DumpStats voor pascal_04 👶

663 +665 -2

Kudos

#42958 (Top 13.4419%)

Kudos/dag 31.57
Kudos/reaguursel 27.63
Meeste kudos op 1 reaguursel 323
Minste kudos op 1 reaguursel -1

24

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.14
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 20.8
Reacties per reaguursel 0.54
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 3
Geregistreerd op 03-06-2026
Eerste reactie op 03-06-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

3 kudos 2026-06-11 16:31:06 op Econoom legt uit waarom we WERELDKAMPIOEN worden
@fappeningalot | 11-06-26 | 15:27:
je bedoelt verloren en alsnog gekregen door een rechterlijke dwaling, en zelfs toen eigenlijk niet gekregen want senegal liep ze erna te trollen met de beker in de hand.

wat ze wel hebben gekregen zijn een boel handdoeken, ofnee ook die zijn gejat..

4 kudos 2026-06-23 21:47:20 op Ronaldo scoort tegen Oezbekistan
@pannekoekmetmosterd | 23-06-26 | 21:27:

en hij werkt gewoon keihard en laat het team niet voor hem lopen (zoals bij messi)

9 kudos 2026-06-11 22:31:57 op Samenvatting uit Belfast
@menniehoennie | 11-06-26 | 21:54:
volgens mij komt het meer door de aversie tegen dat (noord) afrikaanse schuim dat van onze zuurbetaalde belastingcenten er een teringzooi van maakt.

27 kudos 2026-06-17 22:39:41 op MORTAL KOMBAT!
Blijft een moddervette track van the immortals.
Ik weet nog hoe ik als kleine jongen in de bioscoop in 1995 zat, die tune begon te knallen met het brandende MK logo op de achtergrond en je al je helden langs zag komen.

75 kudos 2026-06-11 21:50:32 op Samenvatting uit Belfast
zolang de grenzen open blijven staan en we heel afrika hier importeren ga je dit krijgen.

en nee ik keur het geweld niet goed, maar ik snap wel dat mensen het helemaal ZAT zijn.

onveligheid op straat, zorg loopt vast omdat ze zorgbehoevender zijn, hetzelfde geldt voor de scholen, ze krijgen gemiddeld veel vaker uitkeringen en er is geen huis te krijgen.

En als slagroom op de taart ben je in grote steden je leven niet zeker...

99 kudos 2026-06-05 22:00:05 op Praktijkles natuurkunde
arme rayan, zijn familie was in schok..
maar zijn ohm gaf er ampére watt om

323 kudos 2026-06-12 23:55:48 op Bureau Dumpert zoekopdracht
En dan te bedenken dat Pim Fortuyn ons hier alvoor waarschuwde. En wat werd hij verguisd door de linkse kerk en de media. Niets kon hij goed doen, alle deugers stonden te dringen om hun afschuw over hem uit te spreken. Rosenmuller plakte nog net geen schietschuif op zijn rug.

En oh wat had de man gelijk, en daar staan we nu, 25 jaar later met een onoplosbaar probleem, dat nog steeds erger wordt. En nog stééds zijn er politieke partijen die het gewoonweg niet wíllen zien, wegkijken, proberen te deugen, europees beleid uitvoeren.

Het land bloedt...