246 +285 -39
Kudos
#59015 (Top 18.4663%)
| Kudos/dag | 0.6 |
| Kudos/reaguursel | 3.51 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 46 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -24 |
246 +285 -39
Kudos
#59015 (Top 18.4663%)
| Kudos/dag | 0.6 |
| Kudos/reaguursel | 3.51 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 46 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -24 |
70
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.17 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 60.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.04 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 8 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 24-12-2021 |
| Eerste reactie op | 23-10-2024 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
46 kudos 2025-06-05 12:37:45 op Puntje voor Frans Timmermans
Zit toch niet zo mee te janken met dat calimero gedrag van de PVV. Ze worden niet massaal tegengewerkt en al helemaal niet door Timmermans, want hij zit in de oppositie. Hij heeft niets te vertellen. De PVV is gewoon te incompetent om met uitvoerbare voorstellen te komen. Daarom laten ze ook niets doorrekenen. Dan kun je lekker alles roepen en als blijkt dat er helemaal geen geld voor is, roep je gewoon 'ze werken ons tegen'.
32 kudos 2025-06-30 15:55:06 op Douwe Bob cancelt optreden bij joodse voetbalvereniging
Hij zegt dat hij tegen zionisme is, waarom zou hij dan precies een probleem moeten hebben met Palestijnse vlaggen? Is een Palestijnse vlag in jouw hoofd pro zionisme of begrijp je gewoon niet wat Douwe Bob zegt?
31 kudos 2025-07-02 09:36:47 op Douwe Bob is vertrokken
Ik zie best veel reacties die proberen te onderbouwen dat Douwe Bob fout zat met zijn boycot. Ik snap werkelijk niet waarom jullie denken dat dit er toe doet. Hij vond het event te politiek geworden en had het gevoel dat dit hem anders voorgespiegeld was. Zelfs als hij ongelijk heeft, is hij nog geen jodenhater en is dit niet eens een begin van het legitimeren van de bedreigingen. Het doet er niet toe of Douwe Bob hier gelijk had of niet. Dat is echt totaal irrelevant!
29 kudos 2025-08-01 14:07:50 op Stop met jezelf verstoppen
'This could be you' is precies waar menig mens badend in zweet van wakker wordt. Dat moet toch een nachtmerrie zijn? Ze maakt 2 bewegingen en is al buiten adem. Afschuwelijk om jezelf letterlijk gehandicapt te vreten. Voor mij heeft dit niet eens te maken met hoe je eruit ziet. Qua uiterlijk past op elk potje een deksel, toch 'ilovefatchicks'?
25 kudos 2024-10-25 11:42:43 op Heb je honger?
Jeetje wat preuts. Tegenwoordig is zelfs gewoon een filmpje van iemand die een cake snijdt al NSFW.
15 kudos 2024-10-23 09:31:27 op Installateur wil even een punt maken
Los daarvan zijn elektrische bedrijfswagens helemaal niet zo 'onhaalbaar'. Een Ford e-transit kost letterlijk ±60,- per maand meer in lease dan een vergelijkbaar formaat bus (Mercedes Sprinter). Dat haal je aan brandstof besparing alleen al er makkelijk uit. DHL rijdt hier (buiten randstad) ook volledig elektrisch altijd. Weer gezeik om niets dus.
8 kudos 2025-06-05 13:04:32 op NRC: Dumpert doet er toe
Klopt
8 kudos 2025-06-18 12:30:51 op Raketaanvallen?
Ik heb wel eens een documentaire gezien over bepaalde apensoorten die bij extreme stress situaties spontaan gaan neuken. Zo zie je maar, dat mensen ook nog echt primaten zijn.
