69 +85 -16
Kudos
#87233 (Top 31.7962%)
Kudos/dag | 0.01 |
Kudos/reaguursel | 1.77 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 51 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -4 |
69 +85 -16
Kudos
#87233 (Top 31.7962%)
Kudos/dag | 0.01 |
Kudos/reaguursel | 1.77 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 51 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -4 |
39
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.01 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 106.4 |
Reacties per reaguursel | 0.03 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 5 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 02-12-2006 |
Kudoverloop over tijd
0 kudos 2017-04-11 03:02:32 op 4 kids van 8 en een geit
als je de achtergrond van dit verhaal kent dan vergaat het lachen je snel. Blijkt dat de vader op de achterbank John Calder is de man die in 2010 werd veroordeeld als "de Porn man" wegens het tonen van porn beelden aan 11 jaar jonge meisjes.\r
http://www.stuff.co.nz/waikato...
51 kudos 2017-04-10 15:24:36 op 4 kids van 8 en een geit
You've goat to be kidding me
1 kudos 2017-04-10 15:22:27 op 4 kids van 8 en een geit
het jochie achter het stuur is 11, niet dat dit veel uitmaakt aangezien het nog steeds vele jaren te jong is.
1 kudos 2017-04-10 15:20:46 op 4 kids van 8 en een geit
yep klopt Studio Brussel kind achter het stuur bleek 11 jaar te zijn
-1 kudos 2017-04-10 15:18:50 op 4 kids van 8 en een geit
a9b2b1 dit is 2 weken geleden gefilmd nog midden in het toeristen seizoen. Dit is dus zeker geen slapperig dorpje waar je geen schade kunt aanrichten. Zeker als je nagaat dat er tegenwoordig elke week wel een fatale head on collision plaatvindt in Nieuw Zeeland. Anyway de moeder van het kind, wat achter het stuur zat, wist van niets totdat ze vandaag in een local FB chitichat page de beelden zag. Ze was mega pistoff en heeft de vader uitgemaakt voor alles was los en vast zat. Dit ter genoegen van de lokale community.
8 kudos 2017-04-10 15:08:24 op 4 kids van 8 en een geit
In Nieuw Zeeland kun je legaal iemand filmen als er een overtreding wordt begaan zonde rhet risico zelf een bekeuring te ontvangen.
-2 kudos 2016-08-10 17:31:23 op De AK-47 in slowmotion
Daarvoor heb je tegenwoordig een Vepr Molot shotgun. Daar kun je gewoonweg niet meer mee mis schieten. Is wel maar tot 100 m inzetbaar maar dat werkt in de meste gevallen prima in real life.
-2 kudos 2016-08-10 17:22:06 op De AK-47 in slowmotion
Check de slow motion van nieuwe AK47 shotgun variant Vepr Molot \r
ff doorspoelen tot 3:29 https://www.youtube.com/watch?...
3 kudos 2016-08-10 17:17:37 op De AK-47 in slowmotion
Ik gebruik mijn AK47 Vepr Molot vooralsnog enkel voor pestcontrol, possums, af en toe een wild zwijn en soms een uit de kluiten gewassen rat die te stug is om neer te leggen met een .22 airrifle.
-4 kudos 2016-08-10 17:08:45 op De AK-47 in slowmotion
I love the AK47 platform. I recently changed from a normal shotgun to the Vepr Shotgun. Same principle but with the use of all sorts of shotgun ammunition. The ultimate close combat gun.
2 kudos 2016-08-10 03:07:03 op Ik doe gewoon mijn werk
Dit is in de Coromandel in Nieuw Zeeland waar possums een pest zijn. Met de miljoenen eten ze de bladeren van de bomen en stelen ze eieren uit de vogelnesten. Een roadkill possum is een dagelijkse aangelegenheid en de wegwerker/strepentrekker had er waarschijnlijk geen zin meer om zijn voertuig weer stil te zetten en de zoveelste possum van het wegdek te schrapen.
