837 +933 -96
Kudos
#38912 (Top 12.1759%)
| Kudos/dag | 1.32 |
| Kudos/reaguursel | 11.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 147 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -29 |
837 +933 -96
Kudos
#38912 (Top 12.1759%)
| Kudos/dag | 1.32 |
| Kudos/reaguursel | 11.63 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 147 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -29 |
72
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.11 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 8.5 |
| Reacties per reaguursel | 0.28 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 28-07-2024 |
| Eerste reactie op | 27-09-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-24 19:14:12 op Vanavond ben jij de baas
Dat mag dus niet
0 kudos 2026-06-24 19:11:48 op Meisje heeft iets te vertellen
Raar Botox hoofd
4 kudos 2026-06-13 09:46:36 op Buurvrouw vs buurvrouw
Wel gezellige straat
0 kudos 2026-06-13 09:44:51 op Gezellig ritje door de hoofdstad
-weggejorist-
21 kudos 2026-06-08 14:34:42 op Politiehond en agent grijpen inbreker
Hond had zijn brilletje niet op
8 kudos 2026-06-08 14:33:13 op Auto-opener
Mijn buurman van de Mossad doet het draadloos bij 6 Kia's tegelijk
0 kudos 2026-06-08 14:27:36 op Eerste maandag van de week
Er zit nog een hagelslagje
-5 kudos 2026-06-08 14:26:04 op Privéjet crasht in Texas
Dikke biem jonguh
47 kudos 2026-06-08 14:23:48 op Mag jouw vrouw…
Mag jouw vrouw lekker in Aleppo blijven?
3 kudos 2026-06-08 14:22:36 op Bedrijfsongeval vastgelegd op beeld
Ik las abortus. Een late abortus is misschien beter dan een arboarts
34 kudos 2026-06-06 18:18:07 op Orgel Joke met de absolute WK banger van dit jaar!
Wat een kut nummer. Zelfs met het geluid uit
27 kudos 2026-06-06 00:18:28 op Bruiloft waar de hele wijk 3 uur van mag meegenieten
Waar staat deze traditie in de Koran beschreven?
6 kudos 2026-06-04 07:04:22 op Kim Jong-un feliciteert winnende team
Geloof niet dat daar gestemd wordt
-3 kudos 2026-06-01 11:12:24 op Zondagavond Erotiek #2
Die derde heeft een piemel
2 kudos 2026-06-01 11:10:20 op Uitzwaaitraining Oranje
Tot over 3 weken
5 kudos 2026-05-31 07:53:36 op Mevrouw wil niet weg maar blijft ruziezoeken
Thezi, jouw zinsopbouw is alles zeggende. Zeg eens "alshetmaargeilismagalles"
18 kudos 2026-05-31 07:28:22 op PSG wint de Champions League
Kutvoetbal
6 kudos 2026-05-30 07:51:31 op Fatbikert zit op telefoon
Lijkt me kandidaat voor Darwin award
3 kudos 2026-05-30 07:48:39 op Helpppp!!
Volgens mij zie ik een reiziger die helpt +1
Spopo is een woord dat zoogdieren gebruiken wanneer ze over 10 jaar overal over klagen, behalve over het feit dat ze zich 10 jaar daarvoor niet wilden ontwikkelen en de verkeerde dingen belangrijk vonden
10 kudos 2026-05-22 23:03:33 op Statushoudersgezin vindt huis te klein
Zw willen geen bel bij de voordeur, maar een tüüter
2 kudos 2026-03-02 22:35:27 op Niet alle Iraniërs blij met oorlog
België
-2 kudos 2026-02-25 08:37:03 op Zoek zoek!!! De Friese kattenhater
Voetbalsupporters mennen
28 kudos 2026-01-30 19:11:40 op Ome Aad mist tante Corry
Heel mooi Ome Aad. Mooie woorden voor Tante Corry
79 kudos 2026-01-11 22:37:17 op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
Die met die blauwe auto die op een versmalde weg een auto loopt weg te toeteren is een staatsmongool, een zuurstofdief en mag van mij sterven
3 kudos 2026-01-08 21:43:48 op Schieten op politieagenten?
