DumpStats voor ajmo88

129 +139 -10

Kudos

#71281 (Top 26.4959%)

Kudos/dag 0.44
Kudos/reaguursel 10.75
Meeste kudos op 1 reaguursel 51
Minste kudos op 1 reaguursel -7

12

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.04
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 46.3
Reacties per reaguursel 0.08
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 0
Gestart op 15-07-2023

Kudoverloop over tijd

51 kudos 2023-12-09 10:13:07 op Duw en trektrucker op de weg
Je invoegstrook is lang zat, janhad er ook achter in kunnen voegen of gewoon aansluiten. Je bent bewust op zoek naar een confrontatie. Maar goed je hebt weer een sterk verhaal aan de eettafel tegen je vrouw(waar je waarschijnlijk niksbte vertellen hebt).Succes met je gelijk halen, zielig ventje.

19 kudos 2023-12-06 11:07:25 op Rechts heeft voorrang
Gast vloekt door de klap en je ziet duidelijk dat hij pijn heeft. De auto is sowieso fout, verzekering technisch gezien dan. Daarbij kan je zoals eerder gemeld je vraagtekens zetten bij het gedrag van de auto. Weersomstandigheden en beperkt zicht door geparkeerde auto's. Daarbij ben ik van mening dat de fietser al op de kruising was, voordat de auto deze naderde. Mand.

1 kudos 2023-08-02 11:41:54 op Ruim 5 minuten terloops traumadumpen
Vroeger werden kinderen nog opgevoed met respect en discipline. Tegenwoordig hebben we alleen maar tere zieltjes, die zich vooral druk maken over dingen die alleen een ander aangaan.

0 kudos 2023-07-20 12:37:13 op Bijna ongeluk
Ja grapjas de m.t.t. is inderdaad 50 ton maar heb je nog een marge van 10% i.v.m. overbelasting dus maak de rekensom zelf maar.

-1 kudos 2023-07-19 23:29:25 op Bijna ongeluk
Poep praten met: een slipcursus, CE rijbewijs en dagelijks op pad met gewichten tot max 55 ton. Lees jij de theorie maar dan leg ik de praktijk ernaast. Jouw auto gaat zeker ook van 0 naar 100 in ...sec alleen jammer dat je dat zelf niet kan evenaren en alles berekend is. Ga jij maar lekker de theorie erop los laten, mag hopen dat het je in de praktijk goed zal helpen.

13 kudos 2023-07-19 23:23:01 op Bijna ongeluk
Ik kan met 40 ton net zo'n actie doen. Waaraan zie je dat hij niet zwaar beladen is, aan z'n ruitenwisser? Scania heeft het beste ebs systeem en de kortste remweg bij het ingrijpen zoek maar op. De chauffeur anticipeert hier degelijk maar zoals de ebs ingrijpt kan je zelf niet handelen. Desalniettemin is onze mindervalide bus sowieso fout. Helaas zie ik dit gedrag elke dag, en helaas gaat meestal de vinger naar de beroepschauffeurs. Terwijl de meeste niet eens weten hoe een vrachtwagen reageert, maar dat is ook niet makkelijk als de gemiddelde reaguurder of op de fiets of in de c1 van moeders af en toe een boodschap mag doen.

-2 kudos 2023-07-19 21:09:14 op Bijna ongeluk
Zwaar beladen vrachtwagens kunnen niet te lang hard remmen omdat hierdoor het risico op een klapband of scharen toeneemt. Daarom wordt bij vrachtwagens vaak uitgegaan van een remvertraging van 4 m/s².

3 kudos 2023-07-19 21:07:47 op Bijna ongeluk
Alleen hebben we ook nog te maken met het reactievermogen van de mens. Een in goede fijnheid verkeren mens heeft 1 seconde nodig om te reageren, en dan heb je nog de snelheid die afgelegd word. Ik kan je uit ervaring vertellen dat gewicht ook een grote rol hierin speelt.

-7 kudos 2023-07-19 21:01:19 op Bijna ongeluk
Je ziet duidelijk dat bij het wisselen van baan al afgeremd/vaart verminderd word. Alleen heeft de scania de fantastische functie om de ebs in te zetten

31 kudos 2023-07-19 20:51:42 op Bijna ongeluk
Ja indd want met 40 ton heb je genoeg tijd om te anticiperen. Ga jij nou maar lekker in je personen auto even remtest doen en doe daarna met een combinatie van alleen leeg al 20 ton dezelfde remtest met dezelfde snelheid en afstand tot het stilstaande object. Oja neem even 10 schone onderbroeken mee dorpsgek