2,444 +2591 -147
Kudos
#22672 (Top 7.0943%)
| Kudos/dag | 1.55 |
| Kudos/reaguursel | 33.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1611 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -86 |
2,444 +2591 -147
Kudos
#22672 (Top 7.0943%)
| Kudos/dag | 1.55 |
| Kudos/reaguursel | 33.03 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 1611 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -86 |
74
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 1 |
| Woorden per reaguursel | 21.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 22-10-2020 |
| Eerste reactie op | 26-02-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
83 kudos 2026-06-21 09:55:34 op Willy en Max op de tribune
Ondanks dat de zuurpruimen het zonde vinden van ''hun'' belastinggeld, bereikt Willy hier enorm veel internationale sympathie mee voor Nederland. Oranje is een merk voor het buitenland. En als hij er is, gaan hij en Max er vol gas voor. Zie je weinig koningshuizen doen. Trots op (de familie van) Oranje en de leeuw.
13 kudos 2026-06-21 09:49:06 op Koning Willy gaat los na punt Curaçao
Das toch kei mooi! Willy is een toffe peer, Masha blij voor Korsu
7 kudos 2026-06-17 17:46:51 op Popo mag het wel
Huilie huilie... gelukkig had je een dashcam man
8 kudos 2026-06-13 09:52:31 op Achteruit inparkeren zal ook wel niet meer lukken
Ook wel een beetje triest om deze dame zo te exposen. Die klote dingen hebben gewoon een verkeerde gas en rem techniek. Mevrouw schrikt en knijpt daardoor de handel in, waardoor ze blijft rijden. Ik vind het zielig.
2 kudos 2026-06-13 09:39:12 op Hoe noemen jullie hem ook alweer?
Ik dacht dat ik naar Humberto Tan zat te kijken de eerste minuut
17 kudos 2026-06-12 17:31:25 op Welkom in Brabant!
Alles oke met je? Poh... gaat je niet in de koude kleren zitten...
14 kudos 2026-06-08 22:02:52 op Uitkijken voor die Amerikaanse ultra's bij het WK
Zo ziet het er dus uit zonder Stone Island jasjes aan..
-6 kudos 2026-06-07 10:34:14 op Instructies geven aan trambestuurder
Leuke poets,!
2 kudos 2026-06-07 09:23:09 op 112 Fotograaf uit heino word bijna aangereden
Nog niet misschien!!
5 kudos 2026-06-03 07:27:21 op Oude vent let niet op motorrijders
@Poerlepapvanbaatje | 03-06-26 | 05:09: Het woord fout ook... iemand maakt een foutje, kan gebeuren. Je ziet het gebeuren, dus anticipeert en weer door met je leven. De wereld nu draait vooral om gelijk krijgen en in je recht staan, daardoor mag je je gelijk afdwingen. Accepteer dat mensen soms fouten maken, houd daar rekening mee, zeker op een motor. Attendeer diegene op het foutje, je krijgt een handje en lekker door.
35 kudos 2026-05-30 21:08:30 op Undercover politie identificeert als wegpiraat
Uploadert = huilebalk
3 kudos 2026-05-29 16:16:37 op Helpppp!!
Dit zijn BOA's van service en veiligeheid, de Spopo bestaat al lang niet meer..
45 kudos 2026-05-23 10:36:42 op Horecauitbater is boos op buiteneters
WAT een loser zeg... Had die mensen en gratis kopje koffie aangeboden, wedden dat ze er wat te eten bij hadden besteld? Marketinginzicht van een pinguïn deze man...
58 kudos 2026-05-17 12:36:02 op Fotograaf krijgt flinke tik van agent
Bij demonstraties heb je een hesje aan en draag je een politieperskaart zichtbaar... Wedden dat jij die niet had?
59 kudos 2026-05-14 08:05:50 op De Oranjebus is in Murica
dit is een particulier initiatief jankerd.... deze mannen hebben zelf sponsoren geregeld en de bus zelf opgeknapt. Maar zeiken is makkelijker dan genieten van positieve initiatieven. Well done mannen, veel plezier daar
0 kudos 2026-05-14 08:00:31 op Audi aso geeft mij geen voorrang
SOW! Nou die heb je mooi op je dashcam gevangen man..... want foutjes maken, moet je kei hard afstraffen, die zijn ONACCEPTABEL.... voor Karens zoals jij... get a life man. Rem ff, zwaai een keer en ga lekker door met je leven.
