-456 +22 -478
Kudos
#273095 (Top 99.3875%)
Kudos/dag | -0.16 |
Kudos/reaguursel | -21.71 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 16 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -179 |
-456 +22 -478
Kudos
#273095 (Top 99.3875%)
Kudos/dag | -0.16 |
Kudos/reaguursel | -21.71 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 16 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -179 |
21
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.01 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 141.6 |
Reacties per reaguursel | 1.67 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 7 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 23-12-2016 |
Kudoverloop over tijd
-1 kudos 2017-09-08 05:22:21 door mmamax op Agents geduld wordt op de proef gesteld
popagent, ga je nu overal je wetsartikel neer kalken waar nergens in staat dat een agent de bevoegdheid heeft mensen op willekeur staande te houden? Ga ze zelf niet voor je erbij pakken, maar iedereen die zelf gaat lezen komt er vanzelf achter dat een wetshandhaver de wet moet handhaven...hoop echt niet dat je nick je beroepskeuze moet voorstellen, anders mag je weer een paar jaar terug naar Slotermeer. En lichtgetintje...ach, je bent al de zoveelste die met een slappe reactie mij op de kast tracht te jagen....kom met feiten of reageer gewoon niet.\r
Je basisschool opmerking doen 18 jarige bij elkaar, en jammer genoeg is dat voor mij al een flinke tijd terug.
-1 kudos 2017-09-08 05:13:47 door mmamax op Agents geduld wordt op de proef gesteld
ja, verschrikkelijke mensen zijn dat he, van die mensen die online de waarheid neerzetten zo dat andere dit ook kunnen lezen en zelf nakijken...blugh, waar gaat dat heen, snap ook niet dat je zulke verschrikkelijke mensen hebt die straks er voor zorgen dat een burger bij een onterechte staande houding wat terug weet te zeggen. Waar gaat de wereld heen, nog ff en dan gaan die verschrikkelijke aankomende generaties zich steeds meer afzetten tegen de opkomende onderdrukking....nee dat moet je zeker niet hebben, mensen die hun bek opentrekken.
3 kudos 2017-09-07 23:32:19 door hougkarspel op Agents geduld wordt op de proef gesteld
Wat ben jij een verschrikkelijk mens. Zeiken over 'rechten' terwijl je geen idee hebt waar je over praat. Helaas zijn er veel te veel walgelijke personen zoals jij.
0 kudos 2017-09-07 20:26:16 door Licht_getint op Agents geduld wordt op de proef gesteld
@mmamax, lesje mensenrechten geven? Maak jij de basisschool eerst maar af.
-7 kudos 2017-09-07 18:42:31 door mmamax op Agents geduld wordt op de proef gesteld
Zo heb ze nog ff gevonden ook...LEZEN gabber, maar aangezien je dit schijnbaar moeilijk vind zal ik je even uitleggen. Een agent is een dienaar van de wet, iemand die er voor dient te zorgen dat de wet niet overtreden wordt. Deze bromfietser is gewoon een weg gebruiker die schijnbaar wel alles heeft betaald en geen openstaande vorderingen heeft kenteken check, daarnaast leven we in een digitale wereld waar een agent zelfs een foto van de bestuurder zou kunnen vinden, geef je al af bij je paspoort dus staat in het systeem. Meneer verbrak geen enkele regel dus een agent heeft geen enkele reden o m deze persoon staande te houden PUNT. Mocht deze brommer bestuurder meelezen...AANVECHTEN en verdiep je maar in id wet en verkeerswet....kan je nog een schade vergoeding eisen ook.\r
Ieder persoon die meewerkt aan controle geeft vrijwillig toestemming, moet een agent ook vragen, bij een ja doe je automatisch afstand van je recht als mens, bij een nee gaat een vervelende agent alleen maar meer wetten overtreden die hij gezworen heeft te beschermen, misbruik van gezag, intimidatie, eventueel vrijheidsberoving....mooie is, mijn grootste wens als mannetje van 14 was motoragent te worden, zou me ogen uit me kop schamen als ik dat nu was....zitten genoeg top agenten bij, maar staat/overheid misbruikt de wet om de burger op alle manieren mogelijk leeg te melken en dat is niet hoe het zou moeten zijn. Ga maar lekker minnen stelletje trollen, maar al met al, IK KEN MIJN RECHT.
