10,156 +10438 -282
Kudos
#7326 (Top 2.2924%)
| Kudos/dag | 3.09 |
| Kudos/reaguursel | 66.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2127 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -118 |
10,156 +10438 -282
Kudos
#7326 (Top 2.2924%)
| Kudos/dag | 3.09 |
| Kudos/reaguursel | 66.82 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 2127 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -118 |
152
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.05 |
| Topreaguursels | 6 |
| Woorden per reaguursel | 13.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.76 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 10 |
| Geregistreerd op | 25-06-2017 |
| Eerste reactie op | 25-06-2017 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2026-06-21 20:25:11 op Re: Bestelling in Aziatisch fastfoodrestaurant
De aandachtsmeneer is ook aan het werk in een Aziatisch afhaalrestaurant zo te zien.
4 kudos 2026-06-20 13:54:39 op Oudste café van Harlingen sluit de deuren
Die verslaggever wrijft het er nog net niet in
7 kudos 2026-06-20 09:34:37 op Dumpert Stormbulletin: zolderkamerverslag
Mogelijk vergis ik me, maar volgens mij heeft het gisteravond gestormd in Nederland.
0 kudos 2026-06-13 13:30:08 op Stukje Schotse cultuur
Kwam je je zus tegen op de trap?
16 kudos 2026-06-06 19:38:14 op Plofkraker aangehouden direct na plof
Nou, die zal vanavond wel even moeten bijkomen van het foei-gesprek wat hij heeft gehad. Morgen wellicht even bij de imam langs voor wat kruidenthee, maar dan is hij overmorgen toch vast weer klaar voor een nieuwe poging.
0 kudos 2026-06-04 21:16:12 op Voor een dollar, noem een vrouw
-weggejorist-
33 kudos 2026-05-24 10:44:05 op Rico reactie na het gevecht
Zat ook echt wel een heel vuil luchtje aan.
66 kudos 2026-04-09 22:02:32 op Nieuw Hydraulic Press Channel
Kijken tijdens het schijten?
19 kudos 2026-04-08 17:04:51 op DUMPERTREETEN met Finn Visser en Manon!
Hey Manon is er weer, leuk!
3 kudos 2026-03-28 11:54:29 op Waarom Holland gewoon mag
Dit is niet interessant genoeg voor 2:22 minuten.
Topcomment 431 kudos 2026-03-01 14:23:10 op Gasunie vorige week over de gasvoorraad
Waar maken we ons druk om? We hebben een van de grootste gasvoorraden ter wereld in ons land. Daar kunnen we gewoon gebruik van maken, de volledige infrastructuur ligt er en je moet toch wel heel dom zijn om dat dicht te storten met beton ofzo. Oh... wacht...
1 kudos 2026-02-22 21:18:40 op Activisten hangen foto van Andrew op in het Louvre
Op zich een prima vertegenwoordiging van de huidge tijdsgeest. Laat maar hangen
Topcomment 555 kudos 2026-01-20 21:53:39 op Chaos in Schilderswijk na verloren Afrika cup Marokko
Het wordt toch godverdomme tijd dat we hier kneiterhard tegen gaan optreden? Klaar met dat kankerroepende teringtuig.
77 kudos 2026-01-13 21:29:09 op Jeugd krijgt kinderbrommerles
Klassiek Nederlands. In plaats van verbieden gaan we ondersteunen en faciliteren.
11 kudos 2026-01-13 21:27:52 op Mooie stranddag in Rio de Janeiro
@Lateraal | 13-01-26 | 21:02: Maar wel geneukt of wat?
34 kudos 2025-09-21 17:59:37 op Politie popt overvaller.
Risico van het vak. Vaker doen. Next!
8 kudos 2025-09-20 13:28:57 op Katvissen zijn eng
Dit is hoe ik een drankje aanbiedt aan vrouwen in een bar
0 kudos 2025-09-14 19:46:44 op Moet van de dokter op mijn drinken letten
-weggejorist-
153 kudos 2025-08-27 19:03:53 op Zware jongens
De bizarre achteloosheid waar het mee gedaan wordt. En ik ben al bang om per ongeluk een item bij de Jumbo niet te scannen bij de zelfscanner.
29 kudos 2025-06-08 21:15:04 op De kaas van je brood laten eten.
Dat heele onderweis is ook nie nodug joh
-5 kudos 2025-06-01 21:22:04 op Biervriendelijke kunst
Proost!
2 kudos 2025-05-11 15:27:28 op Zeemeeuw pikt graag visjes
Een meeuw aan de haak slaan lukt hem wel, nu nog een mooie rondborstige dame.
28 kudos 2025-05-03 19:52:00 op Gefeliciteerd eh
Ach, hier hebben Kevin en Priscilla vast heel hard om kunnen lachen.
30 kudos 2025-05-03 19:40:45 op Gestolen terrasstoelen gezocht
Eerlijk, die rechter mag wel wat vaker in beeld komen.
91 kudos 2025-05-03 19:38:24 op Scheids gewond
Is die scheids profvoetballer geweest?
32 kudos 2025-04-27 19:45:44 op One-mam-band
Maak je wel een uitzondering voor de lucky duck van vanochtend?
