DumpStats voor bomen_zijn_relaxt

8,443 +9112 -669

Kudos

#8858 (Top 2.7717%)

Kudos/dag 2.78
Kudos/reaguursel 20.05
Meeste kudos op 1 reaguursel 1079
Minste kudos op 1 reaguursel -39

421

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.14
Topreaguursels 3
Woorden per reaguursel 8.3
Reacties per reaguursel 0.29
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 5
Geregistreerd op 28-02-2018
Eerste reactie op 28-02-2018

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

-26 kudos 2026-06-19 20:00:58 op Hitteplan 10/10
Ik weet niet helemaal zeker of je bedoelt wat je schrijft. Hoeveel 'lekkere baby meisjes' ken jij precies?

2 kudos 2026-06-16 22:58:43 op Auto duwt door
Dashcammer had ook niet in zijn auto kunnen stappen, niet kunnen ontbijten, niet een potje kunnen schijten voordat ie zijn tanden ging poetsen. Altijd-guus heeft zijn rijbewijs gratis bij een potje pindakaas gekregen.

-3 kudos 2026-05-15 21:12:46 op Leraren worden wijzer
Duh, dit trucje is al zo oud als de weg naar Rome. Of wacht…

10 kudos 2026-05-14 00:20:34 op Baba mag blijven!
Mooi om te horen dat Baba ook aan het oerhollandse file-appen doet (0:28).

20 kudos 2026-05-06 23:03:27 op Avondprogrammering: Breek de Week
Allemaal leuk en aardig, maar het is vandaag toch woensdag?! Waar blijft de aandacht voor de billen-reaguurders?

-5 kudos 2026-05-06 09:05:03 op Bikini try on
En die andere drie dan?

4 kudos 2026-04-22 22:55:06 op Beddengoed uitzoeken
Dat is Enya! De muziek dan he. Waar ben ik met mijn gedachten zeg

-5 kudos 2026-04-08 11:20:13 op 12 jaar, vapen en steltz tijdens kampioenschap PSV
@Bertie: Precies deze gedachte zorgt voor teloorgang van normen: goedpraten van slecht gedrag. Tenzij je natuurlijk écht overtuigd bent dat vapen, roken, alcohol drinken, drugs gebruiken goed is voor kinderen, dan heb je compleet gelijk. Anders zou je dit soort opmerkingen niet moeten maken. Helaas maak ik dagelijks ouders mee die net als jij denken: ik probeerde het vroeger ook, dus mag mijn kind dat ook. Oftewel: je kind te vriend houden in plaats van opvoeden en leren wat goed is. Afkeuren van slecht gedrag dus. Help liever mee, dan hoe je ook minder te zeiken op anderen omdat het allemaal niet goed is. Mand.

3 kudos 2026-04-03 21:07:16 op Thuisvlagger heeft bril nodig
NOU EN! Scheids bepaalt. Jij blijft met je tengels van de vrijwilligers af. Je bent je eigen sport kapot aan het maken, er is al een nijpend tekort aan mensen die willen helpen en op deze manier nóg minder, achterlijke dodo.

75 kudos 2026-03-29 19:23:35 op Geen vriendin nemen
Rijkdom in eigendom en uiterlijk zien… hoe simpel en laag kan je leven zijn

0 kudos 2026-03-20 07:44:33 op Smerige vrachtwagen opvrolijken
Gaaf! Alleen begrijp ok niet waarom de uploader een grijs bolletje met twee witte strepen in het midden van de video monteert.

0 kudos 2026-03-19 22:20:53 op Effe rodelen
It's Elvis mthrfckr!

0 kudos 2026-03-18 20:37:32 op Tokkiemevrouw is uit hotel gezet en BOOS
Roken en vapen zijn beide sneu. Je verkankert je lichaam met giftige gassen, valt anderen lastig met diezelfde giftige gassen en het voegt totaal niets toe aan je leven. Alle excuses die je nu gaat bedenken, doe je om het voorgaande voor jezelf goed te praten. Rokende mensen zijn niet volwassen geworden.

0 kudos 2026-03-18 09:44:06 op Polo zigzaggend over snelweg
Dumpert kan verantwoordelijkheid nemen en via contact met de uploader de gegevens delen met de politie.

14 kudos 2026-03-18 09:41:52 op Ik ga egnie omrije
Het egoïsme en onvermogen om rekening met anderen te houden van tegenwoordig is echt een probleem. Waarom zijn steeds meer mensen niet in staat om verantwoordelijkheid te nemen. "Regels zijn richtlijnen"? "Ach, stel je niet aan, wat maakt dit kleine stukje nou uit"? "Ik doe dat anders nooit hoor"! Accepteer gewoon dat iets even anders gaat of moet. Pas je aan.