DumpStats voor zzz

5,902 +6726 -824

Kudos

#12126 (Top 3.7943%)

Kudos/dag 1.1
Kudos/reaguursel 13.17
Meeste kudos op 1 reaguursel 1181
Minste kudos op 1 reaguursel -129

448

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 37.6
Reacties per reaguursel 0.1
Meeste reaguursels op 1 dag 11
Aantal x weggejorist 2
Geregistreerd op 05-03-2008
Eerste reactie op 26-10-2011

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

1 kudos 2026-06-22 12:43:42 op Consumentenprogramma Kassa stopt
Als ze moeten bezuinigen, wat had je dan verwacht dat er zou gebeuren? Dat de meest winstgevende programma's eruit zouden gaan?

8 kudos 2026-06-22 12:42:11 op Consumentenprogramma Kassa stopt
En deze mentaliteit is precies de oorzaak waardoor we hier nu zijn gekomen. Zulke pulp is nodig voor de inkomsten en er is daarnaast te weinig geld om ook iets als Kassa te laten bestaan vanwege bezuinigingen.

0 kudos 2026-06-19 10:43:23 op Vader helpt zijn kleine meisjes
@h e i s e n b e r g | 18-06-26 | 17:39:
Het is juist extreem woke dat je naar de wc mag gaan waar je je prettig bij voelt. Naja, je hebt wel gelijk. Tegenwoordig is alles wat je niet leuk vindt woke.

0 kudos 2026-06-10 12:43:59 op Kajakker redt een leven
Je ziet iemand die op dat moment niet meer kan zwemmen. Diegene kan ook niet staan. Kom je dan nu ook tot de conclusie dat hij dat nooit kan? Hij is overduidelijk totaal uitgeput. Dat zal vast wel invloed hebben op zijn vermogen om te zwemmen.

3 kudos 2026-06-10 12:31:15 op De buurman is er klaar mee
Opzich niet zo gek toch. Het is de openbare weg. Dat het een parkeerplaats in jouw straat is maakt de parkeerplaats niet van jou.

0 kudos 2026-06-10 12:25:16 op De buurman is er klaar mee
@Schuurm | 09-06-26 | 23:27: Als je een auto een paar dagen onder wat bomen zet, ziet het er snel veel erger uit.

2 kudos 2026-05-29 10:01:28 op Fatbike parking
@Just.some.one | 29-05-26 | 09:50:
Ik zou het eerder als de SUV onder jongeren omschrijven. Beiden zijn namelijk voor 99% van de mensen onnodig groot.

-4 kudos 2026-05-29 10:00:13 op Fatbike parking
Ach, vroeger waren dit allemaal brommers en scooters. Is dit dan echt zoveel erger?

-1 kudos 2026-05-29 09:56:20 op Unihorn geeft geen fuck
@reaguurder31 | 28-05-26 | 20:01: Ja, alleen kan het gevaar niet worden voorkomen door te claxoneren. Hij staat immers al op het kruispunt en kan dat niet ongedaan maken. Claxoneren wordt hier niet gebruikt om gevaar af te wenden maar om ongenoegen te uiten. Dat mag simpelweg niet.

0 kudos 2026-03-18 10:02:06 op Groep van 6 mishandeld echtpaar
@68crat68 | 17-03-26 | 14:09: Er is beperkte aandacht. Als elk gewelddelict gelijk zo wordt verpreid, dan zal er alleen aandacht voor de incidenten met spectaculaire beelden zijn. Veel van die incidenten zullen makkelijk op te lossen zijn, waardoor dit niet nodig was. Vervolgens is er minder aandacht voor de gevallen waar het wel nodig is.

0 kudos 2026-03-18 09:53:06 op Oversteken bij marathon
Er zijn bij elke marathon gewoon oversteekplaatsen. Maar ja, je moet voor zo'n evenement wel wat dingen dichtgooien. Ik vraag me af in welk land bij een grote marathon dit niet hoeft?

-5 kudos 2026-03-05 16:11:06 op Vandaag hebben we: haast
Waarom mag iemand niet met de maximale snelheid inhalen? Alleen maar omdat een of andere linksplakker wel graag sneller wil rijden?

0 kudos 2026-01-02 14:58:55 op Trein krijgt nieuwjaars-kleurstelling
Als je zelf niet in staat bent om even de context van een cijfertje op te zoeken voordat je iets uitbraakt, zal ik vooral oppassen om andere dingen dom te noemen.

