DumpStats voor WobboUckels

3,469 +3550 -81

Kudos

#18058 (Top 5.6505%)

Kudos/dag 11.76
Kudos/reaguursel 15.56
Meeste kudos op 1 reaguursel 361
Minste kudos op 1 reaguursel -16

223

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.76
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 9.8
Reacties per reaguursel 0.22
Meeste reaguursels op 1 dag 6
Aantal x weggejorist 1
Geregistreerd op 02-09-2025
Eerste reactie op 02-09-2025

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-24 12:36:09 op Goedendag, meneer
Gaat niet echt goed met die Wim Hof

29 kudos 2026-06-13 10:56:41 op Vriend van mij
Dan moet je ook eerste even lezen wat je bestelt...oh wacht.. lezen

2 kudos 2026-06-12 12:11:26 op Ondertussen in Peru
Due panfluiters hier bij de Appie komen dan zeker niet uit Peru..

9 kudos 2026-06-01 19:33:17 op Uitbater doet huilie bij PowNed
ach gossie.. heb je het moeilijk..dat bepalen wij wel.. en niet stiekem een hapje nemen met je grote bek.

-1 kudos 2026-05-31 21:45:52 op Brake-check du jour
Als. je wat meer inzicht zou hebben, zou je gewoon rechts gaan rijden en 82 km gaan rijden. De onzekerheid spat van het rijgedrag voorganger af, en dan helpt het vaak niet om er zo naast te gaan rijden. Brakecheck...Mand.

0 kudos 2026-05-28 22:00:37 op De lasnaad van de week
Zie persoonlijk toch liever een andere naad van de week.

2 kudos 2026-05-22 23:32:45 op Daklozen eten geven
Die laatste controleerde toch nog even snel of dit geen smoesje was om zijn portefeuille te rollen.

92 kudos 2026-05-20 18:04:43 op Oeps sorry
Beste uploadert , als je versnelt om je punt te maken ben je je rijbewijs niet waard. Dat netjes geformuleerd hebbende... je bent een klootzakken.

4 kudos 2026-05-17 14:08:30 op Goedemiddag
met zijn blije bakkus

7 kudos 2026-05-15 23:33:19 op Flauw in de super
ze hebben zeker niks met kwallen in die supermarkt?

5 kudos 2026-05-12 19:42:57 op Drankje in de plee
hij heeft wel een strontkop dus hij staat daar wel goed

14 kudos 2026-05-12 19:29:28 op 3, 2, 1 see ya!
Vooruitziende blik met zijn nooit tomorrow

27 kudos 2026-05-09 18:05:28 op Twee witte mannen en Ali
ik denk 4 jaar te weinig.. en hoe kom je trouwens aan die auto?

0 kudos 2026-05-05 15:35:05 op DSI in Westerbork
Ik zou nog iets dichterbij gaan staan

19 kudos 2026-05-03 10:32:43 op Je houdt van ze óf je vreet ze op
Je mag een mening hebben, maar dat betekent niet dat jij die aan anderen op moet leggen.
Dus liedje zingen en dat shirt teruggeven.

2 kudos 2026-05-02 12:17:42 op Taserval in Tiel
Afstikkeb met zijn tanden.. netjes.!

1 kudos 2026-05-02 12:06:54 op Mijn ritje naar werk
En er beneden achterkomen dat het zaterdag is.

3 kudos 2026-04-23 18:32:16 op Een peukie voordat ik ga slapen
POV wann...Wanneer een Duitse Vlogger ..bah.. vraagt om zijn ultra domme filmpje te voorzien van commentaar..pov.. Verschwinde