-25 +0 -25
Kudos
#253982 (Top 92.4617%)
Kudos/dag | -0.51 |
Kudos/reaguursel | -8.33 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | -4 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -13 |
-25 +0 -25
Kudos
#253982 (Top 92.4617%)
Kudos/dag | -0.51 |
Kudos/reaguursel | -8.33 |
Meeste kudos op 1 reaguursel | -4 |
Minste kudos op 1 reaguursel | -13 |
3
Reaguursels
Reaguursels/dag | 0.06 |
Topreaguursels | 0 |
Woorden per reaguursel | 56.7 |
Reacties per reaguursel | 0 |
Meeste reaguursels op 1 dag | 2 |
Aantal x weggejorist | 0 |
Gestart op | 29-09-2024 |
Kudoverloop over tijd
-13 kudos 2024-09-30 08:44:24 op Dumpert Dashcam | Ep 24
@IIVQ | 30-09-24 | 07:41: Sorry, maar dan ben je toch echt onderdeel van het probleem. De video moet zelfs doorgespoeld worden nadat er al ruim 8 seconden niet is ingehaald. "Langer dan 10 seconden onnodig links rijden is een bekeuring." En dat zeg ik echt niet om de hardrijder(s) goed te praten.
-8 kudos 2024-09-29 23:32:04 op Dumpert Dashcam | Ep 24
@Wazzaaaap | 29-09-24 | 23:03: Waarom is het ene beter dan het andere volgens jou? Onnodig linksrijden is nog altijd 270 euro. 30 te hard (dus met correctie) is 303 euro. Zover zit dat dus niet uit elkaar. Laat staan iemand die 115 rijdt, dan is het nog 'maar' 109 euro.
-4 kudos 2024-09-30 08:51:48 op Dumpert Dashcam | Ep 24
@Stoere | 30-09-24 | 01:33: Volgens de wet is onnodig linksrijden tot op zekere hoogte een heftigere overtreding, gezien de boetebedragen. Veiligheid is enigzins relatief natuurlijk. Onoplettendheid door niet (goed) te spiegelen en anticiperen op sneller verkeer achter je kan ook onveilig zijn. In Duitsland kan men het ook prima. We kunnen ook allemaal 80 gaan rijden, worden we nog meer opgefokt met z'n allen, jottem.