6 kudos 2025-06-04 10:05:06 op Mona Keijzer nogmaals keihard
@novosibirsk | 04-06-25 | 09:04:
Ok, net gedaan tijdens wandelen met mijn honden. Ik zie een randmeer wat zo vervuild is van de blauwalg door een teveel aan stikstof verbindingen, dat je vrijwel nergens meer veilig kan zwemmen. Ik zie waar voorheen bos was waar je als kind kon hutten bouwen, deze overwoekert door berenklauwen en brandnetels. Wederom door een overschot aan mest in de natuur. Zijn er nog andere zaken die ik gemist heb? Wat precies doen boeren nog meer om 'het mooie buitengebied in stand te houden' volgens jou novosibirsk?
5 kudos 2025-07-03 13:36:04 op Wilders demonstreert in Helmond tegen eigen asielbeleid
@Doeidoeidoeiraket | 03-07-25 | 12:39: Een asielzoeker is iemand die vraagt of hij hier mag komen wonen vanuit een ander land. Als je van die groep mensen minder wilt, moet je niet op een dombo partij stemmen die snijden in de budgetten van het IND een goed plan vindt. Want dan duurt het 'nee' zeggen tegen deze mensen alleen maar langer en blijven ze hier langer. Dus dan zijn er meer opvangplekken nodig, omdat er meer zijn. Dus dan kun je maar beter niet op rechts stemmen, want alles aan de rechterflank is voor keihard bezuinigen op het IND. Dat is ook precies de oorzaak van de huidige 'crisis'. Bezuinigen op het aantal opvangplekken en het aantal ambtenaren die de verzoeken moet beoordelen tegelijk!
5 kudos 2025-01-21 11:48:25 op Edolf Mitler
Volgens mij is Groenlinks het hardvochtig oneens met de VVD of het CDA. Toch hoor ik ze nooit de VVD of het CDA voor nazi's uitmaken.
PVV en BBB zijn toch zo van het benoemen, waarom mag links dan niet benoemen dat op de uiterst rechterzijde nogal wat nazi's zitten? Vrijheid van meningsuiting is toch zo belangrijk voor 'de partij voor de vrijheid'?
5 kudos 2025-04-11 10:48:59 op Onderzoekje naar Trump
@schreeuwitje | 11-04-25 | 07:25: Je zegt "Het legertje waterhoofden om hem heen zijn sowieso niet onschendbaar, dus kunnen vervolgd gaan worden." Wist je niet dat dat Trump ook gemachtigd is om mensen gratie te verlenen? Het is dus nog erger dan je denkt.
5 kudos 2025-07-01 15:00:02 op Redding du jour
@Geheelnaarwaarheid | 01-07-25 | 14:46: Hij niet, hij hoort bij die groep mensen waar jij en ik voor op de vlucht moeten slaan. Zo was het vorige eeuw toch ook?
4 kudos 2025-07-09 11:39:25 op Gladde Harrie doet remtest maar heeft z'n dag niet
@Meneer 42 | 08-07-25 | 23:53: Bizar dat mensen je minnen. Ik vind het een plusje waard, dat je zo uitgebreid de tijd neemt om zoveel volstrekt irrelevante context uit te schrijven. (Spoiler: er bestaat geen relevante context voor een break check.)
4 kudos 2025-06-03 11:38:30 op BREEK: PVV uit het kabinet
Op links zijn serieuze plannen om grip op immigratie te krijgen. Lees maar verkiezingsprogramma's van partijen als PVDA, SP, Volt, etc..
Het is juist rechts die helemaal geen serieuze plannen hiervoor heeft. PVV is sowieso te incompetent om een plan uit te werken. VVD wilt met name arbeidsmigratie geen strobreed in de weg zitten, want anders kost het hun aandeelhouders geld. BBB weet dat de agrarische sector ook niet zonder arbeidsmigranten kan.
4 kudos 2025-03-12 12:43:54 op Muskie heeft het maar moeilijk
@Tochmaardan | 12-03-25 | 08:25: Ik vind het positief, dat je ziet dat Musk gelijkenissen vertoond met een bepaalde beroemde Oostenrijkse schilder. Ik denk alleen dat je de nieuwsberichten van circa 80 jaar geleden van zijn overlijden gemist hebt. Door Volkswagen te kopen, steun je dus geen nazi's. Door Tesla te kopen steun je wel Musk.
