DumpStats voor zoisdat

837 +933 -96

Kudos

#38912 (Top 12.1759%)

Kudos/dag 1.32
Kudos/reaguursel 11.63
Meeste kudos op 1 reaguursel 147
Minste kudos op 1 reaguursel -29

72

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.11
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 8.5
Reacties per reaguursel 0.28
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 28-07-2024
Eerste reactie op 27-09-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

8 kudos 2026-06-08 14:33:13 op Auto-opener
Mijn buurman van de Mossad doet het draadloos bij 6 Kia's tegelijk

47 kudos 2026-06-08 14:23:48 op Mag jouw vrouw…
Mag jouw vrouw lekker in Aleppo blijven?

3 kudos 2026-05-30 07:48:39 op Helpppp!!
Volgens mij zie ik een reiziger die helpt +1

Spopo is een woord dat zoogdieren gebruiken wanneer ze over 10 jaar overal over klagen, behalve over het feit dat ze zich 10 jaar daarvoor niet wilden ontwikkelen en de verkeerde dingen belangrijk vonden

79 kudos 2026-01-11 22:37:17 op Keiharde crash! | Dumpert Dashcam 57
Die met die blauwe auto die op een versmalde weg een auto loopt weg te toeteren is een staatsmongool, een zuurstofdief en mag van mij sterven

18 kudos 2025-12-28 10:50:43 op 1e Werkdag
Welke mongool filmt dit tijdens het rijden?

47 kudos 2025-12-20 09:38:32 op Conducteur, hou de deur!
Misschien stomme vraag, maar waarom film je dat je een trein probeert te halen?

0 kudos 2025-11-14 19:28:34 op Goeie padel return
Wat een kutsport. Is gewoon beachbal, maar dan met van die hipsters die denken dat je er dan bij hoort

-2 kudos 2025-11-14 19:25:17 op Ouderwetse meid
Ik had mijn bril niet op. Zag ik Homer Simpson?

9 kudos 2025-11-13 09:39:32 op Carnaval was gezellig
Zie ik daar een mongool gewoon roken. Wat een stelletje paupers

17 kudos 2025-10-14 22:20:06 op Hey amiga!
Ik mag zeker ook geen 9 of 109 meer zeggen

2 kudos 2025-09-20 18:34:47 op ME-er geeft rake beenveeg
Heerlijk. Nu ook XR zo aanpakken en de palliewappies en dan komt het wel goed met Nederland