DumpStats voor djneo

115 +128 -13

Kudos

#75701 (Top 27.5929%)

Kudos/dag 0.04
Kudos/reaguursel 4.42
Meeste kudos op 1 reaguursel 36
Minste kudos op 1 reaguursel -3

26

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.01
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 18.6
Reacties per reaguursel 0.35
Meeste reaguursels op 1 dag 3
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 15-05-2017

Kudoverloop over tijd

2 kudos 2024-10-23 08:41:57 door Magikeenteiltje op Installateur wil even een punt maken
@kunstgebit | 23-10-24 | 08:30: lul niet man, 2027 voor euro 5 bussen. Alle termijnen vanaf moment van aankondigen zijn gelijk. Euro 6 vrachtwagen mag tot 2029. En ja ik ben zo een ondernemer die wel geanticipeerd heeft en nu 15 elektrische bussen heeft rijden, vervolgens beginnen de slaapwandelaars te huilen en maken we achterlopen de norm. Wees ondernemer of ga in loondienst als je het allemaal niet aankan.

10 kudos 2024-10-23 07:31:27 door ikwilgeenacc op Installateur wil even een punt maken
Los daarvan zijn elektrische bedrijfswagens helemaal niet zo 'onhaalbaar'. Een Ford e-transit kost letterlijk ±60,- per maand meer in lease dan een vergelijkbaar formaat bus (Mercedes Sprinter). Dat haal je aan brandstof besparing alleen al er makkelijk uit. DHL rijdt hier (buiten randstad) ook volledig elektrisch altijd. Weer gezeik om niets dus.

14 kudos 2024-10-23 06:30:32 door kunstgebit op Installateur wil even een punt maken
Dit voor particulieren. Voor bedrijven mag per 1 januari nog alleen Euro 6. Het milieu verschil tussen Euro 5 en 6 is echt te verwaarlozen. Zeker als er vervolgens: een hoogwerker, aggregaat, compressor, trilplaat etc. wordt gestart met Euro 0... en de hele dag staat de walmen. Overigens krijgt het leger wel een uitzondering, want te duur en onbetrouwbaar.... echt hypocriete gedwongen kapitaalvernietiging onder de noemer "duurzaam". Terwijl goede auto's uit 2014 onnodig vernietigen voor batterijmeuk totaaaal niet duurzaam is. Maar veel plezier met je lease ID3 vanuit je BEN appartement. Mand!