DumpStats voor gucciprada

377 +405 -28

Kudos

#53239 (Top 16.6589%)

Kudos/dag 0.46
Kudos/reaguursel 12.57
Meeste kudos op 1 reaguursel 126
Minste kudos op 1 reaguursel -18

30

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 14.4
Reacties per reaguursel 0.27
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 04-07-2022
Eerste reactie op 26-03-2024

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

126 kudos 2026-06-08 16:08:19 op Reclameschermen in de Japanse metro
Cool. In Japan kan je dit ook maken, omdat het niet gesloopt wordt door randdebielen die wij in ons land in overvloed hebben.

53 kudos 2024-05-10 09:35:36 op PC installeren in 1998…
Waaaaah ik ben oud!
En dan bij het opstarten van Windows vergeten dat je geluid heel hard staat.....

25 kudos 2024-03-26 12:56:52 op Russische kindermuziek
Sommige Russen zijn wat mij betreft dus wel van harte welkom in Nederland

24 kudos 2026-03-19 10:17:13 op GTA Parijs
Ik zou grote moeite hebben om mijn caddy niet vol in die BMW te rammen....

22 kudos 2026-02-05 13:16:29 op Toeristje plagen..
@Dweeziltje | 05-02-26 | 12:51: Ik snap je....ik heb ook geen vrienden.

18 kudos 2026-02-05 13:22:49 op Agent die vrouw schopte duikt onder met gezin
We zijn en blijven toch een tolerant volkje...van binnen koken we van woede, maar we doen er uiteindelijk niks mee. Zal het op een dag dan toch gebeuren dat Nederlanders het niet meer pikken en in actie komen? Van de politiek hoeven we niks te verwachten, want de linkse boevenbende weet toch altijd alles te verpesten voor ons.

4 kudos 2025-12-02 09:44:49 op Ultieme bladblazert
Ja, zo kan ik het ook pfffrrr.
Mischien een nog grotere uitvoering maken om zo de blokkeergekkies etc van de weg te blazen!

3 kudos 2025-11-25 09:13:26 op Ochtendaso
Ik zie het probleem niet. Hij rijdt in een Golf, de overige weggebruikers zijn lapzwansen. Dit is een volkomen normaal verkeersbeeld....

3 kudos 2025-11-27 14:10:30 op Rondrijden op opgevoerde fatbike?
@Ekm11 | 27-11-25 | 13:32: Als k zo om mij heen kijk zijn er een heleboel van die domme mensen. En dan heb ik over een straal van 1 km rondom mijn huis (nee ik woon niet in een stedelijke jungle).

0 kudos 2026-06-09 10:21:04 op Brandje in de trailer
Reken maar dat je je de rambam schrikt. Ze hoeven voorlopig hun baard niet te scheren.

-1 kudos 2026-05-12 10:09:40 op Bijna weekend
Computer says NO!

-2 kudos 2026-02-05 14:18:31 op Tim Tandkwijt en vriendin
Geef m nou gewoon op tijd zijn medicijnen, dan is dat hele spastische gedoe niet nodig.

-18 kudos 2026-06-09 09:12:31 op Omdat het nog heel even maandag is
Met zo een vriendin zou ik niet meer aan werken toekomen........ aaaaauw sorry vrouw. Ik zal niet meer deze filmpjes kijken :D