-15 kudos 2017-09-07 17:32:14 door mmamax op Agents geduld wordt op de proef gesteld
nou popoagent...nu ook nog ff duidelijk vermelden waar je deze artikelen hebt gevonden, want het klopt voor geen meter. Je bent nu eenmaal vrij om je te verplaatsen en zolang je geen verdachte bent of de wet overtreed is er geen enkel gezag die jouw van je vrijheid mag beroven.\r
Een staande houding moet gewoon een geldige reden voorzijn.\r
Daarnaast ben je dus verplicht je id bij je te dragen, id die geen eigendom is van jezelf maar van de staat, en op verzoek kan je die tonen, en is alleen verplicht bij een vordering die ook weer rechtsgeldig moet zijn.\r
Zie allang hoe mensen hier op Dumpert reageren, prima, maar kom aub niet aan met slap gelul, IK KEN MIJN RECHT, en elke agent die mee leest...ik rij met een gele fireblade met gopro...zet me maar aan de kant zonder dat ik de wet overtreed, zal ik mijn filmpje hier ook ff op dumpert posten!!!!
5 kudos 2017-09-07 15:52:54 door Popoagent op Agents geduld wordt op de proef gesteld
jij weer met je RECHTEN. Het gaat niet echt om je rechten, het gaat meer om de bevoegdheden van de agent. Zeg dan dat de agent geen bevoegdheid had en niet dat die burger juist rechten had. Desondanks heb je ongelijk. De staandehouding was op grond van artikel 160 WVW 94'. Dan kan je nog zo veel RECHTEN hebben, je bestuurd iets en dan val je al snel onder de WVW.. das pech he.
8 kudos 2017-09-07 15:46:47 door Popoagent op Agents geduld wordt op de proef gesteld
Pff.. waar haal je wet ID vandaan? Grond van de staandehouding is artikel 160 WVW '94. Een alcoholcontrole? artikel 160 lid 5 WVW '94. Lees je eerst eens in in de wetgeving van Nederland zelf!
12 kudos 2017-09-07 12:19:54 door SchedelJet op Agents geduld wordt op de proef gesteld
mmamax, vroeger gepest, nu in de uitkering en niks te doen?
6 kudos 2017-09-07 11:13:36 door remmen op Agents geduld wordt op de proef gesteld
een wets ambtenaar mag op willekeurige wijze mensen staande houden voor een algemene controle van rijbewijs e.t.c. deze agent heeft hierbij dus zeer goed gehandeld en als meneer het er niet mee eens is kan hij in hoger beroep gaan. en een verkeers controle is zeker weten toegestaan als dat niet zo was zouden ze het ook nie doen.
-32 kudos 2017-09-07 08:32:47 door mmamax op Agents geduld wordt op de proef gesteld
lexington en keelsnoepje...LEES het wetboek en het uvrm maar eens goed door....ga de discussie verder niet aan, als jullie beide denken gelijk te hebben, veel plezier bij de je aanhouding die zeker een keer gaat plaats vinden...van mij mag je aannemen dat ik heel snel mijn weg weer ga vervolgen aangezien ik dus WEL mijn rechten ken.
31 kudos 2017-09-07 08:27:46 door keelsnoepje op Agents geduld wordt op de proef gesteld
Bullshit, elke burger die op de openbare weg rijd of loopt mag ook ZONDER dat hij/zij wat fout gedaan heeft worden gecontroleerd.
67 kudos 2017-09-07 08:24:23 door Lexington63 op Agents geduld wordt op de proef gesteld
Helaas is het wel toegestaan voor de politie om je vragen of je een rijbewijs hebt. Daar mag je dus voor gestopt worden. Er rijden al genoeg mensen zonder rijbewijs . Maar dat doet niets af dat deze jongen bijzonder bijdehand is , waardoor hij deze bekeuring krijgt. Heb je niets te verbergen, werk gewoon mee.
-19 kudos 2017-09-07 07:54:39 door mmamax op Agents geduld wordt op de proef gesteld
en maar meteen wat les over id plicht...je bent verplicht deze bij je te dragen dat wanneer je een OVERTREDING maakt of verdacht wordt je jezelf kan ID-en. Maar ga maar lekker minnen en in de rij staan wachten bij blaastesten...bij mij hebben ze een probleem!!
1 kudos 2017-04-07 10:24:11 door meesbeest op Levensgevaarlijke pitbull redden
"ik vond het belangrijk dat onze zoon ook veilig was, en dan kom je toch echt op een vechthond uit" Enig idee hoe fucking achterlijk je klinkt?