13 kudos 2025-04-02 04:34:28 op Subtiel slagboompauper hinderen
@Alex7777 | 01-04-25 | 22:25:
Omdat parkeerplaatsen geld kosten. Waarom zouden bedrijven of de overheid dat voor jou moeten gaan subsidiëren?

0 kudos 2025-01-29 13:11:34 op Landen met de meeste schoolshootings
@the_w | 29-01-25 | 07:24:
En kan je dan ook een gigantische lijst met voorbeelden geven dat dit in de praktijk ook zo gaat? Want met al die wapens moet het toch regelmatig voorkomen dat een held met een wapen de aanvaller heeft uitgeschakeld?

-7 kudos 2025-01-08 12:04:57 op Vegan vs slagerij
@Scanner | 08-01-25 | 10:24:
Het is wel opvallend dat voor sommige mensen het leven van dieren totaal onbelangrijk is. Ze vinden het prima als dieren een verschrikkelijk leven lijden. De enige momenten dat het leven van dieren belangrijk is, is soms de laatste paar minuten van het leven. Niet altijd hoor, er zijn namelijk genoeg mistanden bij slachterijen, het is alleen een probleem als er kosher of halal geslacht wordt. Sorry, maar dan concluderen dat dierenleed gebruikt wordt om een punt over bepaalde groepen te maken is niet echt vreemd. Je mag alleen tegenwoordig dingen zoals ze zijn niet meer benoemen. Dat is blijkbaar te kwetsend.

0 kudos 2024-12-11 14:09:07 op Allemaal tegen de muur!
Jij denkt dat iemand die met een oranje trui een straatoverval pleegt nadenkt over de straffen? Nogal naïef.

0 kudos 2024-12-09 13:37:30 op Dumpert Dashcam | Ep 29
Hij is toch gewoon bezig met inhalen? Dan is die Volvo net zo goed een linksplakker.

0 kudos 2024-11-27 09:47:13 op Zo kan je ook inhalen
Als iedereen netjes afstand houd is een actie als deze nog steeds mogelijk. Het wordt dan inderdaad wel minder gevaarlijk omdat iedereen met 50 op de rechter baan zit met drie vrije banen er naast.

2 kudos 2024-11-27 09:43:36 op Zo kan je ook inhalen
@PisFinger | 27-11-24 | 09:35:
Volgens mij zijn voornamelijk de mensen die eisen dat iedereen aan de kant gaat voor ze politieagentje aan het spelen.

2 kudos 2024-11-12 09:04:29 op Ford F250
Pick up's veiliger? Dan zijn vrachtwagens nog veel veiligere auto's. Pick up's zijn gewoon de fatbikes van de auto's. Kritiek op een fatbike of pick up is niet jaloezie maar gewoon kritiek. Je bent gewoon een aso die de weg onveilig maakt omdat je stoer wilt doen. Dat jij jouw imago belangrijker vind dat de veiligheid van kinderen die naar school moeten fietsen is iets waar zeer weinig mensen jaloers op zijn.

0 kudos 2024-10-23 12:01:31 op Alco-opa met halve Gall&gall achter het stuur
@Forza_Ruud_Krol | 22-10-24 | 21:52:
Nooit verklaren zonder een advocaat erbij. Als het bewijs overduidelijk dan kan het ook zeer onhandig zijn om niet te gaan verklaren of om heel lang te wachten. Als jij een noodweerverdediging wilt voeren dan is het over het algemeen niet zo verstandig om maanden te wachten met een verklaring.

2 kudos 2024-10-23 11:39:35 op Duet Eminem en Barack Obama
@ikvindhelemaalmooi | 23-10-24 | 10:34:
Je kan ook gewoon op wikipedia lezen wat er na de vorige presidentsverkiezingen in de VS is gebeurd. Is echt niet zo moeilijk.

-13 kudos 2024-09-22 00:21:11 op Max is beetje kortaf vandaag
@janalleman | 21-09-24 | 23:43:
Dus woke is gewoon alles dat ooit zegt dat iets niet mag? Dus als Wilders zegt dat Timmermans de PVV stemmer geen racist mag noemen is Wilders woke?