2 kudos 2026-04-22 20:04:37 op Jongetje (onbedoeld) bijna in de water.
Verrekte Kees M.
13 kudos 2026-04-03 23:37:16 op Militairen oefenen in Rotterdam
Tis ook een oefening hè... ze oefenen om sneller te worden
-4 kudos 2026-03-05 07:08:40 op Dumpert opsporing verzocht
@DwarsLezer | 05-03-26 | 01:05: Precies daarom moet het verboden blijven. Je hebt helemaal geen idee wat voor effecten pepperspray heeft. Paniek in een cafe als er gespoten wordt. Daders die niks voelen door drugs en nog agressiever worden, focus je op vluchten ipv 1-1 combat aan te gaan.
42 kudos 2026-02-19 23:12:29 op Leuke carnaval gehad?
Verkleed geweest als Ieniemienie of wa?
6 kudos 2026-02-16 10:05:21 op Leuk hoor dat carnaval
Er is in het filmpje niemand te zien die laveloos is of overmatig alcohol drinkt..... KAREN!
0 kudos 2026-01-09 08:25:36 op Schieten op politieagenten?
@Mieremet | 08-01-26 | 23:58: Als iemand een cobra naar je hoofd gooit of een Lawinepijl op je afschiet weet je dat de daardoor om het leven kunt komen. Dus de rechter zal dan bepalen of het lariekoek is of dat terecht aanspraak kan worden gemaak op de afweerbevoegdheid. Lastige is dat je van te voren niet altijd kunt zien wat er op je afkomt.. Zeker met een hoop rook om je heen, helm op en allerlei ontploffingen om je heen. Je proces verbaal van bevindingen zal dan leidend zijn icm de getuigen, camerabeelden etc. Dus zou een mijn pleidooi voor een minder zwaar geweldsmiddel (rubberen kogels) een betere oplossing zijn. Al kunnen rubberen kogels ook dodelijk zijn als deze via je oog, je schedel penetreert.
5 kudos 2026-01-08 21:03:25 op Schieten op politieagenten?
1 op 1 is dat zeker waar en mag ook conform de ambtsinstructie.. Maar het is wel lekker makkelijk roepen.: Schieten op iemand die in een groep staat. Geen agent zit daarop te wachten... Dan schiet je er meteen 2 a 3 neer als je de juiste al raakt. Tijd voor rubberen kogels,.. dan is het niet zo erg als je de 'verkeerde' per ongeluk aanschiet.
-1 kudos 2026-01-08 07:43:37 op Volgas?
Als niemand een telefoon meer meeneemt, bestaat Dumpert niet meer, boomer!
5 kudos 2026-01-07 14:26:58 op Lale Gül heeft geen last van de sneeuw
Gäle lul
-4 kudos 2025-12-31 13:26:59 op Veldwachter op kinderbrommer
@KopKaasKop | 31-12-25 | 09:15: als je je eigen collega's anoniem gaat afzeiken (als zogenaamd kritisch burger) ben je voor mij af. Stuur dan een mail of weet ik wat.. Met hier gaan liggen zuren en zeiken, schiet je geen reet mee op.. Fijne collega man...
-86 kudos 2025-12-31 08:58:12 op Veldwachter op kinderbrommer
Zegt een politieman.... Wat heb je er zelf al aan gedaan?
-19 kudos 2025-12-22 09:55:38 op Lekker varen met de meiden
gast, die zijn 12...
7 kudos 2025-12-16 06:36:27 op XR sloopt miljonairsbeurs met ballonnen + alarmen
Want die mensen mogen geen plezier maken? verrekte Calimero <3
2 kudos 2025-10-24 16:56:10 op Mopje op de radio
Boomer!!
