DumpStats voor klei

420 +450 -30

Kudos

#48729 (Top 18.1187%)

Kudos/dag 0.08
Kudos/reaguursel 15.56
Meeste kudos op 1 reaguursel 250
Minste kudos op 1 reaguursel -17

27

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 27.4
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 15-10-2009

Kudoverloop over tijd

118 kudos 2024-03-26 11:29:59 op Nog ff het Weekend inschudden met Def Rhymz
waarschijnlijk denken ze.. dat ze een leuke jeugd hebben gehad.. zon en zee.. in plaats van zitten janken op hun zolderkamer en de wereld de schuld geven dat ze een kut leven hebben.

-17 kudos 2023-08-15 12:27:48 op Wijkagent met humor
En jij heel stoer achter je keyboard wel?

7 kudos 2018-05-30 17:49:27 op DUMPERTREETEN (135)
Moet ik gewoon dumpertreeten pauzeren om snel die mok te bestellen!

7 kudos 2018-03-11 19:48:32 op Famke Louise is pissed
Triest persoon.. triest publiek.. goed.. en nu weer door..

0 kudos 2010-03-18 20:03:33 op Waarschuwing! Ga NIET op Chatroulette
chatroulette heeft toch nut zo.. al best een aantal vermakelijke filmjes gezien :P
zelf laat ik het nog even links liggen .. wel plus 1 dus :)

0 kudos 2010-03-12 20:08:57 op Titties & Kitties
Helpt ook tegen avonddip.

Dikke plus dus

zit nu wel de hele avond in mijn kop met dat deuntje

0 kudos 2010-02-05 14:36:51 op Bikini vs. Glijbaan
+ 1 voor muziek

+1/2 voor halve tiet
+1/2 voor bil
-1 geen teen

0 kudos 2009-10-26 23:14:57 op En toen hield de motor op
Sneeuwblauwtje 26-10-09 @ 22:55

Zoals ik al zei niet hoogmoedig bedoelt...

komt mischien verkeerd over maar je moet rustig blijven.. ook in noodsituaties.

Iedereen kan vliegen zeker weten... het gaar er juist om wat je doet als het verkeerd gaat... dat kan niet iedereen.

Ik hoef mezelf niet te verdedigen hier, ik ben nog jong maar heb genoeg uurtjes op mijn naam om er iets over te zeggen ...

True ik ben geen taal expert.. dus kan als oefening gedaan ..zijn. maar in een 1 motorig kistje de moter uitzetten... tjah... zou het dan iig een stuk hoger doen... lijkt me beetje laag.

ik heb tijdens mijn opleiding in ieder geval nooit mijn mijn motor uit mogen zetten (alleen in een moderne 2 motorige kist)

We zijn zeker geen ubermenschen...

Maar schelden tegen iemand op dumpert... ( ja sorry ik heb het soort opvoeding gehad dat "optiefen" als scheldwoord ziet..) getuigd pas van een vmbo mentaliteit... nee wacht vmbo'ers kunnen net zo goed vakmensen zijn...
Maar wat kan jou het schelen... jij hebt het vast en zeker een stuk beter begrepen in het leven.

@gebakje 26-10-09 @ 21:46

Het is alweer een tijdje geleden voor me dat ik de syllabus heb gevolgt dus kan zijn dat ik wat stoffig ben... of heb ik gereageerd op een sarcastische opmerking :P

0 kudos 2009-10-26 21:10:28 op En toen hield de motor op
@Gebakje 26-10-09 @ 20:14

dat gebeurd als de hoek tussen de vleugel koorde en de vrije luchtstroom een kritische punt passeren waarna de lucht die de vleugel aan de bovenzijde passeert niet meer het profiel kan volgen en turbulent wordt (niet met turbulentie vergelijken) hierdoor is er geen lagere druk meer aan de bovenzijde in vergelijking met de omgevin en vooral ook de onderkant van de vleugel waardoor deze zijn lift ofwel draagkracht verliest.

Dit is dus absoluut geen stall oefening. Dat gebeurd altijd op een idle draaiende motor omdat het risico dan veel te groot is.

Wat ik denk is dat hetvolgende..

Dit soort type kisten heeft meestal 2 tanken.. een in de linker en een in de rechter vleugel.
Via een schakelaar in de cockpit kies je tijdens de vlucht voor 1 van de twee (ja er zijn kisten waar je dat zelf in de gaten moet houden.. denk aan een cessna 152.)

Wat een typische mistake is bij prive piloten (en helaas ook commerciele) is dat ze vergeten tijdens de vlucht te switchen waardoor er 1 tank wordt leeg gevlogen...

benzine toevoer stokt... moter valt uit.. piloot switched tank..

Maar nu heeft kist te lage snelheid om prop te laten draaien. dus duikt hij aan om de snelheid te vergroten.. tot de luchtweerstand hoog genoeg is om de prop laten draaien. er is weer benzine dus moter knalt weer aan en vlucht gaat vrolijk door.

het feit dat ze redelijk rustig blijven is vooral omdat dat normal folks van piloten onderscheidden... geen hoogmoed maar het is nou eenmaal zo.
we worden erop getrained. plus omgeving leent zich perfect voor een zogenaamde forced landing.

0 kudos 2009-10-26 20:36:04 op GSM Service Sittard FAIL
+ 1 voor scherp zijn van dumper..

- heel veel voor lutsers die niet kunnen lezen :)

0 kudos 2009-10-15 20:22:54 op Geniale Foto
iedereen hier blijkbaar eens met fap fap gedachten bij 16 jarige meisjes met bouwvakker decolete?