DumpStats voor c4seum

3,136 +3385 -249

Kudos

#18494 (Top 6.8574%)

Kudos/dag 1.06
Kudos/reaguursel 31.68
Meeste kudos op 1 reaguursel 1495
Minste kudos op 1 reaguursel -38

99

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.03
Topreaguursels 1
Woorden per reaguursel 23.3
Reacties per reaguursel 0.37
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Gestart op 11-04-2016

Kudoverloop over tijd

396 kudos 2016-10-02 17:14:24 op De nieuwe Stig
Dan heb ik een vervelende mededeling voor je... Ze komen niet meer op tv... Voorlopig dan...

131 kudos 2016-09-09 21:44:53 op Een lekker bochtje
44 meter/uur = 4400 cm/uur\r
4400/3600(= 1 uur) = 1,2222222222 cm/sec\r
\r
dus Dragon123 had het helemaal goed, 1,2 cm/s

130 kudos 2017-10-16 21:18:39 op Bumper met downforce
Als je dan zoiets ziet, probeer dan op een veilige manier de bestuurder er op attent te maken dat hij er misschien beter aan doet om even de vluchtstrook op te zoeken in plaats van je telefoon erbij te pakken, stoere praat uit te kallen en buiten voorsorteer gebied nog even van richting te veranderen. Bah.

64 kudos 2016-09-14 21:01:02 op De broodhondjes
Dan zou ik je toch eens willen uitnodigen bij mij op zolder... Als het 's nachts de 30 graden aantikt is het koud.

54 kudos 2017-09-26 20:27:02 op We komen je inhalen!
Als je het traject nooit gereden hebt moet je niet zulke overhaaste conclusies trekken. De oprit in kwestie is oprit 20 in noorderlijke richting op de A29 ter hoogte van Barendrecht. Ikzelf woon in Barendrecht dus ik heb van deze oprit meer dan genoeg mogen genieten. Ik kan je vertellen, die eerste bocht kan niemand harder dan 60 nemen zonder het verdrijvingsvlak mee te pakken of uit zijn/haar stoel gedrukt te worden. Als je vervolgens verder kijkt zie je dat de filmert uiteindelijk aan het begin van de werkelijke invoegstrook al een snelheid van 92 km/u heeft bereikt, wat al harder is dan de max toegestane snelheid van vrachtverkeer. Kortgezegd de filmert doet helemaal niks verkeerd. Mijn vermoeden is dat de twee droeftoeters het niet eens waren over het ritsen achter de filmert en wilden uitmaken wie de kleinste piemol had. Ander mogelijk scenario is dat de bestuurders elkaar kennen, jong zijn en gewoon een onverantwoorde kapriool uithaalde.

44 kudos 2017-11-12 01:31:09 op Nou, fijne avond he
Simpelweg uitspraken reproduceren zonder ze te begrijpen. Jammer.

33 kudos 2017-02-22 14:33:03 op Kind snapt er geen kudt van
Als ze in de VS ook gewoon met het metrische stelsel zouden werken, en dus gram/kg etc ipv cup/ounce/pounds dan zou dit filmpje niet eens hier terecht zijn gekomen. Maar ik moest er toch wel om lachen.

27 kudos 2016-09-09 22:05:13 op Een lekker bochtje
@boomkut Ik heb niets uitgelaten over de foutieve interpretatie van Dragon123 omtrent mijl of meter, ik bevestig alleen maar dat 1,2 een juiste berekening is. \r
\r
m/hr is sowieso helemaal fout, omdat de landen die (deels) imperial meten, het over mph en kmh hebben. Alleen wij metrische snollen geven het aan met een /

25 kudos 2016-05-05 17:41:20 op U wilt hier parkeren?
Gewoon niet zo zitten dromen over orchideeën de volgende keer.
Nu iets anders | 05-05-16 @ 17:35 |
Ik zit ook wel eens te dromen over orgi ideeën...

