-4 +0 -4
Kudos
#228311 (Top 83.0893%)
Kudos/dag | -0 |
Kudos/reaguursel | -4 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | -4 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -4 |
-4 +0 -4
Kudos
#228311 (Top 83.0893%)
Kudos/dag | -0 |
Kudos/reaguursel | -4 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | -4 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -4 |
1
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 53 |
Reacties per reaguursel | 0 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 30-11-2016 |
Kudoverloop over tijd
-4 kudos 2016-11-30 01:36:08 op Dikke bandjes in de F1
even hoor maar slebus heeft wel helemaal gelijk, als je de banden met een factor x breder maakt, dan neemt de druk ook met een factor x af. resultaat: weerstand blijft gelijk. \r
\r
overigens @Roy_01 in die link staat meer onwaarheden bij elkaar dan in de comments hier op dumpert, en dat zegt wat.\r