Voor Nieuw Zeelanders is het aanrijden of uit de boom schieten van possums volksport nr1. In Australie zijn de possums beschermd omdat ze geen pest vormen aangezien er voldoende natuurlijke possum vijanden in Australie aanwezig zijn.
5 kudos 2015-06-01 14:50:12 op Audi S8 met V10 Lamborghini-motor
De rest van het filmpje staat hier https://www.youtube.com/watch?... vanaf 05:35 flink wat beachracing.
90 Miles beach in Northland New Zealand, prachtige omgeving zonder toeristen en alle space om eens los te gaan met zo'n mooie limousine, op het einde trekken ze zelf nog een gestrande campervan uit het zand.
0 kudos 2012-02-28 03:33:23 op Kinneging vs Castricum. De
beeldenaudio-weggejorist-
-4 kudos 2012-02-28 03:18:52 op Kinneging vs Castricum. De
beeldenaudiopcies lafayette en daarom moet die vrouw ook haar bek houden met dat stomme kamervoorstel en moet die nepproffesor zich beter leren beheersen.
14 kudos 2012-02-13 15:55:33 op Pfff warm
waarom heeft ze haar rug verkloot?
0 kudos 2011-10-22 05:12:15 op Poes vs. Hond
btw in de dierenwereld zijn de katachtigen de meesters ook over hyena's of wolfen.
0 kudos 2011-10-22 05:11:25 op Poes vs. Hond
het verschilt ook heel erg van type kat of hond. Wij hebben 10 jaar lang een rode kater gehad die elke hond die in d eberut kwam weg jaagde. Geen hond die in zijn buurt durfte te komen en owe als een hond toch niet goed oplette sprong die rooie kater en gewoon bovenop. Echt een megamooi beestje was dat..
0 kudos 2011-10-21 15:30:52 op Poes vs. Hond
alle eigenaars van BullTerriers zijn mietjes, softies, angsthazen, schijterts, tokkies, kampers, onzeker types, stinkerts en gefrustreerde nep machos.
Je zou zelf maar als BullTerrier geboren zijn. Je hele leven niet goed kunnen ademenen omdat je baasje zo nodg houdt van een door/kapotgefokt beestje dat nog slechter af is dan een geboren mongooltje.
0 kudos 2011-10-08 15:36:48 op Sylvana Simons bij DWDD
@Roger Kaputnik 08-10-11 @ 14:08 porno kijken op Mac kan zeker zo lang je er geen bezwaar tegen hebt dat Apple alles kan zien wat jij doet.
-1 kudos 2011-10-08 04:25:40 op Sylvana Simons bij DWDD
wat een domme muts.
zelfvooringenomen gedrag met inzicht van een makaak
En eerst vond ik haar nog leuk maar sinds haar leugens in DWDD is ze verworden tot ......^
0 kudos 2011-04-24 23:30:55 op Audi RS5
dit is definitief geen RS5 evt max een S5
0 kudos 2011-04-13 22:37:53 op Vicki heeft sex met M3 GTS
@Netherblood 13-04-11 @ 14:38 er is helemaal niks mis met een vierwielaangedreven rallykanon :-)
alhoewel voor de snelheden boven de 250 km/h missen de Mitsubishi en Subaru een beetje het ergonomische design en niveau tov het wegdek.
Mitsubishi is dan weer wel the ultimate bom als je een Full-HD beamer zoekt.
@turboO 13-04-11 @ 12:02 mijn S8 weegt volgens kenteken 1740 kg. grootste aandeel in dit relatief lage gewicht voor de langste Audi is het gebruik van 100% aluminium voor zowel het frame als plaatwerk en volledige ophanging.
Daarbij laat ik standaard mijn reservewiel thuis wat bij een S8 een echt volledig lichtmetalen wiel is met dezelfde banden als de rest. Dus geen thuiskomertje.
Dus eruit gegooid en vervangen voor een klein hydrolisch pompje en een spuitbus vloeibaar bandencondoom.
Verder uitgezonderd de winterperiode originele R8 velgen van magnesium +/- 4,5 kg lichter dan de originele Avus velgen.
