591 +726 -135
Kudos
#44874 (Top 14.0415%)
| Kudos/dag | 2.63 |
| Kudos/reaguursel | 9.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 180 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -31 |
591 +726 -135
Kudos
#44874 (Top 14.0415%)
| Kudos/dag | 2.63 |
| Kudos/reaguursel | 9.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 180 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -31 |
61
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.27 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 18.1 |
| Reacties per reaguursel | 0.36 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 11-11-2025 |
| Eerste reactie op | 11-11-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2026-06-19 18:15:02 door dikkejenkie op 4-Jarige over het randje duwen
Ja dit is inderdaad echt triest en vooral ook zonde van de kostbare tijd.
0 kudos 2026-06-12 04:51:59 door LelystadAB op Al me dierbare persoonen
dat was het voor de tatoeages al.
-4 kudos 2026-06-11 20:52:56 door Celsius63 op Al me dierbare persoonen
Gewoon vlag erover en gaan voor het vaderland.
5 kudos 2026-06-11 20:13:42 door Apezak op Al me dierbare persoonen
Ik kan me niet voorstellen dat klaarkomen een mogelijkheid is.
0 kudos 2026-06-09 20:19:55 door SjekAttek op De buurman is er klaar mee
@very-ferry In gevallen van een kentekenplichtig voertuig krijgt de eigenaar een brief met het verzoek hem weg te halen of te laten afslepen voor demontage.
Als je reageert en dit uitlegt, niks aan het handje. Doe je dat niet, gaat ie gewoon weg.
4 kudos 2026-06-09 20:00:13 door G.Kalf op De buurman is er klaar mee
Zolang er een kentekenplaat op zit en/of de auto nog kan rijden, is het geen wrak en doet de gemeente niets.
Wat jouw gemeente precies een wrak vindt staat in de Algemene Plaatselijke Verordening, of de Verordening Leefomgeving.
-4 kudos 2026-06-09 19:59:28 door very-ferry op De buurman is er klaar mee
@Edbo | 09-06-26 | 21:36: En terecht. Wie weet heeft de eigenaar een heel goede reden om zijn/haar auto niet te gebruiken. Weet ik veel; wie weet is iemand revaliderende en kan die nog niet rijden. Moet ie dan maar de auto weg doen omdat jij anders de indruk hebt dat er meer parkeerplaatsen vrij zijn? Degene die zich kapot moet schamen is degene die alleen maar aan zichzelf denkt en meent voor een ander te kunnen bepalen wat die met zijn of haar auto moet doen.
12 kudos 2026-06-09 19:36:42 door Edbo op De buurman is er klaar mee
Dat is dus niet zo, wij hadden hier het zelfde een auto die er al ruim twee jaar stond maar zolang de wegenbelasting betaald wordt mogen ze hem niet verwijderen
2 kudos 2026-06-06 06:30:21 door tomaat97 op Inhalen voor gevorderen
Rechts inhalen op een rotonde is gewoon toegestaan. Dus niet zo snel vingertje wijzen boze meneer.
4 kudos 2026-05-31 15:12:35 door Zeist030 op Jan Paul van Hecke wordt uitgezwaaid door het hele dorp
Iemand steunen in het najagen van zijn dromen en misschien wel een aandeel in nederlands voetbalgeschiedenis gunnen = armoe
-40 kudos 2026-05-05 19:32:10 door Uhoortnogvanons op Idioot op A10 heeft haast
Het is allemaal wat meis.
-4 kudos 2026-04-05 12:57:18 door 69Terror-Jaap69 op Even kijken hoe het met Trump gaat
@KoejoeloeckyLuke | 05-04-26 | 14:50:
Godver de godver je hebt gelijk, mijn welgemeende excuses weledelgeleerde heer.
14 kudos 2026-04-05 12:50:45 door KoejoeloeckyLuke op Even kijken hoe het met Trump gaat
Heb je de moeite genomen om zelf op Truthsocial te kijken of het echt is? Nee he, lamme fakeroepert.... Moeimakers zijn jullie.
12 kudos 2026-01-01 13:32:10 door DiePanzerVorwaerts3 op Postbezorger verzaakt
Grappig, zo'n reaguursel uit 1993.
16 kudos 2026-01-01 12:59:01 door Dizsaidup op Postbezorger verzaakt
Ouwe dinosaurus!
Hoe laat je blijken dat je nog uit de Post-Telegraaf-Telefoon (PTT) tijd stamt? Nou, zo dus! PTT is al sinds eind jaren '80 geprivatiseerd.
De telefoontak werd KPN en de posttak ging van PTT Post, naar TPG Post, TNT Post en uiteindelijk PostNL.
De overheid verkocht in 2006 haar laatste belangen in KPN waarmee de volledige privatisering van de voormalige staatsdienst een feit was.
25 kudos 2026-01-01 12:52:10 door Batavier52 op Postbezorger verzaakt
Hoezo semi-ambtenaren? PostNL is een bedrijf, geen overheid!
5 kudos 2025-11-30 07:34:56 door BonJonBovi op Beetje racistisch
Beetje minder zwavelzuursaus op je broodje shoarma doen..
-46 kudos 2025-11-29 20:11:27 door zwavelzuursaus op Beetje racistisch
grappig, ik heb dit ook gedaan en ik kan bevestigen dat als iemand dit zegt niet echt aanzet tot je argument. maar toch altijd hier wel gezien wordt als iets goeds. wat eigenlijk anti-intellectueel is. want mijn trui is groen, dus ik moet wel de waarheid zeggen.
-15 kudos 2025-11-29 19:47:28 door Olijvensoep op Beetje racistisch
En 3 jaar in de gouden kooi.
-6 kudos 2025-11-11 19:50:46 door 69Terror-Jaap69 op Kinderen stelen alles op Sint Maarten
@Headshot_happiness | 11-11-25 | 20:41: Inderdaad vol Hollandse jongens die van alle kanten beïnvloed worden door omvormingstuig. Dit verklaard ook het gedrag! Nu ben ik zelf geboren in 1969 (je moeder kent me vast nog wel!), toen wij sint maarten vierden hadden wij echt het gore tyfus lef niet om snoep te jatten.
5 kudos 2025-11-11 19:44:47 door Kiuan op Kinderen stelen alles op Sint Maarten
Is wel heel overzichtelijk als je alle problemen op migranten afschuift maar misschien niet helemaal de waarheid.
-1 kudos 2025-11-11 19:41:55 door Headshot_happiness op Kinderen stelen alles op Sint Maarten
Wel heel makkelijk om dit er weer bij te halen om wat kudo's te scoren he? Dit zijn gewoon vol hollandse jongens die de verleiding niet kunnen weerstaan.