25 kudos 2016-11-14 21:44:38 op Ga eens aan de kant!
KeesBest | 14-11-16 | 21:20 | + 0 -\r
\r
Niks naars bedoeld hoor, maar dat is de nieuwe A4 (in zuidelijke richting) bij het knooppunt Ketelplein. De afgezonderde rijstrook is de (onnodig lange) uitvoegstrook voor de A20 richting Hoek v. Holland. :)\r
\r
Daarnaast wil ik het topic links/rechts rijden even aankaarten. Zoals KeesBest ook zegt; als je rechts gaat rijden sluit iedereen gewoon aan en zit je de komende 2 kilometer vast achter de vrachtwagen. Dat is meestal erg frustrerend. Zelf ben ik ook zo'n incidentele linksplakkerd (ik hou gewoon niet zo van knipperlicht relaties) maar als ik zie dat iemand wel naar rechts gaat, sluit ik expres niet aan. Waarom? Nou, ten eerste creëer je daarmee een buffer, dat mocht er voor je onverwachts geremd worden, heb je voldoende afstand om adequaat te reageren zonder de noodstop des deauds te veroorzaken (aka golfbeweging resulterende in een kettingbotsing). Ten tweede houd je rekening met de beste man die wel naar links is gegaan, dat hij zijn positie op de linkerbaan weer terug kan nemen als hij op een vrachtwagen of langzamer rijdend verkeer stuit. Helaas wordt dit laatste niet altijd begrepen omdat ons wordt aangeleerd dat degene op de linkerbaan voorrang heeft, resulterend in mensen die alsnog afremmen en de volgende 2 kilometer achter de vrachtwagen mogen spenderen. \r
\r
De hierboven beschreven techniek is ongeschreven regel op de Duitse snelwegen, maar zorgt wel voor goede verkeersdoorstroming en de veiligst mogelijke manier om van A naar B te komen met z'n allen. Ergens op Dumpert is daar een video van te vinden, jammer genoeg ben ik er te incapabel voor om hem te vinden en linken...\r
\r
Dus... Dat...

17 kudos 2017-01-07 02:11:41 op Ruzie op de linkerbaan
@ Oberon_Sedai | 07-01-17 | 00:02 \r
PisFinger | 07-01-17 | 01:23 \r
\r
Als je de video op pauze zet op 0:05, zie je op het verkeersbord hopelijk "Київ" staan. Dat is Kiev, Oekraïne. Geen dank.

16 kudos 2018-03-13 12:01:04 op Brabanders in Londen
"Het Brits kenteken bestaat uit twee letters, twee cijfers en drie letters. De zwarte letter- en cijfercombinatie staat achteraan op een gele reflecterende achtergrond en vooraan op een witte reflecterende achtergrond. In Groot-Brittannië wordt de combinatie niet willekeurig gekozen en bestaan er regionale codes, de cijfers geven bovendien aan hoelang de wagen al in gebruik is. Men kan de herkomst en leeftijd van een wagen dus aflezen van het kenteken. Aan de linkerkant van Britse kentekens is meestal een blauwe band voorzien met de vlag van de Europese Unie en daaronder de landcode GB. Als de auto verkocht wordt blijft het kenteken aanwezig op de auto, ook al rijdt deze nu rond in een ander deel van Engeland. Het kenteken laat dus alleen de plaats van eerste uitgifte zien. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Duitsland. In het verleden werd het kenteken uitgegeven op alfabetische volgorde, beginnend met een A en daarna een volgnummer. Was die vol, dan werd verdergegaan met B en een volgnummer." - Wikipedia\r

15 kudos 2017-01-14 16:55:26 op Hard op je smoel gaan
Dan neem je eindelijk de moeite om horizontaal te filmen, upload je hem gedraaid...

15 kudos 2016-12-21 00:03:48 op Nachtkanonnen 33
Ik vraag me telkens weer af hoe sommige reaguurders het voor mekaar krijgen om dit filmmateriaal in handen te krijgen. Hoeveel sleutels zouden ze daarvoor wel niet moeten zoeken?

15 kudos 2017-03-17 17:58:10 op Allemaal tuuteren!
Allemaal hun rijbewijs afpakken. Onnodig tuuteren is per wet verboden.

10 kudos 2016-11-02 21:15:00 op Hangjongeren
Na afloop in de ochtend even een kapsalon halen.

9 kudos 2016-04-16 22:51:51 op Heb je honger?
0:25 zou ik ook zeggen als ik mijn kopo stoot...