-2 kudos 2017-04-07 09:17:57 door mmamax op Levensgevaarlijke pitbull redden
Ok MoJo...duidelijke uitleg alleen zijn het niet de feiten.\r
Het gaat natuurlijk ook wel eens mis met deze honden maar dat is maar een enkele keer en eigenlijk altijd bij de eigenaar terug te zoeken.\r
Feiten zijn dat bijtincidenten met vechthonden op een lagere plaats staan dan juist alle bekende honden, en dan hebben we nog niet eens de incidenten erbij die niet worden gemeld. Elk incident met een vechthond wordt nu eenmaal flink uitgemolken, en hoeveel hoor jij er per jaar...laten we zeggen 6 a 7....dat een eigenaar er op moet letten dat hij zijn hond niet met andere honden laat is een taak voor de eigenaar, een staff of pit die ook maar 1 x agressie vertoont naar een mens heeft dus al iets niet goed zitten en zou je beter kunnen laten inslapen, maar de realiteit is dat deze honden zijn gefokt om met andere honden te vechten en door MENSEN uit elkaar gehaald kunnen worden tijdens een gevecht. Klein detailtje wat al genoeg moet zeggen over deze honden.\r
Ik heb dus een mix staff...iets groter dan een ras staff...maar een waakhond of beschermhond is het niet, daar heb ik hem ook niet voor, maar iedereen die hem vrolijk begroet is welkom. Het is jammer en zielig voor dit ras dat mensen zoals jij er al een mening over hebben, en dat terwijl je ook staffies kent.\r
grappig detailtje nog...mijn hond kan dus nooit meer met andere honden dankzij labradors, is als pup door 2 verschillende gebeten totdat de rollen zich omdraaide en hij dacht...geen hond komt nog in mijn buurt.\r
Is ook geen pretje voor ons, maar gelukkig wonen wij op een boerderij en heeft hij een speelveld waar alle andere honden alleen maar van kunnen dromen.\r
En trouwens...ik begrijp je uitleg wel, en ben ook echt van mening dat juist veel verkeerde types deze honden willen hebben en daarmee de boel verpesten, ik daarin tegen vond het heel belangrijk dat onze zoon ook veilig was en dan kom je toch echt op een vechthond uit, hoe raar het ook klinkt. Hoge pijngrens, veel happy energy altijd willen spellen...heb nu al 100de kinderen over de vloer gehad, mijn hond nog nooit een sec uit het oog verloren en met groepen tegelijk met die hond ravotten...en natuurlijk ben ik altijd op mijn hoede maar de feiten zijn toch echt anders als dat wij meekrijgen via verhalen en media.\r
Nog leuker...vrouwen hebben vaak nog de meeste ballen..als mijn hond op straat loopt zijn de mannen die altijd naar de overkant lopen, en de vrouwen zien altijd het schattige in het beestje en springen meteen op je hond af om te knuffelen, wat natuurlijk met open armen door mijn hond wordt ontvangen...want hij is nu eenmaal een aandachtshoer.\r
Blijft jammer mojo...wij verneuken die beesten met verkeerd toezicht richting eigenaren, enge verhalen en media...never Judge o book by its cover....
1 kudos 2017-04-07 08:18:59 door meesbeest op Levensgevaarlijke pitbull redden
Gewoon kiezen, een muilkorf of een spuitje. Simple as that.
2 kudos 2017-04-07 07:25:16 door MojoNL op Levensgevaarlijke pitbull redden
@mmamax
Ik ga af op ervaringen en statestieken. Als dat soort honden net zo lief zouden zijn (en niet KUNNEN zijn) als labradors, zou ik net zo veel filmpjes zien over agressieve labradors als vechthonden.
Een vriendin van mij heeft ook een amstaf, super lief beest... tegen mij, maar niet tegen al haar vrienden. Zal niemand bijten, verwacht ik niet. Maar ze laat uhm wel uit met een muilorf.
Een vriend van mij (zou haast niet zeggen dat ik reaguurder ben) heeft een labrador retriever, die laat hij uit zonder muilkorf.
Ook mijn husky laat ik uit zonder muilkorf.
.
Mijn mening is gebaseerd op ervaringen en het nieuws inderdaad. Maar goed, het nieuws is ook oneerlijk en ik geloof dan haast niet dat jij ooit gezegd hebt "vast weer een Marokkaan geweest".
.
