-2 +0 -2
Kudos
#217750 (Top 79.2170%)
Kudos/dag | -0 |
Kudos/reaguursel | -2 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | -2 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -2 |
-2 +0 -2
Kudos
#217750 (Top 79.2170%)
Kudos/dag | -0 |
Kudos/reaguursel | -2 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | -2 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -2 |
1
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 129 |
Reacties per reaguursel | 0 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 1 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 09-05-2018 |
Kudoverloop over tijd
-2 kudos 2018-05-09 19:17:35 op Patseren met zijn 911
Launch control laat je wielen niet spinnen met het idee dat ze dan maximale grip leveren op het moment voordat ze echt beginnen met doorslippen. Van rubber banden weten we dat ze maar in één richting tegelijk maximale grip kunnen geven (voorwaarts of zijwaarts). Als je de launch control gebruikt en dan ook nog eens je wielen spinnen, leveren je banden grip in de voorwaarste richting, en is er dus nauwelijks kracht "over" om in de zijwaartse richting kracht te leveren, ergo de achterkant van de auto breekt uit. \r
\r
Dit is ook de techniek die rally/drift coureurs gebruiken om de achterkant van de auto bij te sturen tijdens het driften, door meer/minder gas te geven en daardoor de hoeveel zijwaarste kracht besturen kunnen ze de auto meer/minder laten driften.