Dus gezien mijn compensaties kom ik zelfs onder de 1700 kg. Toch geen slechte gewicht pk verhouding voor een limousine
@meneerDeVoorzitter 13-04-11 @ 14:05 je zegt het zelf al je verliest immers gecontroleerd je grip wat net zoveel betekend als tijd verliezen.
daarentegen stel je dat de vierwielaandrijving boven de 80 km/h alleen maar motorverlies oplevert waarbij ik wil opmerken dat dit puur afkomstig is van het meergewicht van het Quattro systeem. De weerstand onder invloed van meer lagers en langere aandrijfdelen valt in het niets tegenover een achterwielaangedreven auto waarbij idem een hele kardan vanuit de motor voor tot aan de achteras loopt.
Jouw argument gaat alleen op als je de Quattro vergelijkt met voorwielaandrijving.
Ik durf ook rustig te stellen dat voorwielaandrijving ten opzichten van Quattro en achterwielaandrijving het 2e veiligste aandrijfsysteem is.
Kijk ook maar eens naar de verdeling tussen voor en achter bij diverse snelheden.
Tijdens het aanrijden prima veel power naar de achteras aangezien alle gewicht tijdens verplaatsing naar achteren verplaatst. Maar vervolgens als de snelheid oploopt en het belangrijk wordt dat de bolide in het spoor blijft is het beter om meer kracht naar voren te sturen zodat het voertuig meer getrokken dan geduwd wordt.
Jij stelt vervolgens dat als het alleen maar voordelen had dat iedereen het dan wel gebruikte in elke motorsport tak waarop ik je kan vertellen dat destijds in de World Rally Champion hebben ze Audi na 5 opeenvolgende wereldkampioen titels gediskwalificeerd door vierwielaandrijving te verbieden. Later na vele jaren heeft men dat pas weer teruggedraaid. Idem in F1 waar ze zelfs nog met een dubbele achterelkaar geplaatste vooras hebben gereden.
Wie kent ze nog de Benson en Hedges met dubbele voorwielen. Idem de turbo eerst met iets teveel succes toegepast in de F1. Maar op een gegeven moment gingen de bolides daardoor zo hard dat ze stuk voor stuk uit de bocht vlogen en crashten.
Goh hadden ze toen maar ingezien dat ze turbo hadden moeten behouden en vierwielaandrijving als compensatie invoeren.
Over je opmerkingen dat Audi niet zo'n sportieve auto's voor zijn klanten maakt als BMW doet kan ik alleen maar zeggen dat je schijnbaar de introductie van de R8 hebt gemist. Ok het is geen lambo maar nog altijd een tich keer beter alternatief dan een BMW in welk opzicht dan ook.
Vraag anders maar eens aan de gemiddelde persoon in de straat en zet een R8 en whatever BMW ernaast. De meerderheid zal erkennen dat er meer orgasme opwekkende stoffen vrij komen bij het aanschouwen van een R8 ten opzichte van een willekeurige serie BMW.
De McLaren F1 is inderdaad een mooi vb maar dankzij zijn prijskaartje van meer dan een haf miljoen \u0080 niet echt binnen bereik van ons normale stervelingen.
In 98 koste zo\u0092n exemplaar nog $970.000,-
Zou je mij zoiets cadeau doen zou ik hem wel houden en blijven rijden ondanks dat het geen Audi is ;-)
0 kudos 2011-04-13 05:20:47 op Vicki heeft sex met M3 GTS
Skyline wat een kut vb is dit dan. Een raket kan ik niet meteen ff starten om boodschappen te gaan halen. Moet ik eerst een aantal uur warmloopfase laten draaien iets waar je helemaal pierewiet van wordt als bv je peuken op zijn. Fuck op met je raket. En als je dan al van de grond komt moet je eigenlijk meteen weer van het gas gaan. maar ja eenmaal de ontbranding op gang is gebracht is er geen stoppen meer aan. Lijkt bijna wel de reactors in Fuckushima of zoiets...
of misschien wel het orgasme van Vicky
0 kudos 2011-04-13 01:00:20 op Vicki heeft sex met M3 GTS
@The-Gatekeeper 13-04-11 @ 00:23 leg mij eens uit wat er vliegtuigmotor is aan deze engine http://www.hobbyland.gr/catalo...
