6,419 +6849 -430
Kudos
#11299 (Top 3.5356%)
| Kudos/dag | 1.97 |
| Kudos/reaguursel | 14.42 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 544 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -41 |
6,419 +6849 -430
Kudos
#11299 (Top 3.5356%)
| Kudos/dag | 1.97 |
| Kudos/reaguursel | 14.42 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 544 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -41 |
445
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.14 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.27 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 17 |
| Geregistreerd op | 22-07-2017 |
| Eerste reactie op | 22-07-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
5 kudos 2026-06-23 00:38:13 op Wat vind jij hier nou van, Koos?
Aan de ene kant hoop ik dat hij gezopen had want dan had hij nog een slecht excuus waarom hij zo rijdt want is gewoon een klootzak eerste klas. Je zal als voetganger of fietser maar door die aanhanger geraakt worden. Wat mij betreft alsnog een artikel 5.
56 kudos 2026-06-18 16:17:58 op Snuifmoeder haalt uit met mes naar buurvrouw
Hoe komt dit godsnaam online. Dit ga je zelf toch niet online zetten?
2 kudos 2026-06-16 20:32:32 op Nieuwe Lambo gekocht
Schaal 1:2
2 kudos 2026-06-16 20:30:38 op Ik kan makkelijk over dit hekje heen
Op Only Fence doet ze het beter
63 kudos 2026-06-13 10:58:42 op Gezellig ritje door de hoofdstad
Je mag de bocht wel wat ruimer nemen. Ondanks dat je voorrang hebt, heb je niet het recht om iemand af te snijden. Hij mag gewoon tot aan de haaientanden rijden om dan jou voorrang te verlenen. Het is voorrang krijgen, niet voorrang nemen.
-1 kudos 2026-06-13 00:34:49 op Busje voor binnenstad milieuzone
Ook prima om te bbq'en en kastanjes te poffen.
19 kudos 2026-06-12 14:27:38 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Hun Facebookpagina verwijst nog gewoon naar Harderwijk.
13 kudos 2026-06-12 14:22:01 op Agressieve man ramt iedereen de tyfus
Klappen in tokkie stijl in plaats van Afbouw in stijl. Wat een tokkie toko
-3 kudos 2026-06-11 23:32:33 op Drie rode kaarten in de openingswedstrijd
Wat kan voetbal toch mooi zijn!
0 kudos 2026-06-11 14:45:27 op Jaaa geslaagd!
Die komt er wel!
6 kudos 2026-06-10 21:55:04 op Slalommen op de snelweg
Dat zijn X boetes
5 kudos 2026-06-10 21:49:10 op Mama appelsapYe
Die Ye moet een Ajax-supporter zijn als de haat nog zo diep zit.
0 kudos 2026-06-10 21:45:06 op Niks aan het handje..
De comments zitten dus al in het filmpje.
6 kudos 2026-06-10 21:38:28 op Basisprincipes van poortconstructie
Nee, natuurkunde
28 kudos 2026-06-10 21:36:40 op Invoegen zonder brein
Ikke, ikke en de rest kan stikke...
5 kudos 2026-06-10 21:32:09 op Opa haat blikjes
En nu zonder brace....
-11 kudos 2026-06-10 20:16:21 op Doe maar een tunneltje
Een tunnel net als bij Gerard Joling
25 kudos 2026-06-07 14:38:57 op Schiet hem door het raam
De cirkel is rond, aldus Harry Vermeegen
3 kudos 2026-06-07 00:24:21 op Scooter <3 fietsert
Of hij probeert op het laatste moment nog een botsing te ontwijken omdat de scooter op hem af komt rijden.
1 kudos 2026-06-03 20:40:51 op Sta je nou nog te lullen?
Die is uit
7 kudos 2026-05-29 20:58:39 op Kleine overspanning op de bovenleiding
@Surfert | 29-05-26 | 20:05: Wanneer je in Duitsland rijdt en ineens staat iedereen op vluchtstrook omdat je niets meer ziet door de regen, dan is de pleuris uitgebroken.
1 kudos 2026-05-29 20:53:44 op Brandje blussen..
Een stelletje idioten die absoluut niet weten wat ze aan het doen zijn. Ken je blusmiddelen.
-2 kudos 2026-05-29 20:45:51 op Strandhuisjes Egmond doen biem
Koekwaus, zo ne grote vuurbal jonguh.
8 kudos 2026-05-29 20:42:49 op Kinderbrommer klapt op busje
Wanneer je met zo'n rotgang scheurt dan is dit echt dikke bult eigen schuld ondanks dat het busje afsloeg.
