90 +100 -10
Kudos
#83870 (Top 26.2437%)
| Kudos/dag | 0.32 |
| Kudos/reaguursel | 11.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 42 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -10 |
90 +100 -10
Kudos
#83870 (Top 26.2437%)
| Kudos/dag | 0.32 |
| Kudos/reaguursel | 11.25 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 42 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -10 |
8
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.03 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 5.9 |
| Reacties per reaguursel | 1 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
| Aantal x weggejorist | 1 |
| Geregistreerd op | 24-11-2021 |
| Eerste reactie op | 16-09-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
14 kudos 2026-01-05 20:43:24 door Settler1 op Ga mij niet aanraken niffow
word* knettergek*
13 kudos 2025-12-24 18:49:10 door Ben_en_Ruurd_2024 op Fijne kerstdagen iedereen!
Joopse kerst iedereen!
9 kudos 2025-09-16 19:18:31 door PSHH op Wielrenners in de horeca
Doe ff normaal senzy
-8 kudos 2025-09-16 18:28:03 door geenitalieen op Wielrenners in de horeca
Trieste mannetje, is een beetje gay.
4 kudos 2025-09-16 18:19:33 door Reddevil op Wielrenners in de horeca
Ze zien iig goed uit, laten we het daar op houden
28 kudos 2025-09-16 18:14:27 door dikkejenkie op Wielrenners in de horeca
@UFO-piloot | 16-09-25 | 20:10: Ja, mee eens.
82 kudos 2025-09-16 18:10:14 door UFO-piloot op Wielrenners in de horeca
@dikkejenkie | 16-09-25 | 20:03: Ik begrijp überhaupt niet waarom @senzy dit zegt. Deze dame doet en zegt niets verkeerd, dus waarom je dit zou zeggen is mij een raadsel. Een reactie als "laat je tieten zien" zeg je alleen tegen zelfingenomen aandachtshoeren.
99 kudos 2025-09-16 18:03:49 door dikkejenkie op Wielrenners in de horeca
Ik begrijp niet zo waarom je de tieten van wielrenners zou willen zien.