3 kudos 2025-06-05 12:42:59 op Puntje voor Frans Timmermans
@Axshun | 05-06-25 | 12:13:
Het is al sinds de jaren 80 dat rechts de migratie aanwakkert. Alle overige onzin die je noemt is ook gewoon rechts wanbeleid. De vluchtelingen en links de schuld geven en met geen enkele uitvoerbare oplossing komen is hoe rechts daar anno 2025 mee omgaat en jij trapt in die onzin.
3 kudos 2025-07-03 13:43:13 op Je verwacht het niet…
Dat ligt denk ik aan waar je woont. Ik zag net nog 3 blonde tienermeisjes met zijn 3en samen op 1 fatbike. Ook super goed plan natuurlijk, wat kan er misgaan toch?
Etniciteit zie ik niet zo'n patroon in. Ik zie wel dat op de plaatselijke Havo / VWO school je de fatbikes op 1 hand kan tellen en op een school die zich uitsluitend richt o praktische opleidingen zie je juist meer fatbikes dan gewone fietsen. Er is uiteraard wel een verband te leggen tussen etniciteit en opleidingsniveau. Dat verklaart wellicht dan weer het beeld wat jij hebt?
3 kudos 2025-07-25 12:57:33 op Wéér een legende is gaan hemelen
De lat om hier legende genoemd te worden ligt mij iets te laag. Deze man was een notoire zelfbenoemde racist, alcoholist en drugs verslaafde. Zijn enige wapenfeit was Amerikaans show worstelen, waarvan de fans volgens mij in Nederland sowieso erg weinig zijn. Niet om aan te zien dat overdreven en neppe gedoe! Een legende onder MAGA's en andere rednecks, maar als Nederlander hem als legende beschouwen? Dat vind ik echt bijzonder!
3 kudos 2025-06-03 11:35:10 op BREEK: PVV uit het kabinet
@StevenQ | 03-06-25 | 11:31:
Dit is nog te mild. De meeste voorstellen zijn praktisch onuitvoerbaar. Denk aan nog maar een derde willen uitgeven aan opvang asielzoekers EN de budgetten van het IND in snijden. Dan krijg je meer asielzoekers, want procedures duren langer. De opvang wordt duurder, want noodplekken nodig vanwege 'bezuinigingen' en ben je dus meer kwijt en wordt de overlast erger, want meer kansloze asielzoekers die langer hier verblijven.
Ik kan er werkelijk niet bij hoe mensen zo stom kunnen zijn om op zulke incompetente prutsers te stemmen.
3 kudos 2024-11-05 12:01:54 op Sander Schimmelpjenis geeft Jinek er van langs
@salsaparilla | 05-11-24 | 07:37:
Je haalt dingen door elkaar. Om het heel simpel uit te leggen. Afgelopen jaren is er bewust afbraakbeleid gevoerd. Het draaide namelijk alleen om de belangen van de meest vermogende in Nederland. Dus werd er hard gesneden in alles wat jij opnoemt.
Nu wordt er onbewust afbraakbeleid gevoerd. Namelijk er zijn mensen aan de macht die geen idee hebben hoe ze de complexe problemen die mede door het afbraakbeleid van de laatste jaren veroorzaakt zijn moeten oplossen. Dus wordt er opnieuw enkel afgebroken, maar dan door incompetentie.
3 kudos 2025-06-30 15:51:50 op Douwe Bob cancelt optreden bij joodse voetbalvereniging
Super tolerant die naders gelovigen. Er was ook totaal geen order van Malta die zich als katholieken identificeerden actief in Irak (zoek maar massamoord blackwater). Anders Breivik was ook geen Christen. Als wij zo nog even alle andere moordpartijen uit naam van andere religies negeren, kun je jouw standpunt prima volhouden! In de echte wereld is ondertussen gewoon elke fundamentalistische religieuze stroming kut en niet uitsluitend de Islam. Verder wat Cantstandya zegt.