-1 kudos 2026-05-28 00:46:23 op Stop maar met het geluidsoverlast.
Je zal maar net je sleutels aan het zoeken zijn.
10 kudos 2026-05-28 00:31:34 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Een loodvergiftiging is hetgeen wat die gast moet krijgen.
34 kudos 2026-05-12 23:46:57 op Paardjes plagen, klapjes vragen
Ik hoop dat hij het niet overleefd heeft.
21 kudos 2026-05-11 20:46:00 op Scooterfail-compilasie
Meer van dit
0 kudos 2026-05-10 00:38:00 op Noem je me nou een alcoholist?
Heeft iemand de Jellinek kliniek al gebeld voor deze dame?
0 kudos 2026-05-10 00:35:31 op Fietser gaat door lint bij parkeergarage
-weggejorist-
12 kudos 2026-05-05 16:00:37 op Hoevaak doe jij douchen?
Daar kan geen Pool tegen op.
45 kudos 2026-05-05 15:55:56 op Dikke schreeuwert tijdens dodenherdenking op de Dam
Wanneer ze zelf in Palestina zou zitten dan zou Hamas haar al lang het zwijgen hebben opgelegd. Die dulden types als haar ook niet in hun samenleving. Maar dat begrijpt ze niet
21 kudos 2026-05-04 23:58:48 op Man hoort niet dat er een ambulance achter hem staat met sirene
Die borden verboden voor voetgangers staan er ook voor Jan met de korte achternaam....
-12 kudos 2026-05-04 21:46:29 op Missing man formation met F-35s
Ze kwamen toch alle vier weer terug naar Volkel vanmiddag, die ene hebben we toch weer gevonden.
-5 kudos 2026-04-28 23:37:49 op Boom kappen
Dat 'Are you good' klonk bijna als 'Sanka, ya dead?'
66 kudos 2026-04-25 23:50:29 op Mevrouw is boos op de plisie
Links Nederland mag overal protesteren zonder enige belemmering. Rechts Nederland mag niets.
2 kudos 2026-04-25 23:38:30 op Mijn vogels hebben ook weekend
En na hoeveel weken zien we het resultaat?
5 kudos 2026-04-24 23:03:52 op Wat wil je later worden
Vroeger was dat een andere naam voor ober. Nu beginnen ze al over een genderchange....
3 kudos 2026-04-24 23:02:52 op Cambuur - Vitesse weer gestaakt
Het vergaat dan wel niet maar het blijft onkruid
9 kudos 2026-04-24 23:00:35 op Gangnam Style!
Waar zijn de cowgirls?
2 kudos 2026-04-24 00:25:58 op Dronken Duitsmevrouw valt van de trap
Duitse kegelclub
13 kudos 2026-04-21 00:22:12 op Politieblogger gaat achter stoere slopertjes op fatbike aan
Je ziet al meteen dat de opvoeding erg te kort geschoten is van beiden. Ik hoop dat dit een wijze les voor ze is maar ik ben bang dat het niet de laatste keer voor deze twee zal zijn.
1 kudos 2026-04-19 20:32:53 op Hup AZ!!
Voordat de motorrijder tegen zijn voorganger rijdt, zie je al een andere auto op zijn voorganger klappen . Dus geen 1-1 maar 2-1
0 kudos 2026-04-15 14:23:27 op Albert Heijn bezorgt nu ook onderwater
Albert Dolpheijn
-3 kudos 2026-04-14 23:15:38 op Wat Willem-Alexander en Maxima vanacht bij Trump deden
Als iemand nog een keer vraagt wat AI is dan laat ik hem/haar dit filmpje zien.
9 kudos 2026-04-13 20:52:00 op Daar heb je de man met de hamer
Thor wannabe
12 kudos 2026-04-12 00:10:12 op Dumpert Opsporing Verzocht
Verdienen gewoon allebei lijfstraffen in plaats van een reprimande. Ik word schijtziek van dat softe gedoe in Nederland. Als ze mens hadden voortgesleept waren ze dan er ook met een reprimande vanaf gekomen? De politieagenten zijn blijkbaar geen dierenvrienden,.
0 kudos 2026-04-10 23:52:59 op Re: Het leven is heel mooi
Wat is cameraman toch een mooi beroep. Je zou het maar elke keer moeten filmen...
14 kudos 2026-04-07 14:35:28 op Even terug naar die 90s trend
Lucy Lawless
6 kudos 2026-04-05 23:50:06 op Typisch gevalletje karma?
Meer van dit