Het gaat helaas gewoon wat vaker mis met dat soort honden. Staat ook niet voor niets in de titel dat dit een gevaarlijke hond betreft. Het is wellis waar sarcastisch, maar je kan me niet vertellen dat al die ervaringen van mensen met deze honden die voor dit stigma hebben gezorgd, onjuist zijn.
0 kudos 2017-04-07 06:51:45 door mmamax op Levensgevaarlijke pitbull redden
ik zou eigenlijk niet eens op je moeten reageren mojo...antwoord geeft al weer genoeg aan over hoe jij alles denkt te weten en blindelings het nieuws volgt.\r
Pas als je jezelf verdiept in honden dan kom je toch echt tot hele andere conclusies...en ja ik heb ook een mix amstaff...verschrikkelijk om te zien hoe mensen altijd hun mening al klaar hebben, prachtig om te zien hoe mijn hond deze meningen ook weer heel snel weet bij te schaven.\r
en waarom jij nooit wat hoort over je mooie lab...euhm...is niet echt sensatie nieuws he, labradoor bijt jogger...maar gebeurt toch echt wekelijks en heb het zelf vaak genoeg mogen zien in parken.\r
maar owee als een vechthond een andere hond bijt...wereldnieuws.\r
blijf jij maar lekker bang voor de meest betrouwbare honden....dat is ook precies wat de media wilt.\r
Ik weet wel beter...en voor andere die dit lezen, natuurlijk is het altijd aankijken wie de eigenaar is want ja, deze honden hebben vaak een verkeerde eigenaar, maar benader zo een vechthond voor de grap overdreven positief....en kijk dan maar naar het resultaat....een hond voelt geen angst bij mensen, een hond voelt positief en negatief...angst is negatief!!!!
1 kudos 2017-04-06 20:26:07 door MojoNL op Levensgevaarlijke pitbull redden
... Altijd is er wel iemand (meestal een tokkie) die dit ras weer eens verdedigt.
Het feit blijft dat je nooit of zelden zo'n vechtverhaal over een labrador hoort.
Dat k-excuus van "het ligt aan het baasje..." komt mij ook de keel uit. Tuurlijk heeft dat invloed, maar ik heb nog nooit een filmpje gezien, waarbij een bennesenner, deense dog of golden retriever iemand aan het doodbijten is. Is gewoon een k-hondensoort.
.
Deze is trouwens super lief. Kijk uhm dan schattig zijn dan! Wat een poepie.
-7 kudos 2017-04-06 18:33:57 door meesbeest op Levensgevaarlijke pitbull redden
Ook al zijn ze zogenaamd super lief en ligt het allemaal aan de opvoeding, waarom zou je überhaupt een dier nemen die in staat is je aan stukken te scheuren? Neem gewoon een hond die geen vechtmachine is.
7 kudos 2017-04-06 17:19:46 door flaskk2.0 op Levensgevaarlijke pitbull redden
Idd, vorige incident was een koppeltje, die vervolgens met haar eigen blafftert de honden dood schoot. Dan weet je al wat voor figuren het zijn toch? \r
\r
Jammer genoeg zijn er tokkies die de honden afranselen en daardoor vals worden.
0 kudos 2017-03-28 15:28:59 door DatIsHeelGeenVogel op Boze blanke facist is boos
Promedio | 28-03-17 | 10:10 | + 0 -\r
Ik lieg bij mijn weten nergens over. Ik ken minstens 15 mensen die op de VVD stemmen, en niemand die op de PVV heeft gestemd (of daarvoor uit durft te komen). Leg me anders eens even uit waar ik over lieg.
0 kudos 2017-03-28 08:10:15 door Promedio op Boze blanke facist is boos
@ DatIsHeelGeenVogel | 27-03-17 | 17:42\r
U liegt keihard, maar u komt wel beschaafd over. En ik vind het ook zo knap van u dat u andere mensen met woorden probeert te vernederen. Echt, met mensen zoals u, heeft Nederland geen 'PVV tokkies' meer nodig.
5 kudos 2017-03-27 18:37:36 door Maurits_j0 op Boze blanke facist is boos
ik heb stemmen geteld en op mijn locatie waren er van de 1097 stemmen meer dan 400 voor de vvd dus ik kan er wel wat opnoemen
3 kudos 2017-03-27 17:12:30 door PindakaasBaas op Boze blanke facist is boos
De domste mensen schreeuwen altijd het hardst, dit geld ook op het internet. Daarnaast is wat JIJ op internet leest niet de mening van ALLE mensen, hoeveel meningen je ook leest.
