DumpStats voor struggleboyzz

262 +277 -15

Kudos

#58755 (Top 21.4161%)

Kudos/dag 0.07
Kudos/reaguursel 11.39
Meeste kudos op 1 reaguursel 94
Minste kudos op 1 reaguursel -6

23

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 16.3
Reacties per reaguursel 0.43
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 1
Gestart op 20-05-2014

Kudoverloop over tijd

-3 kudos 2018-06-10 10:22:37 op Lekker varen in de Caraïbische Zee
Omdat het biologisch afbreekbaar is indd... En de regelgeving laat het toe, wij gaan niet duizenden euro's uitgeven om het aan de wal af te geven..

-2 kudos 2018-01-16 07:41:56 op Timmermansoog
Wat dacht je ervan dat het schip achter lager ligt dan voor? Achter zit namelijk het roer en hierdoor krijg je meer kracht op je roer en kan je beter manoeuvreren.

0 kudos 2018-01-16 07:43:14 op Timmermansoog
Daarom zie je hem in het begin nog zijn kop schroef gebruiken om vaart te minder. Squat effect klopt wel..

3 kudos 2018-05-13 11:31:23 op Hoe zeilen werkt
Lijkt op "travelling - scope DJ"

6 kudos 2018-03-27 07:56:19 op Audimeneer is piswoest
Je hebt toch geleerd met rijlessen om voor of achter een auto in te voegen. Ik vind dat ruimte geven ook zo dom. Het kan wel 80 zijn daar, maar dan ga je lekker achter die seat zitten!

8 kudos 2017-12-29 08:45:42 op Nou dit was leuk..
Dit is een boorplatform, geen schip...

11 kudos 2018-04-29 21:33:29 op Hey now
Respect voor degene met zoveel tijd!

13 kudos 2018-01-02 22:39:54 op Bootje komt terug van reis
Wat "MrBakery" zegt klopt niks van. Dit merk je zeker wel in je brandstof verbruik. Het schip is tonnen zwaarder waardoor je dieper inzakt en je deplacement groter zal worden. Daarnaast zitten vaak in de huid van je schip ook nog eens brandstof tanks, om die zooi überhaupt te verpompen naar je settling tanks moet het een beetje warm zijn. Je moet 2x zoveel moeite doen om die thermische olie warm te krijgen om die tanks te verwarmen. Je verbruikt zeker meer brandstof dus!

94 kudos 2018-09-24 23:27:53 op Containerschip plet plezierbootje
Hoe het binnenvaartschip zover aan stuurboord wal is geraakt is mij ook een raadsel. Wat wij hier wel zien is het effect van "oeverzuiging". Hierbij heb je een lagedruk gebied tussen wal en schip waardoor je naar de kant toegezogen wordt. Wanneer je hiervoor gaat compenseren door naar bakboord te sturen word je achterkant alleen maar meer naar de kant gezogen zoals we hier zien. De enigste oplossing is vaart minderen en dan pas naar bakboord sturen...