3 kudos 2025-07-02 09:30:30 op Douwe Bob is vertrokken
@G.Kalf | 02-07-25 | 09:16: Nee hoor, kritiek hebben is helemaal prima. Het is een vrij land! Als je iemand onterecht voor nazi / jodenhater uitmaakt is dat echter niet 'kritiek hebben'. Als ik jou nu helemaal verrot scheld, zie je dit dan als opbouwende kritiek? Zo ja, zoek hulp!
2 kudos 2025-07-03 13:44:11 op Je verwacht het niet…
Kunnen wij 'broccolihufters' opgeven voor woord van het jaar?
2 kudos 2025-02-28 10:38:54 op Pieter Omtzigt wil het weer gaan oplossen
Ogh er zijn meer partijen die focus op inhoud en echte oplossingen voor een beter Nederland hebben. Alleen serieuze onderbouwde oplossingen voor complexe problemen vang je niet af met oneliners en daardoor krijg je daar niet zoveel stemmen mee. Zie b.v. Volt. Dassen en Omtzigt hebben al menigmaal samen opgetrokken om wetsvoorstellen samen erdoor te krijgen. Volt wordt overal net als Omtzigt verketterd, maar heeft met hun 2 zeteltjes al in de afgelopen paar jaar al meer bereikt voor Nederland dan de PVV met tientallen zetels in de afgelopen 20 jaar.
2 kudos 2025-07-03 14:12:34 op Douwe Bophef suddert verder
Echt weer een typische Telegraaf nieuwskop. Wil degene die deze omschrijving erbij gezet heeft even de moeite nemen het hele artikel te lezen in plaats van alleen de kop? Ik citeer uit het hele artikel:
"De politie Midden-Nederland kan dit nog niet bevestigen en schreef op X terughoudend te zijn in het beantwoorden van vragen over het incident.
'Over veiligheidsadviezen en -maatregelen doen we nooit mededelingen." Ook na vragen van De Telegraaf over de berichten dat Douwe Bob op eigen initiatief is vertrokken, houdt de politie zich voorlopig bij dit standpunt.'
De Telegraaf weet dus helemaal niet of dit zo is, maar doet die aanname volledig zelf.
2 kudos 2025-07-03 13:28:39 op Dua Lipa vs Gen X
Ik ben ook geen 20 meer, maar ik weet wel dat Dua Lipa erg mooie muziek maakt om met geluid uit naar te kijken!
2 kudos 2025-07-03 13:38:05 op Wilders demonstreert in Helmond tegen eigen asielbeleid
Nee, dat is het niet. Wilders had helemaal geen uitvoerbare oplossingen en dat weet hij zelf ook. Al zijn brainfarts werden 1 voor 1 werden afgeschoten door a. in de praktijk niet uitvoerbaar of b. in strijd met onze grondwet. Dus koos hij gauw het hazenpad, voordat hij verantwoording moest afleggen.
2 kudos 2025-07-03 13:24:36 op Rutte dist Lavrov op Fox news
Afzijdig blijven! Die mistte ik nog in de reacties. Ook die heeft Nederland bij de vorige dictator die 1 groot rijk wilde stichten geprobeerd. Gek genoeg werkte het ook toen niet zo heel goed. Hint: Dit was ±80 jaar geleden.
2 kudos 2025-05-06 13:04:53 op Een pleidooi van Philip Freriks
@DeDatumEnTijd-> | 05-05-25 | 20:28: Wees niet zo dom en trap toch niet in die onzin. De PVV roept allemaal onuitvoerbare onzin. Daadwerkelijke plannen om problemen op te lossen hebben ze niet en willen ze niet. Als ze bijvoorbeeld daadwerkelijk minder asielzoekers in Nederland wilden, hadden ze de budgetten voor het IND verhoogd, zodat kansloze asielzoekers sneller uitgezet kunnen worden. In plaats daarvan bezuinigd de PVV, waardoor procedures langer duren en asielzoekers die hier niets te zoeken hebben zelfs schadevergoedingen krijgen vanwege het lange wachten.