engine 45° V16
position Mid Longitudinal
aspiration Roots Supercharger
valvetrain SOHC 2 Valves / Cyl
displacement 6005 cc / 366.45 in³
bore 75 mm / 2.95 in
stroke 85 mm / 3.35 in
compression 9.2:1
power 387.8 kw / 520.0 bhp @ 5000 rpm
specific output 86.59 bhp per litre
Ik weet niet waar jij dergelijke statements vandaan haalt. Evt handig als je het een en ander eerst onderbouwt.
Nog triester uit je opmerkingen blijkt dat je de afgelopen 5 jaar onder een steen hebt geleefd als je als autoliefhebber nog nooit gehoord hebt van de Apolo Gumpert die over de downforce beschikt om ondersteboven te kunnen rijden.
En dan een beetje roepen dat ik teveel naar MinB heb gekeken. Proesst wie is hier de gast die teveel naar films kijkt en te weinig in het echte leven ontdekt en onderneemt?
neem nou je vb youtube filmpje, proest wat een aanfluiting om met een getunede niet serie auto op de proppen te komen. Zoals vele andere posters onder dat filmpje aangeven is het een door G-Power getunede BMW en dus geen serie verkrijgbaar product door BMW getuned. Dan kun je net zo goed een Audi MTM of Mercedes Brabus nemen en zeggen dat die sneller zijn dan de M3 van Vicky. Dan kan zelfs de Audi TT met dubbele moor nog winnen van die Vicky BMW. Met BMW heeft jouw aangehaald vb dus niets meer van doen.
Sterker nog je aangehaalde filmpje met zo'n overgepimpte BMW zegt meer over jou dan de gehele discussie waar het hierboven over gaat.
Als ik bv mijn S8 van een dubbele turbo + water methanol injectie voorzie kan ik er ook 1000 pk uitpersen en bijna 400 km per uur halen. Maar of dat nog wel verantwoord is is natuurlijk zwaar te betwijfelen. Waarom denk je dat het Veyron project zo vaak is uigesteld? Alleen al het produceren van de juiste banden die dergelijke snelheden verantwoord kunnen volhouden is bijna een onbegonnen en onbetaalbare zaak.
0 kudos 2011-04-13 00:28:28 op Vicki heeft sex met M3 GTS
@G-Ammo18 12-04-11 @ 23:16 lees wat je schrijft is maar 100 kg zwaarder. Enig idee wat dit extra gewicht voor effect heeft op de centrifugaal kracht in bochten.
En daarbij blijft een een Lexus een japanner en dus geen Deutsche grundlichkeit.
Japan heeft enkele dagen geleden zijn productie wereldwijd gehalveerd dus niet echt veel toekomst kansen voor Lexus.
Qua interieur geef ik toe het enige dat in de beurt komt van Audi maar qua designs vanaf een km herkenbaar als een doorsnee Jap. Helaas want de basis en kwaliteit is er wel degelijk.
@turboO 12-04-11 @ 22:54 dan moet je toch echt iets serieus op 2 wielen hebben. Tot nog toe zijn alle serieuze 2 wielers die wilden racen in de Benelux niet verder gekomen dan een gelijke strijd. Persoonlijk vind ik zoiets tegenvallen voor zo'n lichte voertuigen en dat is ook altijd goed herkenbaar aan de motorrijders als ze na afloop sportief hun duim omhoog steken. iets dat je onder autorijders zelden tot nooit tegenkomt als het eens tegenzit.
En btw al dit soort bolides dienen over handschakel te beschikken anders bij voorbaat een megafail. Als je dergelijke pk's kunt permitteren wil je toch ook heer en meester zijn over de verbinding tussen jou en je motor.
Gelul over comfort en gemak is voor softies of bejaarden.
Rij zelf een unieke S8 met handschakel en wil nooit meer anders desnoods zelf niet bereidt tot overstappen op een nieuw model als handschakel niet meer aangeboden wordt. En anders dan maar een van de eerste R8\u0092s die met handschakel werden geleverd.
