13 +17 -4
Kudos
#134070 (Top 41.9517%)
| Kudos/dag | 0 |
| Kudos/reaguursel | 1.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 8 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -3 |
13 +17 -4
Kudos
#134070 (Top 41.9517%)
| Kudos/dag | 0 |
| Kudos/reaguursel | 1.18 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 8 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -3 |
11
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.7 |
| Reacties per reaguursel | 0 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 3 |
| Aantal x weggejorist | 6 |
| Geregistreerd op | 09-07-2011 |
| Eerste reactie op | 09-07-2011 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
8 kudos 2022-03-17 19:02:11 op F1 heeft een nieuwe intro
Misschien kan je nog F1 TV overwegen. 12 maanden alle races volgen, inclusief driver cams, extra data en SKY commentaar voor 50 euro. Beter voor iets betalen dat live is dan alle streaming diensten die je gemakkelijk kan downloaden.
5 kudos 2025-04-30 22:39:29 op Slalommen over de A28
Uiteraard een MyWheels, types die een eigen auto al total loss hebben gereden
3 kudos 2025-04-07 20:42:50 op Maxd, wat vond je van de aktie van Lando?
F1TV via India afsluiten, 26 euro voor 12 maanden. Dat is dus ongeveer 1 euro per race, gewoon zonder VPN te gebruiken in Nederland. Alleen bij afsluiten dus Indiaanse account nodig.
1 kudos 2026-05-29 20:15:07 op Fatbikert zit op telefoon
Als de fatbike niet is opgevoerd dan wordt deze door de wet gezien als zwakkere verkeersdeelnemer en moet de automobilist minimaal 50% van de schade van de fatbike(r) vergoeden, tenzij het opzet zou zijn, dat is niet het geval zou ik zeggen. Als de fatbike is opgevoerd, dan wordt het gezien als motorvoertuig en dan zou deze zelf volledig aansprakelijk zijn. Bij botsing achterop is de achteropkomende bestuurder bijna altijd aansprakelijk. Zeker nu de auto zo lang stil stond.
0 kudos 2011-07-09 14:40:47 op The Hellcat Spangled Shalalala.
-weggejorist-
0 kudos 2011-07-11 14:17:55 op Schattig!!
-weggejorist-
0 kudos 2011-07-09 14:39:24 op #TdF Etappe 7
-weggejorist-
0 kudos 2011-07-12 16:40:54 op Man valt van gebouw na huwelijksaanzoek
-weggejorist-
0 kudos 2017-08-11 17:19:06 op Streamer doet gokje
Hij moet dus raden waar hij zit, aan de hand van streetview. Eerst denkt hij dat het op hawaii is, maar dat is fout want het is een ander eiland. Dan doet hij nog een keer en denk hij dat het dezelfde plek is als bij de eerste, terwijl de tweede keer dus juist wel hawaii was.
-1 kudos 2011-07-12 16:40:47 op Trolling Saruman
-weggejorist-
-3 kudos 2011-07-12 16:41:01 op Man snapt roeimachine niet
-weggejorist en opgerot-