943 +968 -25
Kudos
#37042 (Top 11.5908%)
| Kudos/dag | 0.7 |
| Kudos/reaguursel | 11.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 130 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -18 |
943 +968 -25
Kudos
#37042 (Top 11.5908%)
| Kudos/dag | 0.7 |
| Kudos/reaguursel | 11.94 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 130 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -18 |
79
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.06 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 13.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.14 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 5 |
| Geregistreerd op | 17-02-2022 |
| Eerste reactie op | 20-10-2022 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
130 kudos 2023-10-30 21:25:30 op Rapworkshop voor kleuters
Rot eens op met dat zwakzinnige spraakgebrek en dito stuiptrekkingen bij kinderen...
123 kudos 2025-03-08 10:53:08 op De fatbike van vroeger
Daar reden geen kinderen van 10 jaar oud op...
63 kudos 2023-06-18 16:38:58 op Grote brand in Arnhem
Dat is de ECO stand, vliegt een stuk zuiniger...
58 kudos 2024-07-12 19:51:20 op 8.0-liter W16 Bugatti
Iemand een komma kwijt? Ik heb 'm gevonden hierboven....
57 kudos 2024-01-23 22:34:18 op Bijzondere verrichting
Ik heb foto's gezien die langer duren...
43 kudos 2026-05-04 09:11:41 op Gekkie gooit bijl door voorruit
Tenzij hier een maat van die groep gekneveld op de achterbank ligt maakt context geen reedt uit. Met dit soort gedrag is heel die club rijp voor het gesticht...
41 kudos 2026-03-19 14:56:23 op Telefoondief is er gloeiend bij
Wat een treurnis op meerdere fronten...
35 kudos 2026-04-20 14:47:59 op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
Dweilen met de kraan open...
32 kudos 2024-12-22 15:06:55 op SNL Kersemus grappenruil
Ik krijg kriebels van azijn zuipende reaguurders
31 kudos 2025-06-25 12:20:16 op Man met de pet
Tantoe lauw...is dat nog steeds een ding tegenwoordig?
28 kudos 2023-01-08 18:59:34 op Opgesloten in snackbar
@HerrFuchs | 08-01-2023 | 18:58:
Ik ben je vriend niet, kerel.
27 kudos 2024-11-04 15:34:28 op Plastic flesjes met dop zijn verboden om mee te nemen in stadions
Zeer accurate observatie
22 kudos 2025-01-18 22:20:53 op Daar gaan we weer...!!
Ongeveer gelijk aan het lezen op Facebook zegmaar
21 kudos 2024-07-14 11:00:48 op Klooien met frequenties
Frequentie waarbij de moleculen elkaar loslaten...ga eens snel terug naar school.
16 kudos 2025-03-23 11:32:13 op Voor de mensen die geloven in rechte wolken
@koolmannetje | 23-03-25 | 11:26:
Niet dat een type als jij dit wilt horen of überhaupt uit wilt zoeken; zou het misschien te maken kunnen hebben met de toenemende hoeveelheid vliegverkeer?
15 kudos 2023-10-02 10:22:24 op Je hoeft niet ziek te zijn he
Was hier vrij duidelijk toch?
13 kudos 2024-06-30 10:32:19 op Beetje boos
Muziek? Dan hebben we blijkbaar niet naar hetzelfde filmpje gekeken...
12 kudos 2024-09-16 12:16:22 op Politie Nederland wil met de pendelbus
Er is zeker wel een alternatief; de politie van 'social' media af en belangrijke zaken via de kanalen die daarvoor bedoeld zijn communiceren...
12 kudos 2024-07-12 19:53:22 op Ja pierdole
Met de resolutie van dit filmpje had het ook met een Atari gerenderd kunnen zijn
12 kudos 2025-05-18 21:07:30 op Wheelie filmen gaat fout
Niet zo zeiken...
Ik zie geen brommer, fatbike of buikschuiver, hoor geen scheldwoorden of straattaal en het is ook nog eens op een verlaten weg in polder.
Netjes spelen zonder iemand lastig te vallen +1
11 kudos 2026-01-02 14:25:43 op wanneer je AI gegenereerde meuk volgt op je socials
Omdat deze mensen niet alleen hier intrappen maar straks ook weer het capitool bestormen, kunst met troep besmeuren of andere dommigheid uithalen omdat ze zo begaan zijn met het 'nieuws' dat ze volgen...
11 kudos 2025-02-20 11:35:05 op De eerste boete is een feit in de F1
Hoeveel mensen hadden die naam vóór de schatting dan?
10 kudos 2024-01-24 19:19:04 op De problemen zijn op in Amsterdam
Ik loop met krukken en voel mij uitgesloten...
10 kudos 2024-10-10 13:13:04 op Bloempot was niet sterk genoeg
Gezien het onderschrift is hij toen van school gestuurd...
9 kudos 2025-09-26 21:02:30 op Aliexpress Andrew Tate
Mediaan modaal inkomen?
