DumpStats voor huop

1,462 +1766 -304

Kudos

#30133 (Top 9.4289%)

Kudos/dag 3.88
Kudos/reaguursel 8.21
Meeste kudos op 1 reaguursel 423
Minste kudos op 1 reaguursel -27

178

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.47
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 13.7
Reacties per reaguursel 0.47
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 9
Geregistreerd op 12-06-2025
Eerste reactie op 12-06-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

423 kudos 2025-12-11 15:29:35 op HELP! Coco is vermist.
ik heb coco gegijzeld.
ik wil een miljoen euro in ongemarkeerde biljetten.
als ik dat niet in 48 uur heb, ontvang je een stukje pluis als bewijs.

175 kudos 2025-07-26 13:49:03 op Marco wil het water niet uit
Die hond verzuipt nog liever dan dat hij terug moet naar die tokkie baas van hem.

51 kudos 2025-09-26 09:36:43 op Oma doet speechen
waar ze het lef vandaan te halen.
het is werkelijk waar van de zotte dat ze durven te demonstreren.
jarrysohn was en is een crimineel die niet wou luisteren toen hij met zijn wapen bij allemaal kinderen was.
blij dat hij weg is, opgeruimd staat netjes.
missschien dat mama achter haar oren moet krabben hoe vreselijk zij gefaald heeft.

43 kudos 2025-06-21 04:02:14 op Plasje in de panty
je lijkt mij het type wat aspireert het zelfde leeghoofdige te doen, parkeer jezelf aub tegen een betonnen pilaar

32 kudos 2025-12-18 14:30:07 op Sneeuw? SNEEUW!
fijn mensen die een hond kiezen als gezelschapsdier ipv een of andere tokkie met zijn bully xl moordmachine

27 kudos 2026-06-08 11:14:40 op Burenruzie gaat verkeerd
bianca heeft wel een goede reet in die spijkerbroek. dat is wat ik zag

17 kudos 2026-02-25 15:15:50 op Regelen we eventjes!
Op dit punt zou ik zeggen tegen willy, wat een gezeik kom we gaan naar achter stiekem een jointje roken.

17 kudos 2026-04-23 12:30:53 op Herres in Loosdrecht
zie steeds minder reden om te investeren in nederland. de lol is er wel van af nu.

15 kudos 2025-06-12 23:26:47 op Opa met 50km/h
verbied die dingen gewoon...

12 kudos 2025-06-12 17:21:39 op De zeemeermin van Rotterdam
kom de dame in kwestie wel eens tegen, is altijd aardig en lief en niet omdat ze moet maar omdat ze zo is. kunnen een hoop nog wat van leren.

12 kudos 2025-10-14 22:11:21 op Topfeestje
deus ex machina. wordt je gelijk gestraft voor je neppe begroeting.

12 kudos 2025-07-04 11:51:18 op Vrouw wordt bijna aangereden
dus als jouw dochter of moeder of zus wordt aangerand omdat ze een kort rokje draagt, is het haar schuld ipv van degene die het doet?

11 kudos 2025-06-12 23:31:15 op Dronemeneer helpt politie een handje
misschien omdat de mentaliteit van het gros van die lui buiten het dealen om, dermate kut is en daarom ongewenst?

11 kudos 2025-09-26 09:42:42 op Oma doet speechen
@Het Vragevuur | 26-09-25 | 09:40: nee, zo kan je alles recht breien wat krom is.

10 kudos 2026-06-15 15:21:20 op Snelrecht op zijn best!
@xel01 | 15-06-26 | 14:25: standaard tokkie defensieve opmerking. getuigd van zwakbegaafdheid en opgeblazen ego, iedereen haat jou en je stoere hond, alleen je mede paupers houden ervan. hoop dat je een keer flink gepakt wordt door zo'n doorgefokt mormel. groetjes van een hondeneigenaar met een wel getrainde hond

10 kudos 2025-07-16 14:36:55 op Schat, je moet gewoon rechtop staan
Deze knul gaat de rest van zijn leven last houden van zijn ruggengraat, en nee niet de spreekwoordelijke. Alhoewel...

9 kudos 2026-03-16 13:00:30 op Levensgevaarlijke debieletjes racen over de snelweg
bij mij in de stad rijden ze ook zo. binnenkort een apparaat maken die met een druk op de knop een paar gehard stalen pennen a 10cm uit een holle straatsteen laten bewegen....

9 kudos 2026-01-10 16:18:24 op Doei koud mens
@ValeLaPena | 10-01-26 | 15:10: denk dat je daar doodongelukkig van wordt als je in een kooitje zit.

9 kudos 2026-04-10 16:01:53 op Beroofd van Rolex, nu zelf verdachte
tussen recht en rechtvaardigheid zit een groot verschil. echt weer een nieuw dieptepunt voor justitie. echt totale minachting heb ik gekregen voor het rechtspraak, en de narcisten die het uitspreken.

9 kudos 2025-06-19 15:37:47 op Zalmsperma
doe normaal gast

8 kudos 2026-06-05 10:57:59 op Praktijkles natuurkunde
leuk dat mensen een linkje sturen van iets vanachter een pay wall.

8 kudos 2025-06-12 23:21:03 op Quincy toch terug naar Nederland
überhaupt van de zotte dat je voor iemand neersteken 1.5 jaar krijgt en voor smokkelen 6 jaar.
achterlijke kut narcisten.

7 kudos 2026-06-15 16:56:51 op Snelrecht op zijn best!
@xel01 | 15-06-26 | 15:37: gast, je hebt echt het I.Q van een postzegel. natuur krijg je er niet uit, dus als het dier gefokt is om destructief te zijn, zal die dat zeer zeker doen wanneer het moment aanbreekt. en goed ook, maar dat vinden sukkels als jij fantastisch natuurlijk. lekker slopen en dood en verderf zaaien. heb gvd nog nooit een arts zien lopen met zo'n hond. altijd waardeloze lui. zelfde verhaal als met die slecht opgevoede kutkeffers idd, maar als die los gaan gebeurt er niet zoveel. en dat is een wezenlijk verschil, dus volgens jouw beredenering is een knalerwt even erg als semtex. want ja, beide zijn explosieven. weet dat zelf reflectie lastig is voor je erwten brein, maar misschien verdedig je een positie die niet klopt

7 kudos 2025-10-06 14:57:29 op Steeldieven bij juwelier in Wolvega
Dan krijg je dat gewauwel over etnisch profileren en discriminatie enzo, je weet wel het standaard riedeltje.

7 kudos 2025-07-26 15:21:21 op Olé
heerlijk sucadelapje aan zijn waffel hangen voor de rest van zijn leven