8 kudos 2016-12-29 20:21:56 op Stuitert zo de file in
Om nog maar te zwijgen over het feit dat de vluchtstrook aan de linkerkant zit en de vangrail aan de rechterkant.

7 kudos 2018-07-09 16:14:40 op Even over de afsluitdijk
Ik snap je woordspeling, maar mijn autisme laat dit niet toe... Mugen is de huistuner van Honda. Niet van Suzuki en al helemaal niet Seat... Sorry voor mijn oninteressante grappen killers

7 kudos 2016-12-30 15:25:05 op Boeruh Peugeot
Ik lach me echt stuk om deze discussie.

6 kudos 2016-05-22 02:01:00 op Auto is het zat
Geen gewone slip, door die stuiter gaat er iets kapot.
Je ziet het linker voorwiel vol tegensturen maar er gebeurt niks, dan is er met een van de andere wielen iets goed mis.
jackdan | 21-05-16 @ 21:38 | + 6 -
Er was niks kapot aan de auto, dat is gwn het tegensturen van de chauffeur in kwestie. Desbetreffende bocht "Pouhon" op Spa-Francorchamps heeft onderaan op de exit een enorme kerb liggen. Door dat sprongetje raakte de auto in de slip, dusdanig ver dat volledige tegengestelde lock geen zin meer had.

6 kudos 2016-09-29 14:03:04 op Politie Atlanta showt fiets
Ik kan het niet ontkennen, er staan alleen witte mannen die fiets van de politie agent te bewonderen...

6 kudos 2017-05-14 20:31:47 op KOM DAN!
Dat soort mensen zijn geen supporters.

4 kudos 2016-12-29 20:20:37 op Stuitert zo de file in
@Catalisator: Mistlichten aan de voorkant ben ik ook geen fan van en zijn bewezen soms gevaarlijker te zijn als ze aan staan dan wanneer ze uitstaan, ze verminderen namelijk juist het zicht in de mist omdat je voor jezelf een grote witte vlek voor je neus creëert doordat het licht in alle richtingen reflecteert. Achtermistlichten daarentegen zijn zeker nuttig. Ze zijn feller dan remlichten en zitten maar aan 1 kant, hoewel de trend tegenwoordig is bij de merken om op de plek van de trekhaak het mistlicht te stoppen, zoals deze Mini Cooper in kwestie duidelijk laat zien. \r
\r
@klimgek: De reden dat Catalistor wordt gemind is omdat hij compleet idiote en onverantwoorde uitspraken doet.

3 kudos 2017-04-15 21:18:46 op Kamikaze actief op de A12 bij Gouda
@2little2late ik ben het helemaal met je eens, maar ik moet met de staart tussen de benen bekennen dat ik af en toe zo'n links plakkert ben. Niet omdat ik mij asociaal wens te gedragen, maar mezelf verweren tegen de imbicielen die de rechtsrijders geen stukje linkerbaan gunnen. Daarnaast hou ik niet zo van knipperlicht relaties maar ik pas mijn linksrijdstijl wel aan de omstandigheden aan. Als ik zie dat er mensen achter me rijden die harder dan mij gaan dan ga ik graag aan de kant om ons beiden zo snel en veilig mogelijk zonder hinder naar onze bestemmingen te krijgen. Als het druk is echter ben ik eerder geneigd om op de linkerbaan te blijven omdat werkelijk iedereen meteen aansluit, waarna je er niet meer tussen komt. Zelf sluit ik nooit aan als de drukte in de linkerbaan iemand voor mij teveel wordt. Ik hou dezelfde snelheid aan en als we de volgende vrachtwagen naderen heeft die persoon genoeg ruimte om weer in te voegen. Duits rijden noemen ze dat ook wel. Het verspreid de drukte over meerdere rijstroken waarmee je gevaarlijke en onverwachte situaties veel makkelijker kan opvangen.

2 kudos 2016-04-29 18:52:18 op Safetycar is niet zo safe
Lekker geparkeerd in een bocht en ook nog eens meer asfalt in beslag nemen dan de gestrande f-1 auto
Schnitzel1990 | 29-04-16 @ 18:32 |
.
Dit is ADAC f4, en gezien de omgeving is dit de Sachsenring.