DumpStats voor Willemwillemwillemmm

0 +69 -69

Kudos

#217873 (Top 68.1744%)

Kudos/dag 0
Kudos/reaguursel 0
Meeste kudos op 1 reaguursel 21
Minste kudos op 1 reaguursel -45

16

Reaguursels

Reaguursels/dag 0.1
Topreaguursels 0
Woorden per reaguursel 17.8
Reacties per reaguursel 0.38
Meeste reaguursels op 1 dag 2
Aantal x weggejorist 0
Geregistreerd op 15-12-2025
Eerste reactie op 14-01-2026

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

5 kudos 2026-06-11 18:34:34 op Omar Artan weer thuis in Somalië
Somalie is nog steeds een van de gevaarlijkste landen op aarde met veel milities en stammen die elkaar bevechten. Het gaat een stuk beter de laatste jaren, maar om te denken dat iedereen veilig kan terugkeren is een beetje makkelijk. https://youtu.be/nVQ10dilyAk?s...

1 kudos 2026-06-09 22:50:02 op Dit wil ik ook kunnen
godzamme zeg, zou die haar weleens hebben laten vallen?

21 kudos 2026-06-06 04:31:56 op Update vistrap
altijd +1 voor de paling. fok die kreeften.

5 kudos 2026-05-08 18:52:56 op Waarom je in NL moet wonen
Wie zou dit nu uploaden denk ik dan... De Belgische meid, een reaguurder die op TikTok lurkt of toch de conducteur zelf?

-1 kudos 2026-04-11 08:06:12 op Ome Aad
Nou een plusje voor de moeite.

4 kudos 2026-03-21 03:51:49 op Trouwmateriaal met skills
Waarschijnlijk is ze gewoon cheerleader en gebruikt ze nu gewoon een ander stokje...

1 kudos 2026-03-17 19:25:25 op Dumpeert How It's Made
Wel mooi, dat ze elke bal ook nog even testen op de baan.

-7 kudos 2026-03-12 01:11:47 op Woensdag, je was gezellig
Zijn dit nu allemaal videos die reaguurders van hun vriendin hebben gekregen en met ons delen?

-45 kudos 2026-01-16 19:05:05 op Reaguurders zijn geweldig
Geen asfalt in Afrika? Mensen die in hutjes wonen. Een beetje primitief en stereotype beeld heeft ie....

11 kudos 2026-01-15 00:23:42 op Iraanse legt het uit
Er zijn vergaande sancties tegen Iran. Dus er zijn geen bedrijven of universteiten om tegen te demonsteren of te boycotten. Je kunt wel voor de ambassade van Iran gaan staan, maar weet niet of dat heel veel zin heeft. Waarom Greta zich niet heeft uitgesproken? Weet ik niet, sommige enge linkse mensen zien dictators als Maduro en Khominei als anti-imps.