2 kudos 2025-01-21 11:58:36 op Edolf Mitler
@Brallende_Bal | 21-01-25 | 08:18: Dat je die leugen in 2025 nog steeds durft te verkondigen. De opsomming met extreemrechtse massa moordenaars wordt elk jaar een stukje langer. En overigens is conservatief Islamitisch geweld ook niet links, maar eerder rechts. Conservatief neigt immers sowieso meer naar rechts. Dus welk links geweld? Pimwin telt niet, want sindsdien is er veel te veel gemoord door extreem rechts.
2 kudos 2025-01-21 12:55:09 op Jonathan Pie verslaat de inauguratie van Trump 2.0
Er zijn nog best veel mensen die wel op centrum of linkse partijen stemmen. Als je gewoon leest wat links zelf wilt, in plaats van wat rechts zegt dat links wilt, kom je al een eind. "Zoals hij het prachtig verwoord durft links niets te doen met de geluiden over zorgen omtrent immigratie" is bijvoorbeeld al onzin. Zelfs kneiterlinks Groenlinks heeft concrete plannen in het verkiezingsprogramma om migratie te beteugelen.
2 kudos 2024-11-05 11:57:16 op Sander Schimmelpjenis geeft Jinek er van langs
Sander heeft al heel vaak uitgelegd wat hij met 'domrechts' bedoelt. Namelijk dat een erg groot deel van het electoraat van rechtse partijen er keihard op achteruit gaan als er rechts beleid gevoerd wordt. Dus ze stemmen aantoonbaar tegen hun eigen belang. Alleen door pure misleiding vanuit de rechtse politici hebben ze dit niet door. Het is niet zo heel ver gezocht om dat te omschrijven als dom. En dan kom je dus op de term 'domrechts'.
Ik ben het persoonlijk overigens oneens met de kwalificatie. Ik neem het de politici aan de rechterzijde kwalijk. Door leugens, halve waarheden, misleiding en zo nu en dan zelfs puur bedrog veroorzaken zij dit. Als je dan niet zelf heel diep in de materie zit, is het wel moeilijk er doorheen te prikken. Dat vind ik echt niet 'dom'.
2 kudos 2025-05-06 12:56:54 op Een pleidooi van Philip Freriks
Nederland is onderdeel van de EU en heeft gewoon vetorecht. Nederland heeft zelf terecht ongeveer 25 jaar geleden voor het huidige stikstof beleid gestemd. Hier kan ik eigenlijk ophouden. Ondanks dat ga ik toch in op 'De EU moet zich niet bemoeien met onze binnenlandse aangelegenheden als stikstof, Co2 etc.'
Intussen is ons grondwater, oppervlaktewater en de natuur extreem vervuild door absurde hoeveelheid landbouw en met name veeteelt in dit hele kleine landje. Wij produceren ruim 3 miljard KG vlees per jaar wat voor 80% export is. Dat levert nog geen 1% van het BNP op, maar wij blijven letterlijk met de shit zitten. Het vervuilt ons hele land. Dat moet gewoon een tandje minder. Er is ruim 20 jaar helemaal niets gedaan om het beleid waar Nederland zelf voor gestemd heeft werk van te maken. Dat is niet de schuld van de EU, maar de falende rechtse VVD en nu ook PVV en BBB. Die lossen niets op en doen alleen het standaard tweestappen plan van populisten:
1. Problemen bagatelliseren.
2. Anderen de schuld geven.
Wees niet zo'n ei en trap er niet in.
