudos 2017-03-12 12:28:40 door viezefreddieh op Laadklep is moe
Dat 'ding' is een simpele elektrische pompwagen, welke niet zo'n hoog bereik heeft. Snap ook niet dat mensen nog voor de pellets doorlopen, levensgevaarlijk als dat ding op je valt!\r

-1 kudos 2017-03-03 18:36:21 door Gaarbok op Voer de vos!
Hang er één aan je auto antenne. Misschien zet je een trend door nieuw leven te blazen in een oud stukje "Americana". Dit was decennia lang populair, tot ca. jaren 60 en kwam voort uit een soort trots dat je "road kill" had gemaakt. Wasbeer kwam vaker voor, maar als je een vos had geraakt en gevild en zijn staart als trofee gebruikte, dat was het toppunt. \r
\r
Goed kans ook dat je je zelf goed voor lul zet. Oh, en geen echte staart gebruiken natuurlijk, sadist.\r
\r
Succes.