121 +295 -174
Kudos
#76837 (Top 24.0430%)
| Kudos/dag | 0.68 |
| Kudos/reaguursel | 2.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 64 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -35 |
121 +295 -174
Kudos
#76837 (Top 24.0430%)
| Kudos/dag | 0.68 |
| Kudos/reaguursel | 2.69 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 64 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -35 |
45
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.25 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 12.6 |
| Reacties per reaguursel | 0.31 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 0 |
| Geregistreerd op | 30-04-2024 |
| Eerste reactie op | 29-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-35 kudos 2026-05-29 18:25:38 op Fatbikert zit op telefoon
Wat een rotklap, auto staat daar ook wel klote.
-33 kudos 2026-06-15 10:17:44 op Restauratietelevee
Slim hoor, al die WD40 aan met je blote handen.
-30 kudos 2026-06-21 16:00:21 op Van der Sar en Sneijder
Van de Star beweegt nog minder soepel als mijn tante Petronella achter d'r rolator.
-19 kudos 2026-06-21 16:02:43 op Willy en Max op de tribune
Niet die oudste (bolle hark)
-19 kudos 2026-04-19 12:03:13 op Spring dan!!!!!
Kutbeest
-16 kudos 2026-04-22 08:50:54 op Teringjeugd verziekt Delfzijl
Delfszijl is natuurlijk niet voor niets de goedkoopste gemeente van NL.
-6 kudos 2026-04-06 09:27:59 op Max en Lando over het batterijgezeik
Ik ben het eens dat de F1 minder leuk is dan voorheen maar om de ontwikkeling van batterij-technologie geneuzel en onderdeel te zien van klimaatgezeik slaat natuurlijk nergens op.
-4 kudos 2026-04-06 10:46:38 op Max en Lando over het batterijgezeik
Doei!
-4 kudos 2026-02-12 20:26:09 op Buurman is kankerbende spuugzat
Tip: grote delen ff met broodmes dmv zaagbeweging in reepjes snijden. Kind kan de was doen.
-3 kudos 2026-06-14 08:45:16 op De Oranjebus op weg naar het stadion
Na vanavond kan dat ding de shredder in.
-2 kudos 2026-05-21 13:00:34 op Zijn mooiste zonsondergang
One moment later.. Blub.
-1 kudos 2026-04-19 12:05:59 op Mama doet Sprite challenge
Wat was ook alweer het tegenovergestelde van een plork?
-1 kudos 2026-03-24 16:20:43 op Te laat, haal je niet meer!
Zelf zeker nooit iets doms gedaan?
-1 kudos 2026-06-17 12:15:46 op Iets te fanatiek met het gashendeltje
Lesje leren is OK maar iemand lichamelijk letsel toewensen gaat mij te ver.
0 kudos 2026-03-23 08:44:32 op Winkelkarretje
Jezus.. wat bezielt je om in die kar te gaan zitten en je 'vriend' je de vernieling in te laten duwen.
0 kudos 2026-05-21 13:03:23 op Aladdin is echt
Mafketel
1 kudos 2026-06-11 18:44:38 op Rob houdt van vlees
Valt wel mee, Disneyland Parijs is 2x zo duur. Kwaliteit van het eten (zeker in vergelijking tot andere parken) dik in orde!
1 kudos 2026-02-07 07:56:37 op Even bowlen
Mafketel, aangeskied worden is geen grapje, door zo'n onbenul kan je lelijk geblesseerd raken.
2 kudos 2026-04-26 22:12:10 op Vuur met benzine gaat fout
Wat.een.mongolen
2 kudos 2026-02-17 21:53:26 op Nathalie van Berkel stopt ook als kamerlid
Welvaart dankt zn succes aan de schatten die moeder natuur ons geeft, een beetje zuinig zijn op het moois dat de wereld ons (en hopenlijk toekomstige generaties ons biedt) afdoen als klimaatgekte zegt vooral iets over jouw domheid, kortzichtigheid en egoïstisch denkbeeld. En ondertussen alle schuld bij asielzoekers in de schoenen schuiven. Triest mannetje.
2 kudos 2026-04-26 09:15:12 op IKEA geweest
Prima oplossing maar niet voor op de snelweg.
2 kudos 2026-04-26 09:48:40 op Basejumper van de Watertoren
Breng ze nou niet op ideeën...
