-183 +554 -737
Kudos
#289570 (Top 90.6090%)
| Kudos/dag | -0.41 |
| Kudos/reaguursel | -1.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 120 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -59 |
-183 +554 -737
Kudos
#289570 (Top 90.6090%)
| Kudos/dag | -0.41 |
| Kudos/reaguursel | -1.49 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 120 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -59 |
123
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.28 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.2 |
| Reacties per reaguursel | 0.29 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 10 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 30-03-2024 |
| Eerste reactie op | 04-04-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-59 kudos 2026-05-11 14:25:26 op RIP collega
Vanwege de minnetjes deze reactie graag weghalen (en nu geen plusjes gaan geven he)?
-50 kudos 2026-01-14 07:14:34 op Groetjes vanuit het ziekenhuis
Helemaal mijn ding, af en toe een freckle. Alleen vaak: hoe groter de tieten hoe dikker het hoofd, jammer
-49 kudos 2025-12-07 12:26:53 op Spopo krijgt rochel in gezicht
Heel vervelend allemaal. Maar om nu gezichtsherkenning in te zetten op de bodycam dat gaat toch wel erg ver. Immers, 98% doet wel normaal. Die gezichtsherkenning zit overigens waarschijnlijk ook in reclameborden op NS stations.
-47 kudos 2026-05-04 13:14:24 op Verstappen doet een Verstappen
Max Grindhappen
-41 kudos 2026-01-07 12:01:45 op Meisje heeft een mening over het weer
Ik hou van vrouwen, ik wordt namelijk steeds machtiger, zoveel verantwoordelijkheid krijg ik in mn schoenen geschoven
-38 kudos 2025-12-12 13:11:51 op Dansend het weekend tegemoet!
die denkt aan mij
-30 kudos 2026-06-20 08:20:29 op BMW van 30 K naar de kleaute
gelukkig ben jij de 2e rossi
-23 kudos 2026-06-02 02:39:48 op Politie pakt trouwstoet
als pronken al illegaal is, dan moet de helft van nederland afgevoerd worden. om nog maar te zwijgen over een politiestaat.
-22 kudos 2026-01-29 15:07:49 op Trap er niet in!
50% van alle criminaliteit is digitaal, de gemiddelde boomer leeft nog in de bubbel van 1965 toen de bankmedewerker alle mensen in het dorp nog kende. Laat het in Laren nu eens stikken van de boomers. Triest, maar aan de andere kant ga met je tijd mee.
-21 kudos 2026-06-20 16:32:18 op Oldskool pistool speelgoed
Ze bedenken een conflict, de bedrijven maken het, en wij schieten ermee en vervolgens wijzen ze naar ons... Dat is ongeveer hoe elk conflict is verlopen in de laatste 2000 jaar, zo niet langer. Het begint tussen je oren.
-20 kudos 2026-05-13 03:51:10 op Koters opvoeden
oh vertel is
-18 kudos 2025-12-12 13:30:37 op Nachtkanonnen #696
De meeste vrouwen met grote tieten geven boobjobs. Als je piemeltje niet ingevet is kan dat best pijnlijk zijn. (Ja, het koste mij 50 euro om daar achter te komen)
-16 kudos 2025-12-20 03:54:19 op Wankelende gozer pleurt op metrospoor in Barcelona
Barcelonaaaa.. It was the first time that we met
Barcelonaaaa.. How can I forget
Queen had het voorspelt
-16 kudos 2026-05-12 07:10:01 op De Twin Towers staan nog
@ThaCleaners | 12-05-26 | 04:40: haha ja gewoon ingestort... door explosieven. Compleet georkestreerd.
-16 kudos 2026-01-16 13:40:41 op Bassie bij Bassie
Je moet hartziekte in de kiem smoren, niet de symptomen behandelen (dan is het te laat). Betablockers = symptoom bestrijding.