1 kudos 2025-04-11 10:57:57 op Beetje scheef
De invoerrechten op auto's zijn al jarenlang een whopping max 4,5%. Dat is niet specifiek naar Amerikaanse auto's, maar alle auto's die in de EU geïmporteerd worden. Dus ook o.a. Aziatische. Toch staan Aziatische auto's hier wel al jaren hoog in de verkooplijsten. Heb je nog meer lulverhalen die je hier ontkracht wilt hebben? Ik help je graag!
1 kudos 2025-06-18 12:24:52 op Autopiloot Tesla testen
Ik ben denk ik geen 'linkse wereldverbeteraar', maar voel mij wel een beetje aangesproken. Ik vond Musk namelijk zeker ook een held! Alleen intussen weet ik dat al zijn 'innovaties' en 'successen' toch vooral komen door afkomst en geluk. Hij heeft werkelijk niets zelf uitgevonden en was over het algemeen vooral op het juiste moment op de juiste plek en is niet bepaald in armoede geboren. Verder heeft hij met zijn politieke acties ook geen pluspunten gescoord bij mij. Dus ik ben nu tot andere inzichten gekomen. Ik vind hem nu zeker geen held meer. Dat is zeg maar hoe normale mensen functioneren, die niet door het leven gaan als een soort sektelid. Die zijn in staat om hun standpunten te wijzigen, als ze geconfronteerd worden met nieuwe informatie. Ik denk als ik naar de peilingen kijk, dat op rechts mensen daar nog wat van kunnen leren.
1 kudos 2025-06-03 11:40:29 op BREEK: PVV uit het kabinet
Nee hoor, VVD voert perfect rechts beleid uit. De allerrijksten krijgen belastingkortingen. Arbeidsmigratie krijgt alle ruimte, dus nog meer migranten naar Nederland. Dat is allemaal gewoon rechts hoor. Als je grip op migratie wilt, moet je wel echt uit een ei komen als je verwacht dat dit vanuit rechts komt. Al 50 jaar lang is rechts juist de oorzaak van massale immigratie. Dat begon al met 'gastarbeiders'. Links heeft al 50 jaar vrijwel niets te vertellen.
1 kudos 2025-02-14 16:44:54 op Kamerleden piswoest op PVV’er die weigert zijn werk te doen
Ben jij echt zo dom dat je nog nooit een verkiezingsprogramma hebt gelezen of lieg je bewust? "elke ander partij is helaas veel erger omdat ze niets willen doen aan immigratie."
Zelfs Groenlinks heeft concrete plannen om de migratie in te dammen. De PVV is juist 1 van de weinig partijen die geen enkel concreet uitvoerbaar plan heeft om migratie in te dammen.
1 kudos 2025-03-25 14:15:03 op Aso van de week, of jaar
@Lauwekak | 25-03-25 | 12:29: Hij is duidelijk een Rotterdammert die overal een t achter plaktt.
1 kudos 2025-06-06 10:14:52 op Pieter Derks over de politiek
Nee dank je, die hebben al een paar decennia elke vorm van vooruitgang geblokkeerd. Midden prima, maar graag wel wat progressiever, zodat problemen eindelijk wel opgelost worden.
1 kudos 2025-02-28 10:32:51 op Pieter Omtzigt wil het weer gaan oplossen
@Lautjekrijgde | 27-02-25 | 20:19: Doen we, vraag jij dan even aan Breivik waarom rechts ook alweer zoveel beter is?
1 kudos 2025-10-30 13:17:45 op Verkiezingsuitslag zoals het er nu voor staat
@Sanjuro | 30-10-25 | 12:08: Ze zijn letterlijk voor het afschaffen van heel box 2 en 3 belastingen. Dat is dus ±95% van de nu al te lage belastingen die de allerrijkste mensen in ons land betalen. Dus niet verlagen, maar afschaffen. Als het rechtser dan dat moet worden moeten de allerrijksten geld toe krijgen bij hun belastingaangiftes.
