DumpStats voor onnozelehals

3,747 +3993 -246

Kudos

#17078 (Top 5.3439%)

Kudos/dag 2.9
Kudos/reaguursel 34.38
Meeste kudos op 1 reaguursel 1455
Minste kudos op 1 reaguursel -107

109

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.08
Topreaguursels 2
Woorden per reaguursel 11
Reacties per reaguursel 0.5
Meeste reaguursels op 1 dag 5
Aantal x weggejorist 6
Geregistreerd op 12-05-2022
Eerste reactie op 10-12-2022

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-9 kudos 2026-05-04 19:36:49 op Vrij trap op de lat
Dit is natuurlijk knullig maar waarom wordt vrouwenvoetbal zo vaak belachelijk gemaakt? Bij hockey, handbal, waterpolo, etc. en individuele sporten is dat nooit. Is voetbal echt alleen van "ons"?

-4 kudos 2026-01-21 16:17:50 op Mongool gaat de mist in
Waarom gaat iedereen er van uit dat de bestuurders het Down syndroom hebben

-1 kudos 2026-06-10 10:18:10 op Kajakker redt een leven
Oh dat ene liedje is wel leuk: Het is een kwestie van geduld dat de Maas heel Limburg vult.

0 kudos 2025-12-01 13:11:39 op One-man band doet Venus
Origineel is The Banjo Man, maar ik reken het ook half goed als je de versie van Bananarama kent

0 kudos 2025-12-01 13:09:31 op One-man band doet Venus
@A-4110 | 01-12-25 | 12:17: Vooruit dan maar: het origineel is The Banjo Man. Maar ik ik reken het ook goed als jullie de versie van Bananarama kennen

0 kudos 2026-05-18 20:00:24 op Faceswap met opi
Ik las in eerste instante faecesswap.....

1 kudos 2026-04-11 07:46:31 op Ome Aad
Hij geeft aan een van de mooiste nummers uit de popgeschiedenis nog een extra dimensie. Op naar de lovesong 1000

1 kudos 2023-05-09 08:23:58 op Emotional damage
Doar hef meer worst in zett'n dan bie oons in de erwtensoep