925 +959 -34
Kudos
#37274 (Top 11.6634%)
| Kudos/dag | 4.74 |
| Kudos/reaguursel | 15.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 104 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
925 +959 -34
Kudos
#37274 (Top 11.6634%)
| Kudos/dag | 4.74 |
| Kudos/reaguursel | 15.16 |
| Meeste kudos op 1 reaguursel | 104 |
| Minste kudos op 1 reaguursel | -16 |
61
Reaguursels
| Reaguursels/dag | 0.31 |
| Topreaguursels | 0 |
| Woorden per reaguursel | 20.9 |
| Reacties per reaguursel | 0.56 |
| Meeste reaguursels op 1 dag | 4 |
| Aantal x weggejorist | 2 |
| Geregistreerd op | 01-10-2025 |
| Eerste reactie op | 12-12-2025 |
Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚
*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*
Kudoverloop over tijd
-16 kudos 2025-12-15 11:22:25 op Comments onder nieuwsvideo Sydney aanslag
Gewoon dankbaar zijn dat we in een ultraveilig landje leven en we met z'n allen de luxe hebben om hier uberhaupt een mening over te mogen hebben zonder te worden bespioneerd, gefolterd of vermoord.
-4 kudos 2026-01-07 16:34:42 op Beter trekken mama!
Maar mama niet vragen om je huiswerk te verbeteren want daar zuigd ze namelijk in.
-4 kudos 2026-06-04 15:31:57 op Meisje die graag bloemetje terug geeft
Padoem, geen pats.
-2 kudos 2026-05-27 13:54:41 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
Aan de kleur van dat geblurde hoofd op 1:03 te zien doet mijnheer de agent het prima met het imposeren van zijn sexy collegae.
-2 kudos 2026-06-17 10:52:56 op TikTok gaat nu echt te ver
Credits vergeten: music by Onkel Heinrich @Commodore64
-2 kudos 2026-01-02 14:35:03 op Ondertussen in de Volkskrant
@JorisKopvot | 02-01-26 | 14:05: Niet vergeten reaguurders: volgens de trol zijn studenten allemaal Hamas aanhangers.
-2 kudos 2026-05-27 14:14:56 op Man bijt agente en schopt agent bij aanhouding na incident op plein
@Kaagweg | 27-05-26 | 14:12: NEREN... imponeren :-) Autocorrect...
-1 kudos 2026-06-18 10:13:07 op Zlatan vs Amerikaanse commentator
Dat zinnetje heeft ie vaak hardop voor de spiegel gezegd dat zie je zo.
-1 kudos 2026-06-24 16:36:30 op Scheidsrechter gaat keihard
@very-ferry | 24-06-26 | 16:30: Wat dat gekke bekken betreft... vorige maand eens op de tiktok van mijn zoontje rondgekeken. Sindsdien alle hoop voor de mensheid verloren.
0 kudos 2026-03-17 10:47:50 op Rondje met de laagrijder
Let Me Ride - The Chronic van Dr. Dre. Van in de tijd dat papa nog over de speelplaats liep met een groot wietblad op zijn shirt denkende dat het een palmboom was.
0 kudos 2026-05-29 14:36:55 op Lekker rondje rennen, heerlijk de wind door mijn haren
Ik voel plaatsververvangend naadzweet als ik hiernaar kijk.
0 kudos 2025-12-15 13:50:04 op Dashcammomentje tijdens mijn ritje
Deze ga ik bewaren om mijn kinderen te laten zien als ze hun rijbewijs later hebben. Zo snel kan het dus gebeurd zijn he.
0 kudos 2026-03-12 16:50:13 op En daarom een gordel
-weggejorist-
0 kudos 2026-03-12 17:15:34 op Gefeliciteerd zoon, je bent 12 geworden!
Heeft Feyenoord weer verloren?
0 kudos 2026-03-06 08:04:54 op Kozijnen uit België zijn kudt
-weggejorist-
1 kudos 2025-12-17 10:07:43 op De boer helpen op woensdag
Vraagje: is er echt iemand op Dumpert dit hier nog iets mee heeft?