Klare taal van meneer.
18 kudos 2025-12-28 10:50:43 op 1e Werkdag
Welke mongool filmt dit tijdens het rijden?
7 kudos 2025-12-21 00:22:32 op Het zaterdagavondgevoel!
Mooie koplampen
47 kudos 2025-12-20 09:38:32 op Conducteur, hou de deur!
Misschien stomme vraag, maar waarom film je dat je een trein probeert te halen?
20 kudos 2025-12-15 12:29:30 op Man niet uitgenodigd voor buurtbbq is benieuwd waarom
Ik denk dat het een swingers feest is. En daar mogen vrouwen alleen ook komen om dat ze zo lekker kletsen
17 kudos 2025-12-09 21:55:40 op Jamal Ben Saddik 4 jaar de nor in voor ontvoering
Opsluiten die mongool
11 kudos 2025-12-09 21:54:26 op Tarwekamp, het eerste uur
Alleen maar respect voor de hulpverleners
-13 kudos 2025-12-05 22:31:00 op Doe maar even overnieuw
Dat accepik-ik-niet
6 kudos 2025-11-14 21:38:01 op Ome Aad doet een Moonlight serenade
Zing nog maar veel liedjes zoals deze voor Corrie ome Aad
0 kudos 2025-11-14 19:28:34 op Goeie padel return
Wat een kutsport. Is gewoon beachbal, maar dan met van die hipsters die denken dat je er dan bij hoort
-2 kudos 2025-11-14 19:25:17 op Ouderwetse meid
Ik had mijn bril niet op. Zag ik Homer Simpson?
6 kudos 2025-11-14 11:13:23 op Waarom hebben vrouwen twee tieten?
Waarom wordt ze gefilmd en waarom moet ik dit weten?
1 kudos 2025-11-13 18:57:42 op Chauffeur ontsnapt aan de deaud
Kon dat ding niet achterin
3 kudos 2025-11-13 18:56:48 op Vrouw valt flauw na beet van paard Kings Guard
Paard ook eens een leuke dag
9 kudos 2025-11-13 09:39:32 op Carnaval was gezellig
Zie ik daar een mongool gewoon roken. Wat een stelletje paupers
5 kudos 2025-11-09 11:11:35 op Lekker trucken in je huiskamer
Toch zou ik liever in het echt op een FlixBus rijden met 20 dronken Polen
1 kudos 2025-11-09 08:53:50 op Knokken in het uitvak
Er mogen ook geen cameramannen meer in
9 kudos 2025-11-09 08:50:51 op Knokken in het uitvak
Hersenloze zwarte capuchonnetjes.
147 kudos 2025-10-25 09:48:28 op Politie speelt tikkertje
Kreeg de filmert een hersenbloeding toen hij dit filmde?
17 kudos 2025-10-14 22:20:06 op Hey amiga!
Ik mag zeker ook geen 9 of 109 meer zeggen
5 kudos 2025-10-11 08:52:14 op Camera in de kast
Heerlijk!
10 kudos 2025-10-11 08:41:39 op Machtsmisbruik van de politie
Zeker zo'n soevereine stumpert met een uitkering
3 kudos 2025-10-05 09:52:18 op Daar wordt je rustig van
GroenLinks-PVDA congres?
-3 kudos 2025-10-03 19:36:50 op Rollin'burnout op de snelweg
Hij verdient een Darwin award
20 kudos 2025-09-24 22:34:41 op Rellen na koranverbranding in Hoofddorp
Alle religieuze boeken op de brandstapel
2 kudos 2025-09-20 18:34:47 op ME-er geeft rake beenveeg
Heerlijk. Nu ook XR zo aanpakken en de palliewappies en dan komt het wel goed met Nederland