Zoek momenteel voor mijn 2e huis in NZ een SUV met handschakel en loop al maanden tegen een bijna onmogelijke taak aan.
@dragonfly 12-04-11 @ 22:00 Als het over snelle auto's en orgasmen gaat heb ik bij hoge uitzondering inderdaad tijd te veel.
0 kudos 2011-04-12 21:21:02 op Vicki heeft sex met M3 GTS
@The-Gatekeeper 12-04-11 @ 17:05 meer dan 20 jaar geleden deed Audi het al met de S1.
Een auto de je echt hoort zoals jij het zo mooi formuleert http://www.youtube.com/watch?v... Let wel dit was nog maar 5 cilinder 2.1 liter inhoudt en meer dan 600 pk's.
En daarbij het is maar wat je er zelf mee doet. Ik had op mijn vorige Treser (zelfde basismotor als destijds vor de S1 was ingezet) een Q-tec klep in de uitlaat. dmv drukknop of dmv een sensor die de turbodruk meet bepaal je dan zelf onder welke omstandigheden je welk geluid wenst.
Momenteel ook op de S8 en neem van mij aan dat een hoegtoerige motor +8 cilinders instant kippenvel bezorgt.
@tweetosties 12-04-11 @ 17:14 ja vooral als de ondergrond was losser wordt en de BWM bij de eerst haakse bocht met zijn te dikke reet tegen een lantaarn slaat.
Er gaat niets boven Quattro in combi met voldoende power en de juiste remmen in de juiste handen.
@meneerDeVoorzitter 12-04-11 @ 17:18 dus jij noemt een auto die onnodig over zijn achterbanden drift een goede wegligging. Laat mij niet lachen jij hebt weldegelijk geen benul van Quattro en de gevolgen op de grip bij elke ondergrond en dito bandenslijtage. Op wintersport kom ik ze elke keer weer tegen van die sjappies die in elke bocht die zich voordoet met hun M3 en M5 of 6 serie staan te ploegen . Ook nog nooit een Mercedes of BMW meegemaakt die mij kon bijhouden of voorblijven in de sneeuw of nat wegdek.
@Ploegstra 12-04-11 @ 17:17 echt niet ploegstra das war einmal. Tegenwoordig en de komende decennia zal Audi de eerste plaats blijven bezetten.
Vergeet niet dat Audi samen met VW economisch gezien de best draaiende autofabrikanten zijn en daarmee de enige is die zo'n 1e plaats ook echt waar kunnen maken. Vergeet niet er is meer nodig dan alleen een snelle motor.
Daarbij een A4 staat op een totaal ander platvorm dan een A8 etc. Daarbij is vanaf de A8 sprake van een vol aluminium spaceframe. Hebben ze bij BMW schijnbaar nog nooit van gehoord. Dat de A4 en A6 tot A8 etc op elkaar lijken is alleen maar een compliment wat aantoont dat het er niet om gaat hoe je afwijkt van elkaar maar gewoon om hoe goed iets van binnen onder de kap in elkaar zit.
Daarbij hoort tegenwoordig o.a. ook een zuinig gebruik van de fossiele brandstoffen.
De interieur afwerking van Audi behoort tot het allerhoogste in Automobielwereld en Audi drivers kiezen ervoor om onopvallend het beste te rijden. Daar past dus geen over de top te hoog Johnny gehalte bij. Dat er altijd weer verkeerde figuren zijn die misbruik maken van een mooie originele Audi zul je toch altijd blijven houden.
Maar ook dat is ergens weer een compliment dat de mainstream eindelijk begint in te zien dat id Audi juist de top is :-)
Ter info ik rij zelf al 18 jaar onafgebroken Audi. Heb daarvoor ook BMW en Mercedes, Porsche en Daimler gehad maar ben zo tevreden met de combinatie van Quattro en vooruitstrevende techniek dat ik echt nooit meer terug zal gaan.