1 kudos 2025-08-01 14:12:47 op Trump's formule voor de heffingen
Precies dat! Op die manier kunnen ze in elk geval een klein deel van de belastingverlagingen van de allerrijkste Amerikanen opvangen. Nog niet eens alles, want het begrotingstekort loopt alsnog op. En dat is precies wat economisch rechts beleid anno 2025 betekent. Om het goed te praten beginnen ze dan altijd over de mythe van het 'trinkle down effect'.
1 kudos 2025-06-05 12:46:07 op Puntje voor Frans Timmermans
@JPPP | 04-06-25 | 20:36: Doe je nu bewust aan geschiedvervalsing of ben je echt gewoon dom? Dit begon al met de gastarbeiders. Daar was links altijd tegen en rechts voor. Nog steeds zijn linkse partijen voorstander van migratie inperken (met name arbeidsmigratie) en is rechts daar helemaal niet mee bezig. Rechts gebruikt enkel de vluchtelingen als bliksemafleider, om niet te hoeven praten over de overige 90% migranten die ze juist met open armen binnen halen.
0 kudos 2025-07-17 17:50:52 op Hahaha, poep!
Ja man, echt stumperds zijn wij hondenbezitters. Om het nog af te maken leven wij gemiddeld langer, zijn wij gelukkiger en hebben wij minder stress. Misschien is dat wel omdat wij niet gemaakt zijn van suiker?
0 kudos 2025-06-06 10:14:05 op Pieter Derks over de politiek
@Schuurm | 05-06-25 | 23:20: Migranten mag je weglaten in je reactie, want het gaat niet over migranten. 90% van de migranten zijn namelijk geen vluchteling / asielzoeker. Ongeveer 25k asielzoekers per jaar krijgen hier een verblijfsvergunning. Dat is op onze totale bevolking ±0,7%. Pieter Derks heeft gelijk! Als het om migratie beperken ging, zou men massaal links stemmen. Het is namelijk juist links die geen behoefte heeft aan honderdduizenden arbeidsmigranten die hier komen om voor heel de EU pakketjes in te pakken, vee te slachten, etc..
0 kudos 2025-05-06 12:45:56 op Een pleidooi van Philip Freriks
@godBlessNederland | 05-05-25 | 15:35: Leuke scrabblewoorden in je post. Maar noem eens een paar voorbeelden van deze zogenaamde elitaire ideologie of extremistische ondemocratische doelen?
0 kudos 2025-04-10 14:12:06 op Elon Musk ging even livestreamen
@klodder-mayo | 10-04-25 | 11:53:
Je kunt ook naar hemzelf kijken luisteren en juist daardoor het een ongelooflijke klaphark vinden. Ik had respect voor hem vanwege de bedrijven die hij zogenaamd opgericht had. Maar zelfs dat bleek toen ik mij ging inlezen onzin. Gewoon met geld van rijke papa en mama zich op de juiste momenten op de juiste plekken ingekocht. Niets zelf uitgevonden. Niets zelf ontdekt. Vervolgens de meest bizarre complot bullshit verspreiden en nazi groet doen op een podium. Ik heb geen krant, tv of 'kritische nieuwsartikelen' nodig om mijn mening te vormen over Elon Musk.
0 kudos 2025-07-01 11:31:54 op Burgemeester Budapest reageert
Elon deed absoluut gewoon een hitlergroet (zelfs 2x en Banon herhaalde het voor de zekerheid later ook nog eens, om misverstanden te voorkomen.) en Gergely wijst naar het gebouw tegenover het podium waar de regering zit, terwijl hij zegt 'You have no power over us.'
0 kudos 2025-02-28 10:35:12 op Pieter Omtzigt wil het weer gaan oplossen
@TrustMeImAnEngineer | 27-02-25 | 17:57: Mooie duidelijke uitleg. Weet jij toevallig ook voorbeelden van partijen in de politiek die voor deze oplossing zijn of juist tegen?