-16 kudos 2026-05-12 07:08:01 op Hoerenneukert geylt op jonge moppies
Grappig hoe sex altijd in het "vies" hoekje drukt wordt door types heiliger dan de heilige maagd Maria. Als je ouders sex vies hadden gevonden was jij er nu niet. In jou optiek zijn je ouders dus ook vies. Doei.
-14 kudos 2026-01-06 07:07:56 op Ga mij niet aanraken niffow
heb je iets op te biechten
-13 kudos 2025-12-16 15:58:40 op McInhaalmanoeuvre
verkeer dat afslaat is altijd fout
-11 kudos 2025-12-07 11:54:30 op Kwallie rondje Max vs Lando
@HawkMoon | 07-12-25 | 10:51: Er zit nog een foutje in de zin. Beter opletten he?
-11 kudos 2026-04-18 08:17:28 op Pauperzak breekt in om fatbike te stelen
Oh je mag de straat niet filmen, ohohhhhhhhhhh
-11 kudos 2025-10-30 06:17:21 op Timmermans stapt op
hij trekt tenminste niet onnodig belastinggeld
-11 kudos 2025-12-07 12:38:01 op Kwallie rondje Max vs Lando
@404_Hot_Found | 07-12-25 | 11:24: Zo fijn dat er mensen zijn die zich hier druk om maken. Ik kreeg even het idee ermee weg te komen, ten onrechte! Immers: The only thing necessary for the triumph of bad spelling is for good men to do nothing
-10 kudos 2026-06-02 07:58:59 op Het is maandag of het is maandag
Als ze net zoveel lullen op dr had als dat ze in dr had, dan leek ze op een stekelvarken
-10 kudos 2026-06-07 15:30:18 op Beeld aaien
0:38 als ik dit doe naar een vrouw zit ik een week in de cel, helemaal als het ook nog opgenomen is
-10 kudos 2026-06-14 22:47:03 op Zit klaar voor de TV
zit net de wedstrijd te kijken wat een truttigheid. Lijkt wel een dameselftal. Oh hai... ff een waterpauze hoor... Vroeger zat het gras achter in je keel, dipte je bloedsuiker tot onder je knieeen en moest je aan het plasma-infuus na afloop... helaas die tijden zijn niet meer.
-9 kudos 2026-05-03 05:57:30 op Waarom heeft mijn kat een tag?
Lol zon airtag is niet eens nauwkeuig op de meter
-9 kudos 2026-06-02 02:37:24 op Politie pakt trouwstoet
Ja want dat helpt wou je zeggen
-8 kudos 2025-11-08 15:33:26 op Jehova voor de deur
Bij een echte jehova aan de deur: Gooi een ei op z'n kop, alle zegen komt immers van boven
-8 kudos 2025-10-28 06:22:37 op Laat die oma ff zitten joh
GILF SIMP 2.0
-7 kudos 2025-12-16 16:08:21 op McInhaalmanoeuvre
@pms | 16-12-25 | 15:00: afslaan, de rijbaan verlaten is ook een bijzondere verrichting... maarja, ik heb geen zin in een middelbare school discussie verder, fijne avond
-7 kudos 2026-06-01 02:45:46 op Nachtkanonnen: terug van vakantie
Waarom zijn borsten eigenlijk groot, ookal produceren ze (nog) geen melk. Precies, een zet van de natuur om jou puberbrein op hol te brengen.
-7 kudos 2025-12-20 03:52:10 op Wankelende gozer pleurt op metrospoor in Barcelona
kind vd rekening?
-7 kudos 2026-06-14 07:12:23 op Bakfietsmeneer rijdt stilstaande motors omver
motoren zijn in het verkeer altijd onzichtbaar
-6 kudos 2026-06-14 07:22:20 op Fiets gestolen door kurwa's
het ligt hier overduidelijk aan de marketing van zon kettingslot. Oh hans ik heb een nieuw kettingslot gekocht, daarmee staat mn fiets veilig...HANS! ... (nee dus).