@meneerDeVoorzitter 12-04-11 @ 17:18 ik kom je tegemoet. Ipv een huidige S5 mag je de 20 jaar oude S1 tegenover de BMW zetten en ziet hoe die ouwe barrel gehakt maakt van de M3. Gewicht pk verhouding is zo'n oude S1 pas echt de bom en in mijn ogen orgasme waardig.
@Mr.Epic 12-04-11 @ 17:40 mensen die zich dergelijke bolides kunnen permitteren sluiten niet achter in de file aan.
Zij bepalen gewoon mooi zelf wanneer ze de weg op gaan. Niemand die hen verteld dat ze tijdens de kuddeverplaatsing op pad moeten gaan.
@DeBruineSter 12-04-11 @ 19:51 als je iets verder zou kijken dan jou ster zou je weten dat je helemaal niet kunt weten hoe goed of slecht ik kan rijden.
En om deze discussie waardig af te sluiten gaat het volgens mij juist om real life omstandigheden die we als maatstaf moeten nemen. Dus niet perfect aangeveegde circuits of rollenbanken maar gewoon echte onverwachtse weg en weersomstandigheden bepalen of een Auto een orgasme waardig is.
Gratis mag men mij altijd een BMW geven zodat ik hem na enkele weken kan inruilen tegen een lekkere RS variant van Audi die ook bij wat minder weer en wegomstandigheden (lees real life omstandigheden) de Koning zal zijn blijven. Daarbij kan ik in de M3 geen nieuwe wasmachine bij de mediamarkt halen wat met een Rs6 een fluitje van een cent is waarbij ik ook nog eens dagelijks op de openbare weg verkerende snelle alternatieven mijn achterlichten laat zien. Verder moet ik er ook niet aan denken hoe zo\u0092n M3 er over +25 jaar bij staat. Rondom roestplekken en scheefgetrokken chassisbalken. Nee dan doe toch maar echt maar een spaceframe van Audi.
Btw in 1937 ging Audi al over de 404 km/h met 520 pk in de type R. Wat lullen jullie BMW fans nou dat een BMW 370 km per uur kan op +600 pk.
Leer je geschiedenis en zult erkennen dat Audi technisch ver vooruit zijn tijd is.
En wat te denken van Gumpert één van de oude ingenieurs die destijds de Oer-Quattro heeft mee ontwikkeld en later voor zichzelf is begonnen en de afgelopen 5 jaar met de Appolo Gumpert met Audi V8 motor op nummer 1 op het TG bord is gekomen. Tijdens ontwerpfase heb contact gehad met Gumpert tijdens een Treser treffen waarbij hij ons uitgebreid vertelde over zijn tests om de eerst auto te ontwikkelen met zo\u0092n extreme downforce dat ie in een tunnel ondersteboven tegen het plafond kan blijven rijden. Nog nooit van iets BMW achtigs gehoord dat zoiets gepresteerd heeft. De downforce is zo extreem dat de Stig er dan ook de beste tijd mee heeft gereden op het Top Gear circuit. Machtig mooie prestatie voor de 40 klepper V8 van Audi.
0 kudos 2011-04-12 16:55:58 op Vicki heeft sex met M3 GTS
wat een slap aftreksel van TG.
Mevrouw wilde zo graag bijverdienen door Toyota's aan te prijzen en zo iemand moet mij nu vertellen dat een pauperbak a la BMW amazing is.
Heeft waarschijnlijk nog nooit een RS6, S8 of R8 gereden. Volle bak grip en ook nog eens een decente uitstraling.
Motoren van BMW zijn leuk maar de rest is is zo pauper dat dit gehele merk volledig kansloos is.
Vooral de laatste jaren kunnen ze alleen maar modellen lanceren die allemaal stuk voor stuk zwaar zwanger zijn of 1 op 1 lijken op een tokkie met iets teveel overgewicht en een iets te strakke legging. Brrrrrrrrrrr.........
-1 kudos 2011-03-08 21:04:13 op [MIRROR] PolitieStaat Schagen
wat een softies. ipv dat ze Marokkaantjes gaan treiteren durven ze niet meer dan een agent te treiteren.
Wat een losers die blanke verraders..
