DumpStats voor Boskut

8,639 +8773 -134

Kudos

#8429 (Top 3.0665%)

Kudos/dag 2.86
Kudos/reaguursel 210.71
Meeste kudos op 1 reaguursel 2028
Minste kudos op 1 reaguursel -28

41

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 5
Woorden per reaguursel 5.9
Reacties per reaguursel 1.66
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 14-08-2016

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2017-04-25 07:17:27 door GohWatPraatJijVeel op Shirtje verbranden is moeilijk
Ik heb toch het idee dat die kakkerlakkies meer met Ajax bezig zijn dan andersom. Het is ze van harte niet gegund. ik hoop dat ze in die schaal stikken en 2019 jupiler league spelen. Ik verheug me nu al op CL, zijn ze uiteraard meer dan kansloos.

3 kudos 2017-04-24 19:15:01 door ZwerendeTeen2 op Shirtje verbranden is moeilijk
Gaan we alles over één kam scheren omdat een paar hersenlozen goed gas verspillen op een pyama van een teletekstsupporter?

In Amsterdam hangen de cosmoplitaantjes een zwarte pop op omdat een keeper het zomaar durft om een andere club als werkgever te nemen..... zijn alle supporters dan ook meteen negerophangende racisten?

Kom een keer naar de Kuip en zie dat de meeste bezoekers gewoon liefhebbers zijn in plaats van de Neandertalers die jullie er nu van maken.

Zo niet? Blijf dan lekker op je zolderkamert en hou je verre van reaguursels over dingen waar je geen verstand van hebt.

18 kudos 2017-04-24 11:32:37 door de banaan op Shirtje verbranden is moeilijk
Jammer dat ik als Ajax fan wel moet toegeven dat de fans van Feijenoord er altijd staan voor hun club, niet alleen als het goed gaat zoals bij Ajax. Het blijven natuurlijk kakkelakken maar wel met karakter.

80 kudos 2017-04-24 11:04:48 door PietjeGoud op Shirtje verbranden is moeilijk
Reefdag | 24-04-17 | 12:19 | + -22 -\r
Feyenoord heeft mede door de geschiedenis rondom de WOII een heel ander karakter dan Ajax en dat trekt andere supporters aan. Hooghartig en kosmopolitisch in Amsterdam, strijdbaar en simpel in Rotterdam. Niet zo vreemd dat er meer tokkies lopen. \r
Oh, ik heb het onderzoek niet gedaan trouwens, wel veel over gelezen. Bijzonder Hoogleraar Sportsociologie Ramon Spaaij heeft wel onderzoek gedaan. Staat allemaal beschreven in zijn boek Hooligans, fans & fanatisme. Ik ben onpartijdig en dit is het bewijs. Nu tevreden?

97 kudos 2017-04-24 10:35:02 door je-suis-barteljaap op Shirtje verbranden is moeilijk
Bij Feyenoord zijn het er gewoon meer dan bij andere clubs. Blijft gewoon kansloos. \r
\r
Geen enkele Ajacied die je kwetst met dat geschreeuw over Hamas, gas en joden. \r
\r
7 mei gaan we het weer zien. Breken die kansloze hooligans weer de hele stad af. \r
Sterkte voor alle andere Rotterdammers die niets om voetbal geven of een kampioenschap willen vieren zonder rellen

-86 kudos 2017-04-24 10:19:42 door Reefdag op Shirtje verbranden is moeilijk
Ja, deze reaguurders hebben inderdaad een onderzoek uit gevoerd waar uit bleek dat statistisch gezien Rotterdam de meeste paupersupporters heeft van alle steden in Nederland. Deze bevindingen zijn ook echt niet gebaseerd op 2 of 3 filmpjes op Dumpert. Bovendien zijn deze reaguurders ook onpartijdig.

446 kudos 2017-04-24 10:14:12 door Capt. Iglo op Shirtje verbranden is moeilijk
Idd, je kan niet eens normaal met je kinderen naar de Coolsingel komen om feest te vieren, is gewoon levensgevaarlijk. Vind ik persoonlijk echt een schande!

1215 kudos 2017-04-24 10:08:09 door HetDerdeOog op Shirtje verbranden is moeilijk
Klopt. Maar Feyenoord heeft wel de meest pauperige aanhang. Rotterdam is een leuke stad, maar er wonen gewoon heel veel laaggeschoolde tokkies.

4 kudos 2016-12-02 20:08:43 door Ze Germans op Goed scherp
Liever dit soort vieze prietpraat dan van die Marktplaats-autoverkoper-grappenmakers-meneren.