2 kudos 2026-06-17 12:14:18 op Iets te fanatiek met het gashendeltje
Lekker voor je Bro!
3 kudos 2026-04-19 12:00:09 op Hamertje tik x 4
Ik krijg al tinnitus als iker naar kijk.
3 kudos 2026-04-09 08:36:25 op Hoogleraar technologie van TU/e blijkt digibetische boomer
De jaloezie spat van dit reaguursel af.
4 kudos 2026-04-26 09:24:42 op Mitchel is boos
Engerd, het zal je buurman maar wezen.
4 kudos 2026-06-14 08:37:08 op Ik kom te laat op werk volgens mij
Mooie bespiegeling, helaas brengen de meeste ouders tegenwoordig kinderen het liefst naar opvang/opa en oma, zelfs op hun vrije dag. De kans dat deze ouders dit terugkrijgen van hun kinderen acht ik heel klein.
4 kudos 2026-03-01 08:46:53 op Kungfu fighter showt z'n skills
Qua zelfoverschatting zou dit zomaar Jan Roos kunnen zijn.
4 kudos 2026-03-25 08:38:22 op Ondertussen in Nijmegen
Dit zegt meer over jou dan over welke politieke stroming dan ook.
4 kudos 2026-02-03 22:41:22 op Gemeente Leeuwarden maakt een foutje
Guttegut
5 kudos 2026-04-20 18:20:24 op Dirigent heeft losse handjes
Wat een klootviool!
5 kudos 2026-06-15 09:07:54 op Waarom ruimen Japanners hun troep op?
Wie is we? Ook in Nederland maken mensen vrijwillig de natuur schoon, helaas is het aantal vervuilers wel duidelijk in de meerderheid.
7 kudos 2026-03-23 09:09:29 op Ajaxtinction Rebellion op de A4
Dit zijn diezelfde malloten die hun eigen stadion in de fik zetten.
7 kudos 2026-03-25 08:46:52 op Ondertussen in Nijmegen
Deze "traditie" is een uit de hand gelopen hobby geworden voor pyromanen die schijt hebben aan de schade en overlast die ze veroorzaken.
9 kudos 2026-05-19 20:01:06 op Stagiair bij de timmerman
Wat is dat voor Pokemon?
9 kudos 2026-02-13 08:53:00 op Kowrenne tot je broek er van afzakt!
Zit er een draadje los daarboven?
12 kudos 2026-05-01 08:18:40 op Kind wil niet
Jeugdtrauma?
12 kudos 2026-05-20 12:57:15 op Dure hobby
Doe normaal man.
13 kudos 2026-05-10 15:20:01 op Stomme eikol op fiets
Gelukkig geeft standje opgefokt in dit filmpje het goede voorbeeld door kalm te rijden, te anticiperen op de voorrangssituatie en beleefd te communiceren naar de medeweggebruiker.
14 kudos 2026-01-20 09:07:09 op Rookmelder neemt wraak
Stomme lul! Weleens van klein chemisch afval gehoord? Elektronica en batterijen horen niet bij het restafval..
14 kudos 2025-12-29 09:20:40 op Duurt lang die lift
Puur vandalisme
16 kudos 2026-04-05 08:45:12 op Moeder van dief komt excuses maken
Aandacht? Respect zul je bedoelen! Deze mevrouw handelt naar (christelijke) normen/waarden die ook ooit verankert waren in onze maatschappij.
19 kudos 2026-04-06 09:21:51 op Regels zijn regels in Duitsland
Wow stoer hoor! Ben je zelf toevallig ook zo'n mongool die de verkeersregels aan de laars lapt?
51 kudos 2026-02-12 20:20:09 op He weggooien!
Laat ze maar gerust de inhoud van containers vaker controleren en de aso's die een potje maken van hun afvalscheiding een vette boete geven! Walgelijk hoe weinig verantwoordelijkheidsgevoel sommigen hebben. Zeer terecht dat de mannen deze container laten staan.
64 kudos 2026-03-23 08:36:48 op Dikke crash met vrachtwagen! | Dumpert Dashcam 62
Onnodig ongeluk met schade aan twee voertuigen, gezeik met verzekering etc. had voorkomen kunnen worden als die vieze galbak op 1.36 zn claxon had gebruikt.