0 kudos 2010-10-26 04:11:15 op We are in the TORNADO!!!111
Where are you?
-1 kudos 2010-10-26 03:50:47 op MS-DOS vs Ipad
geweldig hoe die man vasthoudt aan wat goed.
ik doe hetzelfde. Ons bedrijf werkt sinds 95 uitsluitend met WP voor de opmaak van documenten.
Ideaal tegen virussen die voornamelijk gemaakt worden voor in infecteren van .doc documenten ipv .wpd
Verder wat ie zegt van zoek ik op in google www.datwatikzoek kan natuurlijk niet
als je zover bent dat je www.etc gebruikt dien je dit adres in de adresbalk te typen en niet via een omweg in het zoekvak van Google.
Maar zal wel alleen een probleempje zijn bij mensen die nog maar kort internetten.
0 kudos 2010-02-08 16:23:25 op Microcosmos
Prachtige film Microcosmos, wie dit waardeert zal ook blij worden van Flying Birds en van http://www.home-2009.com/us/in...
Btw heb geen idee wat de plaatser van dit stukje gekopieerde film bedoelt met zijn bijschrift over omhooggevalen meisjes.
Volgens mij heeft deze gast iets nog niet begrepen in dit leven.
Doe mij maar een dozijn van die zgn omhooggevallen meisjes.
@henk_sperma_tank 07-02-10 @ 17:08 man ben jij een softie, wie is nou bang voor deze kleine beestjes??? Tip ga volgende keer ook op je uitgeladen hoopje sperma staan, daar zitten namelijk ook allemaal kleine bewegende beestjes in.
0 kudos 2009-11-02 15:02:57 op Audi RS6R van MTM
Mayer de eigenaar van MTM ken ik persoonlijk.
Hij werkte vroeger voor de Audi tuner Walter Treser en was destijds de programmeur van de computers.
Een van zijn vroegere creaties heb ik nog in 2006 nog gecrasht.
Gelukkig was het niet mijn schuld.
Inmiddels heb ik alweer een S8 met aangepast MTM steuergerat.
MTM is tevens de maker van de Apolo Gumpert de wagen die het record heeft op de TopGear track.
Deze wagen heeft zo'n extreme downforce dat je het letterlijk op de kop kunt rijden indien je een tunnel kunt vinden waar je via de zijkant tegen het plafond kunt rijden.
0 kudos 2007-12-30 15:39:15 op Ronin op NL snelwegen
@Bluto Blutarsky ik wenste die beelden in eerste instantie juist niet te zien omdat ik geen zin had in een discussie.
Maar toen ze moeilijk gingen doen over mijn privacyrechten en vervolgens ook nog eens een roodlicht verzonnen lukte mij dit helaas niet meer.
Maar voortaan kijk ik zeker in alle auto's die ik inhaal.
En natuurlijk is te langzaam rijden niet strafbaar maar wel megairritant en rond 01:45 u verdacht gedrag.
Als er 2 banen zijn mag van mij iedereen die langzamer wil rijden dit op de rechterbaan doen.
Maar gasten die hier geen rekening mee houden en het verkeer onnodig ophouden door onder de snelheid te rijden op een enkele baan en steeds maar links te blijven rijden op een dubbele baan zijn in min ogen de echte wegmisbruikers.
Maar ja dat is waarschijnlijk een discussie zonder eind aangezien er nog altijd mensen zijn die denken dat ze recht hebben om langzamer te rijden en links te blijven rijden ;-)
0 kudos 2007-12-30 05:15:35 op Ronin op NL snelwegen
@Puny69 daar waar ik zo hard reed was er links en rechts vangrail. We reden daar over de stadsautobaan.
Daar steken normaal gesproken toch geen zatlappen over.
0 kudos 2007-12-30 05:09:24 op Ronin op NL snelwegen
@KingWolter meestal door de snelheid waarmee het binnenkomt.
ff op pauze en ondertussen wat anders lezen.
Dan na enkele minuten weer play en dan loopt ie soepel.
Het beste is als ie voldoende vooraf heeft ingelopen.