Topcomment 533 kudos 2025-04-27 19:45:11 op Laatste fluitsignaal, Liverpool Kampioen!
Ontzettend knap! Met zeer attractief voetbal. Supermooie club ook, het is ze gegund. Nu de lijn doortrekken naar het NL elftal Virgil, Cody en Ryan!
32 kudos 2025-04-13 16:21:16 op Randdebiel gooit bidon in gezicht Mathieu van der Poel
Het is zo'n ongelooflijk mooie sport en race, met een prachtig sportman die momenteel voorop rijdt. En dan komt er zo'n teringkneus die denkt even het verloop te gaan bepalen. Onder de guillotine ermee!
-3 kudos 2025-03-02 18:20:43 op Trap wint van man
Doet me denken aan deze klassieker: https://www.dumpert.nl/item/15...
Topcomment 2127 kudos 2025-02-18 17:38:54 op René belt met Tony de LED-guy!
Deze kerel gaat echt wereldwijd viral, en onze Rene krijgt hem te spreken. Wat een internationale ster is het eigenlijk toch ook.
91 kudos 2025-01-26 20:58:26 op Retteketet, tiet voor tet
Als dit een teaser is voor al het moois wat er morgen gaat komen ga ik morgen de hele dag f5'en
72 kudos 2024-12-08 19:59:03 op Crew van boorplatform halen
Stel je voor dat ze daar dan ook een filmpje van zouden maken, en dat dan op Dumpert uploaden. Ben benieuwd hoeveel kudo's dat filmpje zou krijgen.
1 kudos 2024-08-26 21:17:01 op Vriend, je bent aangehouden!
Het is en blijft een hondenbaan!
69 kudos 2024-01-30 19:22:49 op Youness Ouaali in de footlocker
HENDHEVING!
1 kudos 2024-01-07 14:03:28 op In Zwolle is het 1944 geworden
Er lopen dr buiten helaas meer rond dan dat er binnen zitten.
8 kudos 2024-01-01 13:27:55 op Goed met een hoelahoep!
Uiteindelijk is dit ook gewoon een aandachtshoer, maar dan eentje die iets kan
-118 kudos 2023-12-31 09:22:03 op Kleine man had vuurwerk afgestoken
Ik twijfel hier flink bij. Deze jongen schijt 7 kleuren en zal het vast niet snel nog eens doen. Voor de agent isndit natuurlijk ook echter wel een lekker makkelijk ''doelwit''. De criminelen die mijn wijk met Cobra bommen terroriseren zie ik hem nog niet zo snel aanpakken.
0 kudos 2023-02-01 15:24:58 op Dat het maar duidelijk is
-weggejorist en opgerot-
11 kudos 2023-01-30 16:17:20 op Russische propaganda werkt...
Deze mensen zijn doodsbang om te zeggen wat ze vinden, omdat de Russische Gestapo ze anders oppakt en voor lange tijd laat verdwijnen. Sneu.
21 kudos 2023-01-26 17:02:29 op René snapt geen pepernoot van Jinek
Zonde, was wel een lekker wijf.
28 kudos 2023-01-23 15:32:04 op Weg met dat vuilniszakkie
Ze gooit hem wel lekker achteloos die kliko in.
56 kudos 2023-01-22 21:00:27 op Daaaag. Mag ik even storen?
@Ilovefatchicks | 22-01-2023 | 20:43: Deze is niet dik genoeg voor je?
21 kudos 2023-01-19 16:51:11 op Nie fucke met Andy Murray
Oh echt?
161 kudos 2023-01-19 15:56:51 op Nieuwe editie WIDM?
Makkelijk: Thierry is de Russische mol. Jesse de klimaatmol, Rutte is vergeten dat ie de mol is, en Kaag kan het nooit zijn. Ik heb nog nooit een mol op een bezem gezien namelijk.
Topcomment 802 kudos 2023-01-17 15:33:21 op Militairtjes opgepakt voor kopschopvid
Wederom een prachtig voorbeeld van hoe het (relatief) snel publiceren van beelden bijdraagt aan een veiligere samenleving. Op naar een digitale schandpaal!
121 kudos 2023-01-15 13:36:59 op Douwe Bob ziet gat in de markt
Hij heeft in ieder geval wel zelfspot.
142 kudos 2023-01-12 10:00:02 op Stukje uit Harry's boek
Hij heeft z'n dick zo extreem diep in crazy gestopt dat ie er zelf ook mee besmet is geraakt. Jammeren dat alles racisme is, klagen dat de media zo bovenop ze zit maar ondertussen een Oprah interview, een Netflix serie en een boek binnen één jaar uitbrengen. Tja, de kachel moet blijven branden maar lekker hypocriet is het wel.
3 kudos 2023-01-10 11:31:11 op Afroman leeft nog!
Is dat familie van Afrojack?
3 kudos 2023-01-10 09:13:27 op Cameraman zit helemaal in z'n kontcentratie
Dat is een goede bips.
4 kudos 2023-01-09 16:42:58 op Synchroon Schrikken #6
Heeft iemand een naam en rugnummer van de borstendame in kwestie?