-12 kudos 2025-10-17 09:29:59 op Parkeerplekje reserveren is asociaal
Dit krijg je als je wapens gaat legaliseren... iedereen speelt eigen rechter
5 kudos 2025-09-23 07:43:19 op Nextlevel touwtjespringskills
Waarom probeer je dit?
1 kudos 2025-09-21 10:33:59 op Plein Den Haag wordt schoongeveegd
ik hoop dat die spiraal overdwars blijft zitten en wens je eeuwige jeuk.
12 kudos 2025-08-13 07:56:56 op Met je vriendin naar Malaga
Pik pokke... lijkt me echt enorm jeuken
4 kudos 2025-08-03 09:12:18 op Ff een duikje om
Als je even het nieuws volgt zijn er al naar schatting 12.500 demonstranten van de A12 verwijderd afgelopen jaren.. (2020-2025)
3 kudos 2025-06-01 08:39:49 op Boosmakertje van de week!
Ah ja... en slechte jeugd gehad die jongens... Alles bagataliseren en normaliseren... daar worden we vast beter van. Je hebt stomme dingen en stomme dingen.. Van dieren en kinderen blijf je af, klaar.
1 kudos 2025-05-04 09:51:05 op Stewardess in Indonesië
FREAK!!!
5 kudos 2025-02-16 15:13:19 op Rutte toen en nu
Ff vergeten dat hij nu een andere rol heeft...
2 kudos 2025-02-14 16:54:15 op Valentijnsdag bij de politie
@dekker321 | 14-02-25 | 08:27: Misschien is het dan beter om je collega's intern ff een mail te sturen (zal ongetwijfeld kunnen) ipv ze hier openlijk af te zeiken... en da lastig vallen komt meestal na toepassen van lomp geweld, en niet door publieksvriendelijke filmpjes aldus de diverse onderzoeksartikelen....
4 kudos 2025-02-14 07:09:53 op Valentijnsdag bij de politie
klinkt als een (ex) politieman... lekker zuur en niet begrijpend dat de wereld niet alleen moord en doodslag is. Laat die gasten een keer wat positiefs brengen, Ik vind ze daarmee menselijker dan filmpjes over bonnen schrijven... En precies wat je zelf zegt: de wereld is veranderd... Denk dat ze met een sympathieke bakkes minder problemen thuis krijgen dan met filmpjes waarin iemand neergeknuppeld wordt.. wa gij...
5 kudos 2025-02-13 08:36:19 op Politie sukkels
En dan gek vinden dat die gasten zo opgefokt uitstappen... wat een agressieve kutmuziek...
46 kudos 2025-01-18 09:56:18 op Niet bang voor hoornaars
Ik zou HELEMAAL gek worden...
3 kudos 2025-01-10 16:16:00 op Heb je al geen echt werk ga je tijdens werktijden spelen
Kan die rooie niet eens bij de sneue uploader gaan kijken... Ff kijken hoe hij zo zuur is geworden ofzo
0 kudos 2024-12-29 09:59:40 op Waarvoor doe ik dit...
@Japiedevlugge | 29-12-24 | 09:26: omdat alles dan illegaal is snuggere....
0 kudos 2024-12-21 12:58:13 op Omelet met 25,000 eieren
Dat is een hele andere pan joh... het is een wedstrijd... Er zijn allemaal eierbakkers in de buurt...
8 kudos 2024-12-18 19:47:54 op Bijna kerst. Nog even volhouden.
Dit zijn toch gewoon Tsjernobyl uiers...enorm opgeklopt allemaal..
0 kudos 2024-12-18 19:26:30 op Wakkere muts prikt zo door Rutte heen
Doe je gordel om k#t!
Topcomment 1611 kudos 2024-12-18 19:19:08 op Hou me tegen dan
HAHAHAHA
7 kudos 2024-12-17 08:51:27 op Tino z’n last gluhwein ehhh.. Christmas!
Best triest dat zijn manager zo'n gast blijft uitmelken ipv hem eerst in rehabilitatie te laten gaan. Maar ja, hij wordt nog veel geboekt... en iedereen slikt het (kennelijk)
-4 kudos 2024-11-19 07:54:08 op Zoveel snoep! HOEVEEL??
Joep van 't Hek jr