8 kudos 2026-01-29 13:13:18 op Ideetje voor cultureel correcte stoplichten
Hun hebben?
8 kudos 2025-10-09 15:46:39 op We gaan op vakantie
Opmerkelijker; waarom heeft hij schoenen aan?
8 kudos 2026-04-06 12:59:16 op 100 mijl per uur, helaas nu repareren en dat is duur
VVS in optima forma
8 kudos 2024-07-29 11:21:14 op Kruidvat in Rotterdam
Net echt...
7 kudos 2024-09-25 11:22:41 op Evangeliefluencers gaan los met eten
@Flesjehennesy | 25-09-24 | 11:11:
Daar is meer reproduceerbaar wetenschappelijk bewijs voor dan alleen 'geloven' wat er door mensen is opgeschreven of 'ervaren'.
Het zal vast niet helemaal correct zijn maar daarom heet het ook een theorie welke aangepast wordt zodra er nieuw bewijs wordt gevonden...
Laat dat laatste even tot je doordringen en bedenkt dan waarom gekkies gekkies genoemd worden.
7 kudos 2024-01-21 13:04:33 op In Noord Korea zijn ze bikkelhard
Hun wat?
7 kudos 2023-09-22 19:21:28 op Vastgelijmd op de Utrechtse Baan
Lees je idee nog eens een keertje goed door, volgens mij vergeet je een belangrijk detail...
6 kudos 2025-04-14 13:31:06 op Jongens, de twistlock is verbogen
Dit zijn heavy-duty tiewraps dat zie je gelijk, niks aan de hand!
5 kudos 2024-09-18 19:48:12 op Spreekbeurt over vrouwen
Omdat chef-koks ook nog kunnen bakken, braden, stoven, etc....
5 kudos 2024-03-18 20:40:37 op Het engste in elk Europees land
Misschien kun je Almere in een beter daglicht zetten door niet iemand met een verstandelijke beperking het woord te laten doen...
5 kudos 2025-09-10 23:02:34 op Nieuwe farao
Neferkater
4 kudos 2024-11-24 16:16:51 op Cursus tarotlezen geboekt
Het UWV leest hier genoeg aan af
4 kudos 2026-03-08 12:16:25 op Gewoon een intelligent gesprekje op Facebook
Ik niet
4 kudos 2026-06-26 10:01:13 op Motorrijder heeft last van warme bandjes
@NorbertDeBozeBever | 26-06-26 | 08:22:
Dat is opzich geen probleem, ze zitten zelf op de (waarschijnlijk letterlijke) blaren. Het probleem is dat wij als maatschappij ook meedelen in de zorgkosten. Dat mag wel eens gaan veranderen; geen verplichting (is toch niet te handhaven en pakkans nihil) maar verantwoordelijkheid. Ga je zonder pak de weg op en schaaf je je tot het bot open? Dan zijn de kosten toch echt voor jezelf. Moet je eens kijken hoe snel het dan afgelopen is met badslippers en tanktopjes....
3 kudos 2024-09-25 14:24:46 op Evangeliefluencers gaan los met eten
"En ja, dan ben ik er zo eentje die datgene wat we echt niet kunnen begrijpen oplossen met een God"
Met deze houding komen we dus geen reedt verder als mensheid...
3 kudos 2026-06-17 21:01:56 op D'r zijn verborgen kastelen jongens
Drugs are bad, mmkay...
3 kudos 2025-12-21 20:16:48 op Die pan is heet
Wij leerden vroeger al snel wat perspectief betekent. Oude beren kunnen beter broodjes blijven smeren...
3 kudos 2023-07-10 18:53:03 op Kutten met de nerfgun
Net zo goed gemikt als de repost datum
https://www.dumpert.nl/item/10...
3 kudos 2026-04-05 10:52:58 op Uitleg van Tesla FSD
Wanwege eekhoorns?
2 kudos 2026-06-25 11:19:10 op Limburger heeft 't heet
https://mondzorglimburg.nl/...
2 kudos 2026-06-13 13:32:57 op Vriend van mij
Ook 10 seconden extra gaat deze sneuneus geen betere aankopen bezorgen...
2 kudos 2026-06-20 09:31:34 op RE: bezorger gooit pakket over het hek Pt 2
Of ze kunnen gewoon normaal hun werk doen...
Postbezorger is nu eenmaal geen goed verdienende baan en dat proberen dit soort debielen er wel van te maken want dat nieuwe Gucci petje/tasje moet ergens van betaald worden.
2 kudos 2026-06-20 09:49:33 op Autorijden gaat fout
Kut excuus, dit in je hoofd halen hebben ik en vele met mij nooit gedaan. Dit soort mennekes gaan de rest van hun leven de maatschappij alleen maar last toe brengen
2 kudos 2024-09-25 11:30:02 op Hij leeft nog!
https://www.youtube.com/watch?...
2 kudos 2024-10-27 10:33:40 op Mediamarkt Rotterdam
"Schaam jullie, schaam jullie!" wel gehoord, dat was dan wel weer positief maar het maakte weinig indruk blijkbaar