-101 +0 -101
Kudos
#286803 (Top 89.7432%)
| Kudos/dag | -0.01 |
| Kudos/reaguursel | -20.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 0 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
-101 +0 -101
Kudos
#286803 (Top 89.7432%)
| Kudos/dag | -0.01 |
| Kudos/reaguursel | -20.2 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 0 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -64 |
5
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 9.4 |
| Reacties per reaguursel | 1.4 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 17-05-2006 |
| Eerste reactie op | 14-11-2006 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
2 kudos 2026-06-05 23:31:04 door Forza_Ruud_Krol op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
@Nicht rijder | 06-06-26 | 00:48:
Ze heeft niet in de bak gezeten.
Ze heeft twee jaar jeugd-tbs gehad. Dat is geen totale vrijheid blijheid maar een gevangenis is het zeker niet.
-1 kudos 2026-06-05 22:48:48 door Nicht rijder op Hebben Anna’s pesters nu gewonnen?
Volgens mij...Deze meid doet schoonmaken voor haar youtube kanaal en heeft ooit een 84 jaar oude oma mishandeld. Ze zegt zelf dat dat komt omdat ze geen slachtoffer is maar wel slachtoffer is van een zware jeugd. Haar familie wordt laatig gevallen door reaguurders. Voor haarzelf vindt ze dat niet vervelend want ze heeft 2 jaar in de bak gezeten en ze vraagt om een menselijke benadering.
0 kudos 2026-04-26 06:38:16 door buhp op XR gekkies worden van A12 gehaald
De planeet aarde interesseert het helemaal niet. Al wordt het 10 of 50 graden warmer, die herstelt wel weer. De mensheid heeft er wat meer last van.
0 kudos 2026-04-26 01:01:14 door Nat-Water op XR gekkies worden van A12 gehaald
Juist niet... Mensen zijn uren later op bestemming. Uren langer motoren van auto's die lopen. Uren langer vervuiling. Als ze iets doen is het zorgen voor extra vervuiling. Maarja, soya drinkers staan niet bekend om hun intelligentie
4 kudos 2026-04-25 21:14:27 door deadrabbits op XR gekkies worden van A12 gehaald
Egoistische klootzakken zijn het
3 kudos 2026-04-25 20:29:59 door Flamez op XR gekkies worden van A12 gehaald
Nou zeg dat wel. Zonder deze mensen kunnen we het wel vergeten.....Of nee, toch niet.
11 kudos 2026-04-25 20:04:44 door poekkie1986 op XR gekkies worden van A12 gehaald
Je zou maar 90 minuten muurvast staan op de snelweg door dit soort figuren… kijken of je dan nog zo praat