1,028 +1065 -37
Kudos
#35018 (Top 12.7122%)
Kudos/dag | 1.89 |
Kudos/reaguursel | 11.05 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 223 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
1,028 +1065 -37
Kudos
#35018 (Top 12.7122%)
Kudos/dag | 1.89 |
Kudos/reaguursel | 11.05 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | 223 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
93
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.17 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 9.5 |
Reacties per reaguursel | 0.05 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 6 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 28-06-2023 |
Kudoverloop over tijd
4 kudos 2023-11-11 13:02:51 door ShakespeareanTragedy op De kelder van Chicago
Nee natuurlijk niet. Ik bedoel vanzelfsprekend dat na de verhoging er gebruik moet zijn gemaakt van de wegen die toen ondergronds zijn komen te liggen. Ze zijn immers geasfalteerd, voorzien van zebrapaden en bewijzering en dit hadden ze allemaal nog niet in de 19e eeuw, dus na de verhoging aangebracht met een doel.
-2 kudos 2023-11-11 12:56:15 door donek op De kelder van Chicago
@ShakespeareanTragedy | 11-11-2023 | 13:20: Waren de wegen voor de verhoging dan ondergronds?
4 kudos 2023-11-11 12:20:57 door ShakespeareanTragedy op De kelder van Chicago
Toch hebben daar ondergronds auto's gereden. Het verhogen vond plaats in de tweede helft van de 19e eeuw. De wegen en bewijzering zijn modern.
6 kudos 2023-11-11 12:12:33 door qreaguurder op De kelder van Chicago
Dan krijg je de files van boven, onder inclusief dat de vieze lucht niet wegkan?
5 kudos 2023-07-21 20:27:43 door Fearless op Ondertussen in de club in Albufeira
Na een paar drankjes op zou mij dit ook gebeuren.