Onvoldoende werkgeheugen kan natuurlijk ook voor de botleneck zorgen.
0 kudos 2007-12-30 05:05:21 op Ronin op NL snelwegen
@kooosnaam ja en ze hebben haar zelfs nog op de wereld draaid door en Jensen laten zien idem zonder blur.
0 kudos 2007-12-30 04:59:35 op Ronin op NL snelwegen
Nou maar een woordje uitleg.
Ik reed id te hard en dat kwam omdat ik eerst achter hun reed op een 70 stuk waar zij max 60 reden notabene licht bergaf.
En dat terwijl ze een dubbele uitlaat hadden vond ik vreemd.
De maanden daarvoor had ik met mijn tijdelijke Duitse kentekenplaten heel veel last van drugsunners on the road.
Dat liep soms niet gezond af.
Die nacht om 01:45 had ik het idee dat dit weer van die drugsrunners waren die mij probeerden op te houden.
Vervolgens zie je mij in beeld komen vanaf het begin van het filmpje als ik hen dus zo snel mogelijk inhaal.
Vervolgens rijd ik op de volgende 4 stoplichten aan de snelheid en bleven ze kort achter mij rijden.
Toen heb ik vervolgens bij het laatste stoplicht dat op sensor werkt na 00:00 volle gas die vermeende drugsrunners eruit gereden.
Terwijl zij nog wachten voordat het groen worden was ik al op 10 m voor het stoplicht.
Kun je ook zelf zien op 1,06 ms
Ik heb na 4 dagen mijn rijbewijs terug gekregen.
Vervolgens voor de snelheidsoverdtreding (die ik btw erken behalve de manier waarop deze uitgelokt is door een commercielle tv zender).
een acceptgiro van 560,- voldaan.
Voor het rood licht heb ik geen boete ontvangen.
Dus ze weten zelf donders goed hoe het wel zat.
Maar het komt voor de campingzender gewoon handig uit om met wat handige knip en plak werk een voor hun positief verhaaltje af te schilderen.
Ook zo leuk gemonteerd waren die weggelaten beelden waar ik in het begin na het inhalen tot aan dat stoplicht aan de snelheid reed.
Vervolgens herhalen ze beelden alsof je in de film zit.
2 x door dezelfde bocht.
Omschakelen van camera bij het groenlicht om het de kijker extra moeiljk te maken.
Vervolgens na stilstand meteen 6 man totaal grote camera + hulpjes en regiseur + 2 pliezies.
Ik wilde meteen weten wat mijn rechten waren mbt de privacy.
Nou daar hadden ze even geen trek in. Ik kon achteraf wel aangeven hoe en wat.
Dus ik werd geirriteerd doordat ik geen zekerheid kreeg over dat zomaar filmen in mijn vrije tijd.
Vervolgens blijven ze stug volhouden dat we achteraf wel zien hoe we dat regelen dus werd ik pissig en reageer ik op bepaald moment met die opmerking die ze naderhand wel 10 x herhalen.
Je wordt dan neergezet alsof je ADHD hebt.
Kwestie van creatief monteren daar bij de Palmplus studios.
Anyway ik heb er veel van geleerd.
Ik laat mij niet meer opjagen door zo'n/die gasten.
En voor die mij lutzers noemen ik begrijp dat.
De beelden zijn nu eenmaal gemonteerd om zo te reageren.
Koos Spee :-( was natuurlijk heel tevreden na afloop
0 kudos 2007-12-26 03:48:14 op Bedrijfsuitje Barcelona
wat een geneuzel
wat heb je nou met die anus onder dat rokje gedaan?
0 kudos 2006-12-02 19:05:22 op Kek schiettuigje
lichtkogelmunitie noemt men dat.
In 91 toen ik in Bosnië gelegerd zat schoten de Server met oud op nieuw over onze hoofden met deze munitie om wat extra sylvester gevoel te crieeren.
Het doel van deze munitie is om te zien waar je kogels heen gaan.
Zeg maar een soort van geleide projectiel.
En id ze zitten om de zoveel kogels in het magazijn of de band met kogels.