6 kudos 2024-09-17 11:54:22 op Stefan hoorde van een 15-jarig meisje
@Stay Humble | 17-09-24 | 10:56: Gejat? De grap is echt totaal anders. Daarnaast vind ik het nogal vreemd dat jij zulke dingen loopt te insinueren op basis van een grapje.

3 kudos 2024-09-11 13:07:00 op Trump vs Harris
@Bashy | 11-09-24 | 11:48:
[citation needed]

0 kudos 2024-06-18 14:24:26 op Dario G (53) overleden
En er was veel meer criminaliteit. En meer van dat soort mooie dingen.

4 kudos 2024-06-14 11:43:56 op Stoere boys slopen attractiepark
Dus er zit geen enkel verschil in het beoordelingsvermogen van een 13 jarige en een volwassen? Dan neem ik aan dat je ook vind dat 13 jarigen mogen stemmen en autorijden? Natuurlijk moeten we 15 jarigen die bij een levensdelict zijn betrokken straffen, maar het idee dat 15 jarigen een bewuste afweging maken over de straf is echt een absurd idee. 15 jarigen die dit doen denken of helemaal niet na of denken dat ze nooit gepakt zullen worden omdat ze zelf denken dat ze heel erg slim zijn. Prima als je zwaarder wilt straffen maar ga nou niet doen alsof het afschrikwekkend werkt.

0 kudos 2024-05-31 12:40:28 op Trumpianen worden gek
@spark | 31-05-24 | 08:14:
En is eigenlijk alles wat de publieke opinie vind waar, of werkt deze logica alleen als het je goed uitkomt?

0 kudos 2024-05-31 12:38:16 op Trumpianen worden gek
@JorisKopvot | 31-05-24 | 11:46:
Ja want iedereen die voor de klas staat maakt ook zelf helemaal een lesboek. Daar heb je helemaal niet een uitgever voor. Daarnaast zegt het voornamelijk iets over jouw intellect als zodra je een regenboog of een zwart poppetje ziet, je niet meer kan rekenen.

-1 kudos 2024-05-31 12:36:01 op Lulhannes slaat ouder koppel in elkaar
De straffen zijn al echt behoorlijk omhoog gegaan. Het probleem is gewoon dat veel mensen elke straf te laag vinden. Ja, dan kan je ze omhoog gooien wat je wilt, maar dan blijven er mensen roepen dat ze lachwekkend laag zijn. Dat roepen is namelijk gewoon een stuk leuker en makkelijk dan even nadenken.

-7 kudos 2024-03-21 10:20:37 op Dat is geen mes
Toch grappig dat een racist zoveel kudo's krijgt. Oh wacht sorry, dat mag ik niet zeggen. Dat is kwetsend en niet politiek correct.

26 kudos 2023-12-13 13:31:31 op Idee pluseen, uitvoering mintien
Dat wachten is met een reden. Als elke misdrijf gelijk op met het publiek wordt gedeeld zouden er elke dag meerdere filmpjes op dumpert komen. Ga jij die echt allemaal bekijken? De meeste mensen iig niet. Een flink aantal van deze filmpjes zullen uiteindelijk overbodig blijken omdat de politie ze met zonder hulp ook kan oplossen. Oftewel, je verliest de waarde van dit instrument.

4 kudos 2023-09-26 12:17:08 op Walrus is pissig
@bladtegel | 26-09-2023 | 01:37:
Het is nogal jammer dat je bericht zoveel feitelijke onjuistheden heeft. Het lijkt er zelfs op dat je geen idee hebt wat de NAVO precies is. Het afblazen van Southstream is iets waar de NAVO bijvoorbeeld echt niks mee te maken heeft.

Ook is er geen enkele bestaande voorwaarde bij het uiteenvallen van de Sovjet-Unie of de Warschau pact over welke lidstaten lid zou mogen worden. Dit is gewoon een fabeltje.

Wat ook een fabeltje is, is dat Rusland geen luchtmacht of clusterbommen gebruikt.

De meeste mensen zijn gewoon kritisch op veel oorlogen die door de VS zijn gestart. Jij bent degene die hypocriet is aangezien jij deze oorlog blijkbaar wel prima vind maar het alleen over oorlogen in het verleden wilt hebben.

3 kudos 2023-06-23 09:21:17 op Elon moet niks hebben van woke.
@threeheadedmonkey | 22-06-2023 | 16:46: Dus als iets kwetsend is, mag het niet gezegd worden? Opeens is cancelen dus toch prima?