6 kudos 2016-11-24 07:42:55 door Jihad Joe op Laatste woord Greet in Wildersproces
Ikke niet. Vrijheid van meningsuiting heeft zijn grenzen. Kom maar met die minnetjes. Doei.\r
\r
als vrijheid van meningsuiting grenzen heeft is er geen vrijheid van meningsuiting.

-6 kudos 2016-11-24 07:13:56 door IersAccent op Laatste woord Greet in Wildersproces
Ik denk dat het meer over de manier waarop meneer Wilders het zei gaat, want het was namelijk geen opmerking waar hij simpelweg zei dat hij dat wou. Hij probeerde het publiek te prikkelen en zo hun mee te krijgen doen met het schreeuwen van Minder, Minder etc. en dit laatste vind ik niet door de beugel kunnen.

17 kudos 2016-11-23 21:37:28 door Hishitsu op Laatste woord Greet in Wildersproces
Ik ga hier toch ook niet lopen slingeren met woorden als kanker ookal verbied de wet het me niet. Dat doe ik uit respect voor dumpert en mijn medereaguurders.

-40 kudos 2016-11-23 20:26:45 door PoolseZebra op Laatste woord Greet in Wildersproces
@Bram van Ojik Slimmer wil ik niet zeggen. De PVV wordt in Nederland steeds groter. Terwijl dit de partij is waar de meeste laag opgeleide en de minst hoog opgeleide mensen op stemmen. Dat is een feit.\r
\r
Nationalisme op dit level is slecht. Hierdoor gaat er in de toekomst nog meer oorlog ontstaan in de wereld ben ik bang. Samenwerken is veel beter. De gulden terug brengen niet...

-23 kudos 2016-11-23 20:15:23 door mind_your_steps op Laatste woord Greet in Wildersproces
@Tobi Als door politica iets wordt 'gesuggereerd' of een feit wordt benoemd, nemen veel mensen dit als de waarheid aan. Sowieso wordt 'een feit' en 'de waarheid' vaak genoeg door elkaar gehaald. \r
Helaas kan niet iedereen even goed relativeren. Daarom draagt een politicus meer verantwoording voor zijn uitspraken dan het volk.\r
Om verdeeldheid tegen te gaan vind ik het daarom weldegelijk belangrijk dat er een grens wordt gesteld. Als Wilders verliest is de democratie of de vrijheid van meningsuiting overigens\r
echt niet weg. Je kan nog elke dag roepen wat je wilt, alleen niet als politicus. Hier is Wilders het overgens wel mee eens, hij koos er immers zelf voor zijn achterban "minder minder" te laten roepen. \r

110 kudos 2016-11-23 18:11:52 door Delar op Laatste woord Greet in Wildersproces
Volgens velen mag je niemand kwetsen, maar wat is dan precies de inhoud van een vrijheid van meningsuiting. Wanneer je personen niet mag kwetsen en enkel iedereen naar de mond mag praten betekent dit niets meer. Die vrijheid betekent juist dat personen zullen moeten leren incasseren en een schild opbouwen. Zo niet, ga dan naar Amerika en sluit je aan bij BLM oid.

104 kudos 2016-11-23 18:10:53 door Bram van Ojik op Laatste woord Greet in Wildersproces
@laurens.. Wat is dat toch met die 'kom maar met minnetjes' vaak, alsof je iets heldhaftigs doet. Tevens als die kneuzen die daarin trappen en het dan gaan plussen. Deze keer niet zo te zien. Nederland wordt steeds slimmer.

26 kudos 2016-11-23 18:05:16 door Tobi op Laatste woord Greet in Wildersproces
@ laurens325\r
De vrijheid heeft zeg je grenzen\r
ons land heeft dat al tijden niet [meer]\r
dito voor de aai'straffen' door het D666 gilde uitgedeeld\r
dus waarom zou er ineens wél een grens aan vrijheid van meninsguiting moeten zijn\r
Geh

406 kudos 2016-11-23 18:03:45 door Gargo op Laatste woord Greet in Wildersproces
Ikke niet. Vrijheid van meningsuiting heeft zijn grenzen. Kom maar met die minnetjes. Doei.\r
-------------\r
Dat je vindt dat de vrijheid van meningsuiting grenzen heeft, betekent niet dat die grens hier getrokken moet worden. Ik ben ook van mening dat vrijheid van meningsuiting zijn grenzen kent, maar toch zeker weten niet hier.

584 kudos 2016-11-23 17:58:41 door Joeytj op Laatste woord Greet in Wildersproces
Ikke niet. Vrijheid van meningsuiting heeft zijn grenzen. Kom maar met die minnetjes. Doei.\r
laurens325\r
----------\r
Wegkijker.