1 kudos 2026-06-04 11:59:43 op Gewoon je eigen rijbaan openen in de berm
5000 euro boete aub. 500 voor deze manouvre en 4500 voor degenen die niet toevallig met dashcam geregistreerd werden.
1 kudos 2026-06-16 08:51:27 op RIP Sesamstraat weer een bewoner armer
In mijn hoofd zei ie dat dan ook in het stemmetje van Ernie.
1 kudos 2026-01-09 15:38:32 op Is deze sneeuwtje echt?
Ok deze nietsnut is op zijn plaats gezet. Nog een maar miljoen te gaan en dan moet Generatie Alpha er nog aan komen. Succes LOL!
1 kudos 2025-12-22 09:56:35 op Saltootje over een stier heen maken
De dorpsgek heeft er weer een anekdote bij voor aan de tequilabar.
1 kudos 2026-03-12 17:17:33 op Papa, ik heb een foutje gemaakt
Rustig aan joh dadelijk knapt je laatste longblaasje nog.
2 kudos 2026-05-28 15:45:11 op Wil jij ook een stukkie vlees?
Ze heeft precies ook nog een bus slagroom bij voor de snelle trek.
3 kudos 2026-06-22 16:04:27 op Haast?
En zo ziet het er dus uit als het misgaat: https://www.hln.be/video/produ...
4 kudos 2026-05-28 15:52:57 op Mag jouw vrouw
Gelukkig van het achtergrondmuziekje anders had ik door dit filmpje een heel verkeerd beeld gekregen over moslims.
4 kudos 2026-06-05 14:53:04 op Oma (90) nog nooit klaargekomen
Ik hoor het gegniffel al als opa Harrie dadelijk de leefruimte binnenrolt.
4 kudos 2026-05-28 16:00:07 op Heb je een bonnetje?
Dit is volgens mij Mevrouw Kippenbil tijdens haar suikerdipje.
5 kudos 2026-06-09 10:06:07 op Eén aspirant-hooligan wil aandacht
Vraagt ie nou een handjob aan die Algerijnen?
6 kudos 2026-05-22 15:35:22 op Meisje heeft een serieuze vraag
Doe mij maar bierwasted.
6 kudos 2026-03-19 12:57:26 op Kijk hoe stoer ik ben
Op voorhand al weten welk soort achtergrondmuziekje er te horen gaat zijn. Check.
6 kudos 2026-06-15 11:21:25 op Josh Hokit heeft nog een boodschap
Vrij zeker van dat zowel het feestbeest als deze mijnheer over een ieniemini micropenisje en idem hersentjes beschikken.
6 kudos 2026-06-17 10:40:35 op Zeg me dat je een zus hebt..
Wat vrouwen niet allemaal moeten doen om op Dumpert te komen tegenwoordig.
7 kudos 2026-06-19 09:53:59 op Meneer op kantoor
Mannen opgepast! 't Is gewoon weer een ikdoetoevalligeenactiviteitwaarjemijndikketettengoedziethangen clickbait video.
7 kudos 2025-12-23 12:23:56 op Oorpijn is leuk!
Klinkt heftig Yeah-banned, veel sterkte! Ik heb het zelf ook maar door therapie enorm kunnen verbeteren. Kalmeer je nervus vagus op zoveel mogelijk manieren. Hopelijk vind je in 2026 wat meer rust in je oren.
7 kudos 2025-12-29 11:44:55 op Ingetogen kerstetentje met de fam
Aan de reactie van de tafelgasten kan je zien dat dit een onvergetelijke ervaring was.
9 kudos 2026-06-18 07:38:11 op Even een oeps momentje
Ik kan misschien snel van oordeel zijn maar dit lijkt me een heel erg vervelende meneer om langs te moeten zitten.
9 kudos 2026-05-19 12:59:25 op Binnen, buiten dodehoek?
Ondanks dat ik het zelf niet heb meegemaakt kan ik me alleen maar inbeelden hoe heftig dit wel is. Niemand vraagt er natuurlijk om om ongevraagd lastig gevallen te worden op de snelweg. Ik hoop dan ook dat het delen dit filmpje je de nodige troost biedt in deze zware periode én je helpt met de verwerking van dit - hopelijk voor jou - eenmalige voorval. Zulke dingen wens je je ergste vijand niet toe. Ik deel nog even dit linkje met je! www.slachtofferhulp.nl Veel liefs, een bezorgd mede-reaguurder.