-6 kudos 2026-01-07 13:54:07 op Meisje heeft een mening over het weer
@Cropolite | 07-01-26 | 11:13: ik hoor juist dat mijn nederlands best goed is voor de 5 jaar dat ik hier woon (kom oorspronkelijk uit Duitsland)
-6 kudos 2026-01-07 12:16:08 op Oplossing NS #2
Misschien moeten ze HAARP inzetten om het meer te laten sneeuwen, zodat het rendabel wordt om dit ding in te zetten. Je bent trouwens wel goed met ChatGPT merk ik.
-6 kudos 2026-01-06 08:08:51 op Trein verkeer ZAANDAM!
Voor 6 cent veranderen in een sarcastische persoonlijkheid, dat is goedkoop
-5 kudos 2026-06-16 06:47:18 op Koprol met wielrenfiets
Koffie helpt tegen alzheimer, geen grap. Hoe vaak ik niet zo'n ouwe tegenkom in verkeer die compleet verdwaalt lijkt. Van lopen over het fietspad met een rollator tot geen awareness achter het stuur.
-5 kudos 2025-11-07 13:28:29 op Doelgerichte aanhanger diefstal
Laten we zeggen dat 5000 mensen dit filmpje op de eerste dag bekijken, 2500 daarvan werken (schatting), dat betekend ~12 minuten (2500 * 0:23 = ~17 uur) verspilt, uren die ook in de economie gestoken konden worden. Dat is tegen minimum loon (17 * 14 = ~240), meer dan die aanhanger waarschijnlijk waard was. Deze diefstal kent dus meerdere slachtoffers. Om nog maar te zwijgen over de "emotionele waarde", je weet nooit wat er om kosten te besparen vervoerd is in deze aanhanger.
-4 kudos 2026-06-15 06:13:27 op Wakker schudden!
ik vraag me dan altijd af wat een stier denkt als hij de uiers van een koe ziet... Zit blijkbaar allemaal geprogrammeerd in de Hypothalamus. Vanuit objectief oogpunt zijn tieten dus nog mooi, nog lelijk,
-4 kudos 2026-06-14 23:00:39 op Fatbiker kopt auto! | Dumpert Dashcam 68
dit soort gedrag maak ik dagelijks mee in de supermarkt, het is dat je daar niet mag filmen
-4 kudos 2026-01-11 08:22:50 op Gratis (hoge) noodpakket voor Ter Apel
Best opvallend ja, normaal is het "Ter zure Appel" ... twee gezichten
-4 kudos 2026-05-04 13:13:29 op Aandacht, halloooo
werkt bij honden wel? Jij paart met je hond als je naar m fluit? Dat is net zo illegaal
-4 kudos 2026-06-20 10:21:17 op Hitteplan 10/10
wacht maar over 10 jaar, dan is het zon kort pittige die raar uit dr ogen kijkt
-4 kudos 2026-01-15 14:28:22 op RIP. Robert Jensen overleden
Gecondoleerd. Toch het vaccin genomen dus
-4 kudos 2026-04-27 13:22:11 op Overgevoelig voor een grap
Sluikreclame voor francosuisse-2lacs [punt] fr (STRUIKreclame haha)... Sorry ik volg het toneelspel van koningsdag niet, dus zit nu beetje te rukken in mn bunker, en dan kom je op dit soort dingen.
-3 kudos 2026-01-03 05:17:13 op Je pakketje wordt verzonden
haha lopen -> loop, loop van de melkbus, ik snap 'm
-3 kudos 2025-11-20 08:13:00 op Kleine reminder
-1 * -1
-3 kudos 2026-05-27 16:04:30 op Nou Max Verstappen..
ik zag pas een filmpje waaruit blijkt dat je juist wel legday moet skippen, iets met naar binnen geknikte knie op zon apparaat.
-3 kudos 2025-04-04 06:32:31 op Meisje is superslim
"I'll give you that one" simp mode