31 kudos 2017-03-27 15:42:57 door DatIsHeelGeenVogel op Boze blanke facist is boos
Manmanman... Het is algemeen bekend dat peilingen niet kloppen, en niets meer zijn dan een matige indicatie. En natuurlijk zijn er hier op Dumpert veel mensen die Rutte niet kunnen uitstaan. Maar er zijn er ook genoeg die hem wel goed vinden. Waarschijnlijk let jij gewoon meer op de medemens die hetzelfde denkt als jij. \r
Daarbovenop is je mening spuien op het internet voor een groot deel weggelegd voor de hardschreeuwende tokkie, niet voor de manager die 's avonds nog even een boekje leest en een wijntje drinkt met z'n vrouw. \r
\r
Ik ken minstens 15 mensen die op de VVD hebben gestemd. En zelf ben ik een linkse rakker, dus het is ook niet zo dat ik me altijd in het VVD-milieu beweeg. Ik ken gelukkig niemand die op de PVV heeft gestemd. Maar goed, ik heb dan ook geen mensen in mijn vriendenkring of familie die de basisschool niet hebben afgemaakt.
2 kudos 2016-12-23 11:44:40 door dedo op Beelden aanslag Berlijn
Ja joh, min maar lekker. Hier bewijs: http://nieuws.tpo.nl/2016/12/2...
6 kudos 2016-12-23 11:40:42 door dedo op Beelden aanslag Berlijn
Commando1124 die Poolse chauffeur was gemarteld en uiteindelijk doodgeschoten vóórdat de moslim de aanslag pleegde
-21 kudos 2016-12-23 11:39:38 door mmamax op Beelden aanslag Berlijn
hier de clip van de persoon die over dezelfde markt loopt, en dan goed kijken naar de eerste bocht die deze vrachtwagen met oplegger moet nemen, https://www.youtube.com/watch?... als je wel eens hebt meegemaakt hoe een vrachtwagen eruit ziet die een bocht neemt dan begrijp je vast dat dit gewoon onmogelijk is en helemaal met deze snelheid.\r
inmiddels al 86 minnetjes, nu maar hopen dat er in ieder geval 1 een klein beetje zelf nadenkt en er even wat dieper induikt, het is gewoon theoretisch onmogelijk wat hier gebracht wordt, kan er helaas ook niks anders van maken
3 kudos 2016-12-23 11:31:11 door VHDK op Beelden aanslag Berlijn
Gezien het blijft speculeren heb ik het niet in mijn reactie verwerkt inderdaad... Ik hoop wel dat hij nog heeft kunnen ingrijpen en ik wens het hem ook toe. Dat verdient deze Poolse meneer wel, een ware held zijn in deze tragedie!
11 kudos 2016-12-23 11:22:43 door MeneerdeOber op Beelden aanslag Berlijn
wil je zeggen dat deze vrachtwagen met oplegger en terrorist achter het stuur enerzijds, en de ravage en slachtoffer anderzijds niets met elkaar te maken hebben? Gewoon stom toeval? Of begrijp ik je niet helemaal goed..
15 kudos 2016-12-23 10:48:00 door commando1124 op Beelden aanslag Berlijn
Alleen neem je de Poolse chauffeur niet in acht die hoogstwaarschijnlijk aan het stuur zat te rukken om zo weinig mogelijk mensen te raken\r
\r
Zowiezo een achterlijke reactie
37 kudos 2016-12-23 10:21:43 door VHDK op Beelden aanslag Berlijn
dus wat is je punt... hij heeft het goed gedaan die Anu... Anis dat die de vrachtwagen wist recht te houden? Dit was een laffe daad en ik vind het jammer dat die poolse chauffeur (alle respect voor hem) die gast niet heeft weten dood te knuppelen met een lekkere Duitse worst gemaakt van varken... als je dit soort dingen doet dan verdien je dat.
151 kudos 2016-12-23 10:19:42 door Berend Geil op Beelden aanslag Berlijn
Na jouw verhaal gelezen te hebben klinkt alles veel logischer. En die 12 mensen zijn natuurlijk dood gegaan vanwege een spontane hart aanval. De 48 gewonden hebben allemaal toevallig hun grote teen gestoten. Bedankt voor deze opheldering! Die verrekte illuminatie probeert weer de moslims zwart te maken!