11 kudos 2025-12-12 08:25:38 op Spel zonder grenzen
Ben ik nu de enige die hier met heel veel plezier nog eens zijn zondagmiddag voor zou vrijhouden?
11 kudos 2026-06-03 12:39:36 op Fijne dinsdag allemaal
Zo'n stel dendert hier in huis ook rond alleen een verdiep lager.
14 kudos 2026-06-04 09:19:39 op snoek laat zichzelf los
Ik kijk als bijna 50-er met weemoed terug naar de manier waarop wij onder vrienden tegen mekaar praatten op die leeftijd.
14 kudos 2026-03-06 13:55:04 op Ik ben Carolina, 25 jaar en ik doe een hydraulische pers na
Gewoon trots zijn op je prachtige boezem en ze stijlvol maar een beetje plagerig tentoonstellen zit er anno 2026 niet meer in precies.
15 kudos 2026-06-16 08:54:19 op Ernie heeft een banaan in z'n oor (RIP Wim T. Schippers)
Blij dat ik in '78 geboren ben en niet zo'n softie van eind jaren '80.
17 kudos 2026-05-08 08:28:20 op Autoverhuurder klapt met 190+ km/u door Zoetermeer
Vorige week is in Belgie het proces van start gegaan van het drama in Strepy waar een eencellige zoals deze mijnheer in 2022 tegen 170km/u in een groep carnavalisten is gereden (6 doden, tientallen gewonden). Verklaring van doodrijder: ik had hard rijden nodig voor mijn stoere imago. En spijt dat ie heeft (dat hij de bak in moet). Misschien kunnen ze deze gek even laten aanschuiven om te zien wat het potentiele risico is van efkes stoer het gaspedaal induwen. Doe dit maar gewoon bestempelen als poging tot doodslag met minimaal enkele maanden gevangenis om even goed na te denken.
17 kudos 2025-12-23 12:20:04 op Oorpijn is leuk!
Tinnituspatient nummer zoveel hier. Bij mij was het een 'bommetje' dat in een voetbalstadion werd aangestoken door iemand anders en tussen mijn benen belandde (tuurlijk want aansteken en het lekker dicht bij jezelf laten ontploffen is natuurlijk onverantwoord). Een boodschap: wanneer dat geknal begint om 12u: bescherm je oren al was het maar met wat propjes wc papier. Zoniet zou de 31ste zomaar eens de laatste keer geweest kunnen zijn dat je hebt kunnen genieten van volledige stilte.
18 kudos 2025-12-29 10:39:42 op Brakecheck paupert sloopt eigen auto! | Dumpert Dashcam 56
Dat voorbijsteken op een enkelbaans... daar sta ik toch nog altijd het meest van te kijken. Ongelofelijk wat mensen allemaal riskeren om aan het volgende rode licht alweer terug achter mekaar te staan.
19 kudos 2026-04-01 10:54:48 op Circuit Maasvlakte weer geopend
Livin' like there is no dashcam. @6-KFL-71 mag zich binnenkort melden bij de rechter.
19 kudos 2026-06-09 15:55:00 op Tate broers krijgen schietles in Rusland
Begin toch te vermoeden dat ze het gewoon voor de aandacht doen.
20 kudos 2026-05-28 12:33:07 op Vergeet choke...
Zonet bij vrouwlief geprobeerd en het werkt! Ze staat netjes de ramen te poetsen.
25 kudos 2026-06-03 08:08:15 op Kjoettt een baby walvisje!
Supermooie beelden. Jammer van die zeemeeuwen.
28 kudos 2026-06-05 15:06:01 op Dikmevrouw bij de podcast
Even laten bezinken waar we zijn beland als mensheid: een podcast waar een "they/them" robotstem een oversized chick omringd door pornosterren en scheelkijkende sexpoppen uitscheld voor porcahontas. Benieuwd waar we over enkele jaren naar zitten te kijken tegen dit tempo.
32 kudos 2026-06-05 14:20:52 op Hele levenswerk weg
Heeft wel een leuk shirt aan. Van welk merk zou het zijn?